Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening do oceny

Trening do oceny 2018/03/12 12:47 #39956

  • Je7en
  • Je7en Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Witam serdecznie, melduję się jako nowicjusz na forum :)
Coś o sobie : 23 lata, 182 cm, około 100 kg - nie wiem dokładnie, nie mam wagi.

Do rzeczy : chcę zrzucić wagę, wyrobić siłę, masę mięśniową. Od 1,5 miesiąca trenuję w domu 3 razy w tygodniu własnym planem i chciałbym uzyskać waszą opinię o nim. Jakieś efekty są, ale wiadomo nie oczekuję cudów po takim czasie. Chciałbym po prostu wiedzieć czy ten plan zdaniem osób mających większe doświadczenie wygląda w porządku w stosunku do celów jakie chcę osiągnąć. Trening wykonuję obwodowo.

1. Przysiady - 25 powtórzeń
2. Wspięcia na palce - 35 powtórzeń
3. Podciąganie na drążku - max - nachwyt/podchwyt na zmianę po tygodniu
4. Pompki klasyczne na uchwytach do pompek - 12-15 powtórzeń
5. Superman/wznosy grzbietu leżąc - 15 powtórzeń
6. Nożyce/brzuszki/brzuszki z nogami w pionie - 25 powtórzeń

Od jutra zamierzam dołożyć bieganie zaczynając od około 30 minut, zobaczymy jak w praniu wyjdzie i stopniowo zwiększać do godziny. Z góry dziękuję za odpowiedzi w tym poście :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/12 13:42 #39957

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 277
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 6
############METRYKA START################
Wiek:
Wzrost:
Waga:

Ilość wykonanych pompek:
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):
Ilość wykonanych przysiadów:

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km:
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?):
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli:

Jak często chcesz/możesz trenować:
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.):
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?
############METRYKA KONIEC################

Wypełnij tą metryke to będzie łatwiej nam pomóc.

Plan dla początkującego nawet noże być ale po 1,5 miesiąca spokojnie można zabierać się za coś bardziej rozbudowanego.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/12 15:06 #39958

  • Je7en
  • Je7en Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Wiek: 23 l
Wzrost: 182 cm
Waga: 99kg

Ilość wykonanych pompek: 25
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): P5 N2
Ilość wykonanych przysiadów:

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Jakoś 2 miesiące temu 6 km jak było w miarę ciepło
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): bieganie, kalistenika
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): ostatni raz 2 lata temu kalistenika w domu, ćwiczenia podobne jak teraz

Przebyte kontuzje, urazy: brak
Czy teraz coś boli: nic

Jak często chcesz/możesz trenować: 3-4 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom i park sw
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): schudnąć, zwiększyć siłę, wyrzeźbić się
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): w domu drążek i uchwyty do pompek, planuję kupić poręcze do dipów. Na osiedlu mam park sw - biegam tam jak jest ciepło
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? i to i to

Szymon, a co dołożyć? Na razie ćwiczenia dają efekty, fajnie się męcze. Robiłem 3 obwody, od tygodnia dołożyłem 4 obwód. Ćwiczenie tak wciąż sprawia trudność, daje wycisk, zwłaszcza ostatni obwód.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/12 16:08 #39959

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 277
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 6

Możesz spróbować tego treningu jak ci nie bd pasował to ktoś inny lub ja pomoże zrobić jeszcze bardziej pasujący pod ciebie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/12 18:14 #39960

  • Je7en
  • Je7en Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Dzięki za ten filmik, fajny trening. To Ty na tym filmie? ;) Mam pytanie odnośnie tego - widzę, że są dwa rodzaje pompek w jednym treningu. To nie szkodzi, nie zaburza treningu jeśli na jeden mięsień robimy dwa ćwiczenia podczas jednego treningu? Ważne pytanie dla mnie bo jak robię pompki to czuję, że jeszcze coś by na tą klatę weszło, mam taki niedosyt po zwykłych klasycznych, ale bałem się dokładać jeszcze jednego ćwiczenia żeby nie przetrenować czy coś. Klasyczne pompki bardzo lubię i fajnie czuję w nich klatę. Jeśli to nie szkodzi to dołożę sobie coś jeszcze. Za jakieś 40 minut zaczynam dzisiejszy trening, wypróbuję coś z tego filmiku :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/12 18:25 #39961

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 277
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 6
Tak ja na filmie.

Właśnie jest lepiej wykonywać po 2 rodzaje lub nawet więcej ćwiczeń na jeden mięsień, najwyżej trochę mniej serii i powtórzeń by dać rade wszystkie ćwiczenia. W ten sposób angażujemy więcej włókien mięśniowych podobnym nakładem pracy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Je7en

Trening do oceny 2018/03/12 18:35 #39962

  • Je7en
  • Je7en Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Naprawdę wielkie dzięki za odpowiedź. W takim razie dokładam jeszcze jedne pompki i podciągania do treningu. Do tej pory najpierw się podciągałem i potem pompki. Teraz robić to na przemian tzn. podciąganie nachwyt, pompki klasyczne, podciąganie podchwyt, pompki szerokie czy zrobić najpierw 2 podciągania i potem pompki?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/12 18:41 #39963

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 277
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 6
Lepiej na przemian podciąganie pompki. Tak lepiej mięśnie pomiędzy seriami wypoczywają i przez to więcej serii w treningu można zrobić
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/12 18:53 #39964

  • Je7en
  • Je7en Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Dzięki wielkie. Zaczynam trening. Pewnie jeszcze będę miał jakieś pytania później. Na razie, dzięki :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/12 20:17 #39965

  • Je7en
  • Je7en Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Jestem tuż po treningu. Robiłem jak mówiłeś, podciąganie nachwytem, pompki klasyczne, podciąganie podchwytem, pompki szerokie i dalej bez zmian w moim planie. Było o wiele ciężej, klata, ramiona i plecy bardzo spompowane. Do przysiadów chciałem dodać wykroki, ale dałem radę tylko w pierwszym obwodzie, potem nogi mi drżały. Ogólnie dałem radę zrobić tylko 3 obwody. Od dzisiaj będę tak ćwiczył, spodobało mi się :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/12 21:39 #39966

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 277
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 6
Cieszę się że plan pasuje :)
Jeżeli bd ćwiczył na nim przez kilka tygodni to napisz jakie efekty. Ciekawi mnie jak na innych działają moje plany.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/12 21:52 #39967

  • Je7en
  • Je7en Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Na pewno będę tak ćwiczył, w miarę rozwoju dołożę coś z Twoich filmików, ogarnąłem kanał na yt. Napiszę jak z efektami za jakiś czas, nie ma sprawy. Wrzucasz jeszcze nowe filmy na yt?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/12 22:20 #39968

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 277
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 6
Tak, staram się raz na kilka tygodni coś wrzucić by kanał rozwijał się. Może coś kiedyś bd z tego chociaż wątpie, ale że fajna zabawa z montowaniem to nie przestaje.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/03/13 07:48 #39969

  • Je7en
  • Je7en Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Spoko spoko. Ode mnie masz suba na zachętę :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Szymon Lutowicz

Trening do oceny 2018/03/14 10:53 #39991

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7896
  • Podziękowania: 472
  • Oklaski: 120
No właśnie chciałem napisać żeby ten trening uzupełnić o dodatkowe 2 ćwiczenia:
7: Podciąganie podchwytem (w ćw 3 nachwytem).
8: Pompki jakieś inne niż w ćw 4.

Dodatkowo na plecy SW próbuj wykonywać wznosy nóg do drążka. Jest to podstawowe ćwiczenia na silny brzuch. (nie wnikajmy :side: ). 2-3 serie na początek
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/04/19 07:56 #40367

  • Je7en
  • Je7en Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Zulco, dopiero przeczytałem Twoją odpowiedź. Teraz robię tak jak Szymon mi poradził, na jednym treningu mam teraz podciąganie nachwytem, po tym pompki diamentowe, podciąganie podchwytem i po tym pompki z rękami tak wąsko, że łokcie idą mi równolegle z ciałem. Wznosy nóg też wprowadziłem, ciężkie jak cholera, ale tego uczucia palonego brzucha chyba nic nie zastąpi ;) Miałem dać znać jak to na mnie podziałało. Pierwszy tydzień, może półtora po wprowadzeniu rad Szymona było ciężko jak diabli. Teraz widzę pierwsze efekty, mięśnie zaczęły się zarysowywać, tłuszcz się spala aż miło. Dziewczyna powiedziała mi kilka dni temu, że nawet z twarzy mi zeszło i ogólnie wyszczuplałem. Progres w ilości powtórzeń zarówno w podciąganiu jak i w pompkach też jest :) na samym początku robiłem z trudem 2 powtórzenia podciągania nachwytem w każdym obwodzie. Teraz robię po 4 powtórzenia nachwytem i podchwytem w każdym, w najbliższym czasie dorzucam jeden obwód więcej i cisnę dalej. Dziękuję za dobre rady Panowie. Siła z Wami! :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening do oceny 2018/04/22 07:55 #40409

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 388
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 3
Szymon Lutowicz napisał:
Tak ja na filmie.

Właśnie jest lepiej wykonywać po 2 rodzaje lub nawet więcej ćwiczeń na jeden mięsień, najwyżej trochę mniej serii i powtórzeń by dać rade wszystkie ćwiczenia. W ten sposób angażujemy więcej włókien mięśniowych podobnym nakładem pracy.

Wybaczcie, że odkopuje i się wtrącam, ale tak jak Szymon powiedział. Dwa/trzy ćwiczenia przy mniejszej ilości serii to większy bodziec dla mięśni, Pompki szerokie/wąskie i już masz inny zakres ruchu i zaangażowanie mięśni :)
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Fizyczne bariery są niczym wobec tych,
które wznosimy w naszych umysłach.
Wątpliwości mogą pokonać nawet najsilniejszego wojownika.

Kalendarz

Dec 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Wyzwanie 30 dni do wakacji

Do wakacji mamy coraz mniej czasu.

Niektórzy z Was pewnie chcieli by coś jeszcze poprawić żeby odpowiednio zaprezentować się na plaży.

Nie martwcie się. Jeszcze nie jest za późno żeby coś z tym zrobić.

Przygotowaliśmy dla Was 30-to dniowe wyzwanie, które pomoże Wam zachować systematyczność w treningach.

Więcej…

Jeden z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych

W tym tutorialu zobaczysz jakie ćwiczenia wykonywać żeby nauczyć się jednego z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych. Zapraszam do obejrzenia.

Więcej…

Wideo Tutoriale

Właśnie uruchamiamy nową kategorię artykułów, w której będziemy prezentować gotowe wideo tutoriale znalezione w internecie, dotyczące wykonywania różnych trików Street Workout-owych.   Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.