Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening zSiłowni na SW, M 22lata/182cm,83-84kg

Trening zSiłowni na SW, M 22lata/182cm,83-84kg 2018/04/09 23:13 #40288

  • Quiddre
  • Quiddre Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Wiek: 22
Wzrost: 182
Waga: 83-84

Ilość wykonanych pompek: 60
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): N 30 / P nie wiem dokładnie ( N +30kg 9-10 razy) , podciągnięcia siłowo
Ilość wykonanych przysiadów:12+ 100kg

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: 0.5km przed treningami (ćwicze 4x w tyg)
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): bardzo dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): siłownia, wspinaczka
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

Siłownia prawie od 3 lat, ostatnimi czasy cykl siłowy oparty po części na słynnym ,,straight strenght"

Ostatni tydzień :

I
-wyciskanie ławka płaska : 4 serie rozgrzewkowe 50%/50%/70%/90% , 3 serie po 6 powt x 105kg
-wyciskanie ławka skos : 3 serie 5 powt x 90kg
- dipy 3 serie 6 powt. x 30kg
-triceps na maszynie 3x6 powt. x 140kg
3x 20 pompek diamentowych

II
-martwy ciąg : 4 serie rozgrzewkowe , 3 serie x 6 powt. x 125 kg
-wiosłowanie 3x 6 powt x 80 kg
- podciąganie 6x25kg/6x 25kg/6x30kg
-Biceps sztanga prosta 3 serie x 6 powt 45kg/47,5/50

III
Ławka skos wyciskanie : 3 seriex 6 powt x 90kg
Barki: wyciskanie żołnierskie 3x6powt x 50kg
wznosy hantli bokiem 3 x 6 powt x 16kg
wznosy w opadzie 3 x 6 x 13,5kg

IV
Przysiady : 3 x 6 100/105/105kg
Suwnica 3 x 6 x 140kg
uginanie na wyciągu tyłem 3 x 6 x 45kg

O ile na siłowni potrafię przeładowywać organizm na treningach tak nie wiem jak się odnieść w tym do SW , nie chcę odstawić na dobre siłowni , powiedzmy że pół na pół lub 1/3 dla SW . Kiedyś bawiłem się na drążkach ale to było dawno . Dodam że jestem w stanie zrobić parę muscle up , może nie super technicznie ale jednak.
Proszę o pomoc
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening zSiłowni na SW, M 22lata/182cm,83-84kg 2018/04/10 10:06 #40290

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 285
  • Podziękowania: 37
  • Oklaski: 1
Jaki powód zmiany formy treningu? Jakie cele?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening zSiłowni na SW, M 22lata/182cm,83-84kg 2018/04/10 11:26 #40292

  • Quiddre
  • Quiddre Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Już teraz wiem że nie będę w stanie chodzić na siłownię 4x w tygodniu w okresie maj-październik , dlatego szukam alternatywy aby dalej rozwijać swoje ciało. Chciałbym poza tym nauczyć się flagi i opanować muscle upy w różnych wariantach .

Takie zmiany formy treningu nigdy nie są łatwe ;C
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening zSiłowni na SW, M 22lata/182cm,83-84kg 2018/04/10 16:17 #40293

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 285
  • Podziękowania: 37
  • Oklaski: 1
Sądząc po zakresach powtórzeń to jechałeś głównie na siłę (chyba, że sylwetkowo reagujesz najlepiej na takie zakresy).
W sw jeżeli chodzi o sylwetkę możesz stosować obwody, piramidki, piramidki W itp - te metody bazują na nabijaniu wysokiej objętości, fajnie palą tłuszcz i rozwijają sylwetkę, ale masy jak na siłowni raczej nimi nie zrobisz.
Jeżeli preferujesz niższe zakresy to masz do wyboru albo street lifting (ale musisz mieć możliwość podwieszenia ciężaru), albo progresje pod trudniejsze elementy (np. w progresji do podciągnięć na jednej ręce masz archer pull ups, typewiter itp). Obejrzyj na yt kilka progresji np. do front lever, planche, one arm pull ups - zobaczysz kilka trudniejszych wariantów ćwiczeń.
Ja polecam też zakup kółek gimnastycznych - masz z nimi dużo możliwości utrudnienia sobie ćwiczeń.
MU - jeżeli już robisz to po prostu rób często, czyść technikę - staraj się jak najbardziej siłowo i wprowadzaj różne warianty zaczynając od negatywów.
A co do flagi - to na YT są dokładnie omówione progresje, obejrzyj kilka i dobierz coś pod siebie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening zSiłowni na SW, M 22lata/182cm,83-84kg 2018/04/12 15:32 #40307

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7648
  • Podziękowania: 446
  • Oklaski: 115
Ja bym na Twoim miejscu chwilowo zapomniał o takiej formie treningu jak na siłowni.
Przyzwyczaiłeś się że z ciężarem wykonuje się mniejszą ilość powtórzeń.

Teraz mógł byś robić ćwiczenia kalisteniczne bez żadnego obciążenia w większej ilości powtórzeń.
Wydaje mi się że kilka miesięcy takich treningów pozytywnie wpłynie na twój ogólny rozwój.
Będzie to bardziej trening wytrzymałościowy (albo jak to się mówi na siłowni:i na rzeźbę).

Trening dzielony też bym porzucił. Możesz co drugi dzień robić trening FBW.

Na każdym treningu możesz robić po 8 ćwiczeń. Na każdym treningu też możesz zmieniać te ćwiczenia.
8 ćwiczeń na 4 grupy mięśniowe:
1. Klatka, triceps, barki
2. Plecy, biceps, lędźwie
3. Brzuch, lędźwie
4. Nogi

Na przykład coś w tym stylu

Dodatkowo przed każdym treningiem (po rozgrzewce) możesz wykonywać ćwiczenia pod różne elementy: flagę, fronta, itp.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!

Kalendarz

Apr 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Human Flag / Ludzka Flaga

Flaga jest bardzo popularnym elementem statycznym, do którego wykonania potrzeba mocnych mięśni całego ciała. W tym tutorialu Sebastian zaprezentuje w jaki sposób wzmocnić ciało by ostatecznie wykonać w sposób profesjonalny Ludzką Flagę.

Więcej…

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Runmageddon - Dasz radę?

Na wiosnę szykuje się ciekawa impreza w stylu "Reebok Spartan Race". Będzie to pierwsza edycja nowej zabawy pod nazwą "Runmageddon". Jeśli lubisz ekstremalne wyzwania, nieziemskie zmęczenie, rywalizację, oraz całą masę błota, to ta impreza jest właśnie dla Ciebie...  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.