Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: SW zimą

SW zimą 2017/11/11 18:37 #38910

  • Ekologiczny
  • Ekologiczny Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Nie lubię spędzać czasu na siłowni pewnie z braku wiedzy, natomiast zacząłem biegać i uprawiać SW. Zacząłem od małego kieratu i robię 3 serie, planuje przejść na kadeta v2 i pytanie czy jest możliwość zastąpienia ćwiczeń na ziemi albo sporządzenia planu treningowego głównie na poręczach? Jak wiadomo zalegający śnieg i błoto nie sprzyja frajdzie z treningu

Wiek:22
Wzrost:172
Waga:82

Ilość wykonanych pompek:15
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):10/15
Ilość wykonanych przysiadów:25

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: (biegam 8min biegu, 1 min marszu)x2 przed treningiem i bieg z powrotem ( po treningu) taki sam schemat co tydzien/ dwa zwiekszam długość biegu o 1 min
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): bieganie
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): mały kierat 3 serie

Pompki normalne: 15
Podciąganie nachwytem (w późniejszych seriach proponujemy zastosować podciąganie poziome nachwytem): 6
Przysiady wąskie: 15
Wznosy kolan do klatki piersiowej w zwisie: 15
Podciąganie poziome podchwytem: 10
Pompki z rękami na podwyższeniu: 15
Plank: 40s
Przysiady szerokie z wyskokiem:10
przy 3 serii ilość powtorzeń zmniejszona o 2

Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli: czasem kolana rozwazam kupno preparatu na stawy i sciegna

Jak często chcesz/możesz trenować: 3/4 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Park SW
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): schudnąć z brzucha który z zewnątrz jest twardy ale wypchany tłuszczem od środka z tego co mi mówiono jest to tłuszcz micelarny
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Park SW
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? SW nie jest kalisteniką?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SW zimą 2017/11/12 15:35 #38911

  • amnestian
  • amnestian Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 135
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 3
Sam trenuję tylko na poręczach( od samego początku treningów ) i tylko z nich schodzę by zrobić pompki i przysiady. Jednak to już wszystko zależy od Ciebie, jakie treningi preferujesz. Jednak na poręczach da się fajne zestawy ćwiczeń zrobić , a szczególnie gdy masz dostęp całego placyku SW.

Dałeś temat SW zimą , co ja też zrobiłem niedawno i tak tylko dopowiem , że na zimę polecam rękawiczki z gumowym dołem na dłonie zamiast wełnianych czy treningu bez nich , No chyba , że Ci ręce nie pękają z powodu zimna

Dlaczego błoto i śnieg nie sprzyja zabawie ? :D Własnie mi sięfajnie trenuje jak jest ciemno i zimno :D

P.S
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? SW nie jest kalisteniką?

Kalistenika skupia sie na samych treningach siłowych a SW to już bardziej kondycja i w przyszłości szybsze akrobacje.
Tutaj można się sprzeczać , ale jak szukałem materiałów do mowy dlaczego SW jest lepszy od siłowni to właśnie jedyna różnica jaką znalazłem szukając po ksiązkach i forach jest to co napisałem wyżej :D
Ostatnio zmieniany: 2017/11/12 15:38 przez amnestian.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SW zimą 2017/11/12 16:38 #38912

  • drake
  • drake Avatar
  • Online
  • Ekspert
  • Posty: 157
  • Podziękowania: 17
  • Oklaski: 0
Ekologiczny napisał:
czy jest możliwość zastąpienia ćwiczeń na ziemi albo sporządzenia planu treningowego głównie na poręczach?
Napisz konkretnie, które ćwiczenia na ziemi chcesz zastąpić? Wtedy zaproponujemy odpowiedniki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SW zimą 2017/11/12 19:12 #38914

  • Ekologiczny
  • Ekologiczny Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Tak mam dostęp do całego parku do SW, zimno i mi nie przeszkadza i z rękami tez nie mam problemu na razie ograniczam sie tylko do bluzy moze w krotce przerzucę się na dresy ale jak na razie nie czuje takiej potrzeby.

Dlaczego błoto i śnieg? Zrobić plank i być od razu po łokcie w błocie juz na pierwszej serii, tego raczej wolałbym uniknąć.
Sam trenuję tylko na poręczach( od samego początku treningów ) i tylko z nich schodzę by zrobić pompki i przysiady. Jednak to już wszystko zależy od Ciebie, jakie treningi preferujesz. Jednak na poręczach da się fajne zestawy ćwiczeń zrobić , a szczególnie gdy masz dostęp całego placyku SW

Czegoś takiego poszukuję jednak mam marną wiedzę w układaniu planu treningowego i opieram sie na gotowych zestawach.

Chciałbym zastąpić ćwiczenia na ziemi czyli Plank lub mountain climbers, pompek raczej unikać nie zamierzam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SW zimą 2017/11/12 20:06 #38915

  • drake
  • drake Avatar
  • Online
  • Ekspert
  • Posty: 157
  • Podziękowania: 17
  • Oklaski: 0
Na standardowych poręczach równoległych możesz robić odwrócony hollow body zamiast planka - pozycja jak do pompek, tylko ręce mocno do przodu, pępek wciśnięty w kręgosłup i trzymasz. Pompki zresztą tez można na nich robić.
Nie wiem jak jest wyposażony plac na który chodzisz, ale powinny też tam być niskie poręcze - zaznaczyłem na zdjęciu:



Na nich możesz robić pompki, planki gimnastyczne - łapiesz jedna poręcz z boku, pozycja jak do pompek, z wychyleniem do przodu i "garbem" gimnastycznym i climberki w podporze.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SW zimą 2017/11/12 23:36 #38916

  • Ekologiczny
  • Ekologiczny Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Park na którym ćwiczę to dokładnie ten ze zdjęcia jestem, z Krakowa. Jest moze ktoś kto również tam często bywa i mógłby mi pokazać kilka ćwiczeń które mógłbym wprowadzić do planu, poprawić technikę i pokazać błędy w ćwiczeniach które juz robię
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SW zimą 2017/11/13 10:27 #38919

  • drake
  • drake Avatar
  • Online
  • Ekspert
  • Posty: 157
  • Podziękowania: 17
  • Oklaski: 0
Ja obecnie raczej w weekendy rano. W tygodniu trudno mi się wyrwać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SW zimą 2017/11/13 16:05 #38921

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7306
  • Podziękowania: 422
  • Oklaski: 108
Każde ćwiczenie możesz podmienić na inne, ukierunkowane na tą samą partię.
Pompki na ziemi możesz robić na poręczach, ewentualnie zamień na dipy.
Brzuszki można zamienić na wznosy kolan lub nóg na drążku lub na poręczach.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

SW zimą 2017/11/15 19:37 #38942

  • amnestian
  • amnestian Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 135
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 3
Ja tam robię głównie tak :

-Piramidki nadchwyt do maxa i w dół do 1
-Piramidki podchwyt do maxa i w dół do 1
-Wzniosy kolan ( jak masz silniejszy brzuch to z prostymi nogami )
-Dipy
-Pompki na poręczach
-Pompki normalne , lub pod skosem ( oparcie o coś na placyku możesz )
- ćwiczenia na lędźwie w domu
- przysiady

Zdarza się ostatnio , jak mam lepsza kondycję że 90% tych ćwiczeń robię w każdy dzień zawsze

i Tyle. Na tym buduję bazę od momentu co wybudowałem placyk. Wiadomo , dodaje kolejne schodki piramidy lub coś utrudniam sobie :)
Wczoraj trenowałem jak było 0 / -1 stopni. Powiem Ci , że źle nie było , ale bez odzieży oddychającej narciarskiej ani rusz dla mnie + rekawiczki takie lepsze z sklepu ogrodniczego , ponieważ rurki mam zlodowacone , a te gumowe dobrze trzymaja
Ostatnio zmieniany: 2017/11/15 19:38 przez amnestian.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Nov 2017

costa1999

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Dynamiczne wejście na drążek / Dynamic bar entrance Tutorial

Kolejny tutorial od Sebastaina. Co to tym razem będzie: ″Dynamiczne wejścia i triki są bardzo efektowne. Zapraszam do obejrzenia i nauki.″

Więcej…

Nowe Parki do Street Workout

Mamy informację o planowanych nowych Parkach do Street Workout-u. Tym razem nowe Parki powstaną w: Gdańsku, Piasecznie, oraz Rzeszowie.  

Więcej…

Szkoła na drążku 4 - Krab

Szukacie kolejnej sztuczki, którą możecie zaskoczyć znajomych? Wydaje mi się, że ten trik się do tego świetnie nadaje.

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.