Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Budowanie wytrzymałości - podciąganie na drążku

Budowanie wytrzymałości - podciąganie na drążku 2018/02/12 20:21 #39737

  • korza
  • korza Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam wszystkich bardziej doświadczonych kolegów w tym sporcie :)

Tak jak w temacie, poszukuję informacji(badań, metod treningowych) nt. budowania wytrzymałości konkretnie w podciąganiu.

Generalnie wiem z czym się to je, ale potrzeubuję troche usystematyzowania wiedzy, a może ktoś coś z autopsji doradzi

Aktualnie podciągam się szerokim nachwytem 15 razy, docelowo chcę 30 jest mi to po prostu potrzebne na egzamin

Słyszałem już o piramidkach, używaniu gumy i robieniu ok.50 pow, rebieniu 5 mini sesji jednego dnia z małą intensywności albo dorzucaniu kg na pas i robiieniu siły która ma niby pomóc w maksymalnych powtórzeniach.

Proszę o odpowiedź pozdrawiam!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Budowanie wytrzymałości - podciąganie na drążku 2018/02/12 21:46 #39739

  • fresz
  • fresz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki na cuda trzeba chwilkę poczekać
  • Posty: 776
  • Podziękowania: 74
  • Oklaski: 11
www.podciaganie...y-programu

kulturystyka.pl...na-drazku/

muszisz popróbować które metody treningowe sprawdzą się u Ciebie nie ma złotego planu odpowiadającego wszystkim
siła
Zakręt jest jak bar wchodzisz bez gazu wychodzisz na.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Budowanie wytrzymałości - podciąganie na drążku 2018/02/12 21:58 #39740

  • korza
  • korza Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
A sprawdzałeś jakiś pllan na sobie? np. ten "50 podciągnięć"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Budowanie wytrzymałości - podciąganie na drążku 2018/02/12 22:11 #39741

  • fresz
  • fresz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki na cuda trzeba chwilkę poczekać
  • Posty: 776
  • Podziękowania: 74
  • Oklaski: 11
Armstronga próbowałem i nawet fajnie szło ale narodziny 2 dziecka i sporo spraw na głowie nie pozwoliło długo się nim pocieszyć. phenonim chyba coś dłużej nim walczył
Zakręt jest jak bar wchodzisz bez gazu wychodzisz na.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Budowanie wytrzymałości - podciąganie na drążku 2018/02/16 11:45 #39756

  • megamoc
  • megamoc Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 405
  • Podziękowania: 14
  • Oklaski: 5
Armstrong jest spoko, również mogę polecić
Pracuję nad sobą...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Budowanie wytrzymałości - podciąganie na drążku 2018/04/06 21:21 #40267

  • drapdrap
  • drapdrap Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Próbowałeś podwieszać ciężar? Jeżeli dokładałbyś po kilka kg docelowo robiąć serie po 15 to zakładam, że bez ciężaru zrobisz więcej. To może pomóc przełamać barierę.
Ostatnio zmieniany: 2018/04/06 21:22 przez drapdrap.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.

Kalendarz

Aug 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Human Flag / Ludzka Flaga

Flaga jest bardzo popularnym elementem statycznym, do którego wykonania potrzeba mocnych mięśni całego ciała. W tym tutorialu Sebastian zaprezentuje w jaki sposób wzmocnić ciało by ostatecznie wykonać w sposób profesjonalny Ludzką Flagę.

Więcej…

Street Workout Poland Championships 2014

Mimo iż wakacje się jeszcze na dobre nie rozpoczęły, to wielu z nas już wygląda ich końca. Dlaczego? Otóż w dniach 23 - 24 sierpnia, w nowo wybudowanym Parku do Street Workout w Rzeszowie odbędą się Mistrzostwa Polski Street Workout 2014...  

Więcej…

Kalistenika - Trening w domu - Początkujący

W tym artykule przedstawimy przykładowy trening kalisteniczny, który każdy może wykonać w domu bez absolutnie żadnego sprzętu treningowego. Ponieważ nie każda osoba posiada w domu drążek treningowy, zaprezentujemy tu kilka sposobów na zastąpienie tego urządzenia. Jeśli nie wiecie jeszcze co to jest Kalistenika, to odsyłamy Was do ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.