Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Potrzebuję pomocy w zmianie treningu

Potrzebuję pomocy w zmianie treningu 2018/03/11 19:59 #39950

############METRYKA START################
Wiek: 28
Wzrost: 178 Dzięki wszystkim którzy zechcą pomóc
Waga: 82,5

Ilość wykonanych pompek: 40 machłem pisząc to i mi się nie chciało dalej z 10 więcej może bym pykną :P przy 20 czułem już pompe
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 8 i 8 robiłem z 10 kg tależem nie znam maxa na sucho
Ilość wykonanych przysiadów: 50

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: co drugi dzień, rok temu , z 8 lat temu xD
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): siłownia , boks praca po 10 h :P
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):
8 miesięcy jechałem na planie od tego kura workaut tylko że siła nie szła z tego za bardzo i się zajeżdżałem bo był przeładowany obecnie od września jedę na tym co jest niżej
boks był w dni treningowe ale sobie przystopuje bo za dużo tego wszystkiego
wszystko na 80% max 2 min przerwa
A (5x5)
Przysiad ze sztangą (nogi)
Wyciskanie sztangi leżąc (klatka piersiowa)
Podciąganie na drążku (plecy)
Wznosy ramion bokiem z hantlami (barki) - 3 serie po 10-8 powtórzeń
Dipy - pompki na poręczach (triceps) - 3 serie po 10-8 powtórzeń
Uginanie ze sztangą stojąc (biceps) - 3 serie po 10-8 powtórzeń
Wycieraczki 3x 10
nogi do drążka 3x 10

B (5x5)
Martwy ciąg (plecy)
Wyciskanie sztangi nad głowę w staniu (barki)
Wiosłowanie sztangą w opadzie (plecy)
Wyciskanie sztangi w chwycie wąskim leżąc (triceps)
Uginanie młotkowo (biceps) - 3 serie po 10-8 powtórzeń
Wycieraczki 3x 10
nogi do drążka 3x 10

A
Powtórz

Przebyte kontuzje, urazy: 2 dni temu dowiedziałem się że mam dwugłowe za mało rozciągnięte i to od dobrych 2 lat powodowało że miałem problemy z kolanami. Od września dopiero zaczołem robić nogi idzie mozolnie 62 kg przysiad martwy ciąg 110

Czy teraz coś boli: Plecy dolny odcinek kręgosłupa i delikatnie kolana przy dynamicznym ruchu jak sprint i skoki fizjoterapeuta mówił żebym się rozciągał i dopiero zaczą katować ciężar albo jak już muszę to o 50% w dół z cienżarem wszystko przez te dwujki które mi zniszczyły kolana i skopały postawe

Jak często chcesz/możesz trenować: 3 max 4 razy w tygodniu od roku jadę systemem co drugi dzień FBW

Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):
tam gdzie mnie wyślecie tam będę ćwiczył :P mam park przed domem mam też siłownie

Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):
Chciałbym odpocząć od dużych ciężarów i zrobić trochę wytrzymałości spalić trochę tłuszczu mam 16% BF zależało by mi żeby nie stracić za dużo siły może być zrównoważony trening

Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Zdobędę to co mi zasugerujecie przyjaciele ^^

Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Aż do teraz myślałem że to to samo hehe

############METRYKA KONIEC################
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję pomocy w zmianie treningu 2018/03/14 10:30 #39989

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7813
  • Podziękowania: 463
  • Oklaski: 119
Jeśli chcesz redukować, to treningi obwodowe się nieźle sprawdzają, ale i dietę trzeba było by trochę zrewidować.

Na początek (pierwsze tydzień lub 2) możesz wypróbować trening kadeta v2.
Jak go wykonasz to rozpisz dokładnie ile obwodów zrobiłeś, ile powtórzeń, czy była pompa, zakwasy itp.
Napisz też które ćwiczenia lubisz najbardziej, a które najmniej

Ciężary bym odstawił całkowicie, razem z tym dodatkowym obciążeniem przy podciąganiu.
Przy wykonywaniu podciągania i dipów możesz mocno spowolnić ruch.
W każdej pozycji (na dole i na górze zatrzymaj się na minimum 2 sekundy - 5 też jest spoko).

Skoro bolą Cię plecy na dole, to zrezygnuj całkowicie z MC. Nie ma sensu tak bardzo obciążać lędźwi.
Zamiast tego możesz wprowadzić sylwetki gimnastyczne. One powinny wzmocnić twój gorset mięśniowy i być może bóle pleców zaczną ustępować.

Na drążku fajnie jest się czasem bawić w stylu: jedno podciągnięcie, przejście do zwisu na jednej ręce, drugie podciągnięcie, przejście do zwisu na drugiej ręce, ...

Pamiętaj zawsze o rozgrzewce przed treningiem.

Co do przysiadów bez ciężarów, to nie martw się że jakoś lekko idzie. Kolana mają mniejsze obciążenie, ale za to się fajnie wzmacniają.
Staraj się robić głębokie przysiady i do końca prostuj kolana.
Potem zaczniesz wprowadzać przysiady na jednej nodze.


Ogólnie staraj się wszystkie ćwiczenia wykonywać w pełnym zakresie ruchu, no i powoli.
Pracuj nad poprawną techniką ćwiczeń. Potem to będzie automatycznie wychodzić.

Możesz też wprowadzić stanie na rękach przy ścianie. Na początek oswoisz się z tą pozycją, ze zmianą ciśnienia, itp.
Potem stopniowo będzie można wprowadzać pompki (pół pompki) w staniu na rękach.

Trochę chaotycznie to poopisywałem, ale masz już jakieś doświadczenie treningowe i powinieneś sobie poradzić.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję pomocy w zmianie treningu 2018/03/14 13:53 #40001

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 393
  • Podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Ja aktualnie sobie powoli redukuję i ostatnio zacząłem stosować taką metodę na redukcję i wytrzymałość: najpierw bieg na rozgrzewkę ok. 1km, potem jakiś sensowny obwód np. podciągnięcia, dipy, koreańskie dipy, wznosy nóg w zwisie i bez odpoczynku bieg ok. 0,5 km, potem kolejny obwód i tak kilka razy w kółko. Do zastosowania oczywiście w parku i raczej nie każdy trening, ale 1 czy 2 razy w tygodniu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): X-ManMaciej

Potrzebuję pomocy w zmianie treningu 2018/03/16 21:30 #40030

Dzięki za odpowiedź ale znam te wszystkie myki w zeszłym roku bawiłem się 8 miesięcy na planie od kury tylko spadki straszne miałem. Bardziej mi zależało żeby mi ktoś to zrównoważył żeby nie stracić karabinów razem z tłuszczem podaje stary plan a na siłowni jestem od końca września dopiero wcześniej sw tylko sprawdzałem na sobie jak mi będzie wchodzić trening
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję pomocy w zmianie treningu 2018/03/17 09:03 #40033

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 393
  • Podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Przy redukcji zawsze nieco masy mięśniowej zejdzie, tego nie unikniemy - zobacz ja szczupli są naturalni kulturyści na docięciu (oczywiście, przyjmuję, że mówimy o naturalnym treningu). Z drugiej strony wygląd sylwetki to bardziej kształty, wzajemne proporcje itp niż rzeczywiste obwody, dlatego docięte ramię sprawia solidniejsze wrażenie niż nawet kilka cm grusze ale nalane.

Teraz konkrety:
Dla zachowania jak najwięcej masy mięśniowej przy redukcji zaleca się wykonywanie ciężkich ćwiczeń wielostawowych z dużym obciążeniem (lub w kalistenice z dużym stopniem trudności) na 5-8 ruchów, najlepiej w obwodach z krótkimi przerwami. Wtedy możesz odpuścić aeroby, bo taki trening ma poniekąd charakter interwałowy - powstaje dług tlenowy, więc tłuszcz pali się jeszcze nawet dobę po treningu, a organizm dostaje mocny impuls do oszczędzania tkanki mięśniowej. Pisałeś, że chcesz odpocząć od dużych ciężarów, a tu widzisz :) Tyle, że jak będziesz robił rzeczywiście z krótkimi przerwami to siłą rzeczy będziesz musiał trochę zjechać z obciążeniem, czy trudnością.

Kolejna sprawa to dieta - żeby palić tłuszcz musi być deficyt kaloryczny, ale żeby oszczędzać mięśnie ten deficyt musi być niewielki, czyli ok. - 200 kcal / dobę. A to wiąże się z liczeniem kalorii, no i taka redukcja trochę potrwa, więc cierpliwość i silna wola.

I tak to z grubsza wygląda, prostych i łatwych sposobów nie ma - jakby były, to byłoby znacznie więcej estetycznych sylwetek wokoło :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): X-ManMaciej

Potrzebuję pomocy w zmianie treningu 2018/03/17 14:08 #40038

Dzięki konkretnie napisałeś. Czyli wychodzi na to że skrócić przerwy i walić ciężar ????dietę z dietetykiem i tak miałem skonsultować tylko czekam aż wyniki badań dostanę. Możesz doradzić coś w sprawie planu treningowego ? Jak by on miał wyglądać mniej więcej to co podałem używałem 3 miechy i straciłem na tym cały progres więc boję się zbyt dużej objętości żeby nie było powtórki z rozrywki tam miałem 30 sekundowe przerwy i 5x w tygodniu robiłem
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebuję pomocy w zmianie treningu 2018/03/17 17:02 #40039

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 393
  • Podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Tak, zakresy powtórzeń siłowo-masowe, tylko tępo podkręcasz, żeby nadać treningowi trochę cech interwałowych Czy z ciężarem, czy bez to już według Twoich preferencji, tylko, żeby były to ćwiczenia złożone - wielostawowe i trudność lub ciężar odpowiednio do tego dobrane. Jeżeli będziesz miał jeszcze energię możesz 1 czy góra 2 razy w tygodniu dodać jakiś klasyczny interwał, ale jeżeli podstawowy trening będzie generował dług tlenowy to nie będzie to już potrzebne.
Dieta z przewagą białka, bardzo skuteczna jest ketonowa, tylko wymaga wysokiego reżimu - ale jeżeli masz dietetyka to Ci poukłada pod Ciebie.

Odnośnie tego co zulco napisał, ja też sobie wprowadzam teraz takie komboski na drążku na miarę moich możliwości, np muscle up / przewrót przez drążek (odmyk) / wymyk / negatyw MU / podciągnięcie / skin the cat - itp. Fajnie po tym czuć mięśnie, ale nie wiem jak to wpływa na zachowanie masy - dla mnie to akurat nie jest priorytetem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): X-ManMaciej

Potrzebuję pomocy w zmianie treningu 2018/03/20 14:54 #40060

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7813
  • Podziękowania: 463
  • Oklaski: 119
Trzeba może wprowadzać trudniejsze ćwiczenia.
Możesz zacząć robić ćwiczenia niesymetryczne, różne archery itp.

Dodatkowo progresja pod planche i fronta, OHP, i jeszcze HSP.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): X-ManMaciej
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.

Kalendarz

Sep 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak zacząć trenować Street Workout?

W Internecie aż roi się od pytań w stylu: Jak zacząć ćwiczyć Street Workout?, Jak trenować to co Bar Brothers?, Chcę wyglądać jak Hannibal For King. Jak ćwiczenia mam wykonywać? Odpowiedź na te pytania nie jest jednoznaczna i zależy od wielu czynników. W tym artykule postaramy się Wam pomóc w treningach Street Workout.

Więcej…

Park Street Workout Bemowo - Wielkie Otwarcie

No i się doczekaliśmy. Właśnie stanęły konstrukcje bemowskiego Parku do Street Workout.   Póki co Park jest w fazie budowy (beton dopiero wiąże), ale już na przyszłą sobotę (tj. 2014.03.29) planowane jest huczne otwarcie.  

Więcej…

Dynamiczne wejście na drążek / Dynamic bar entrance Tutorial

Kolejny tutorial od Sebastaina. Co to tym razem będzie: ″Dynamiczne wejścia i triki są bardzo efektowne. Zapraszam do obejrzenia i nauki.″

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.