Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening dla zaawansowanego

Trening dla zaawansowanego 2017/11/08 16:44 #38887

  • Yoroshimi
  • Yoroshimi Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek:20
Wzrost:190
Waga:100

Ilość wykonanych pompek: zależy od tępa. Ale w średnim z 40
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): ciezki jestem, 10 i 15
Ilość wykonanych przysiadów: nigdy nie to ie więcej niż 20, wolę dorzucić ciężar albo zmniejszyć tępo

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km:4km dwa tygodnie temu jak spóźniłem się na randkę szybszym truchtem
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):sredni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): teraz to tylko noszenie cegieł na budowie
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): rozgrzewka 10-12 min pompki zwykle na poreczach: 3 serię po 15 powtórzeń
Pompki szerokie na poreczach: 3serię po 10 powtórzeń
Pompki diamentowe 3 serię po 10 powtórzeń

Brzuch
Scyzoryki 3 serię po 20
Wznosy nóg w lezeniu 3 po 15
Ab roller 3 po 10

Nogi
Przysiady 3x15 z obciążeniem 20kg
Wykroki 3x15 z obciążeniem 20kg

Przebyte kontuzje, urazy:brak
Czy teraz coś boli: czasami pobolewa bark czasami łokcie czasami przyczepy bicepsow czasami nóg nie robię przez ból kolan, wiecie jak to jest :)

Jak często chcesz/możesz trenować: 3x w tygodniu środa, piątek, sobota.
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Siła
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.):i ty jest problem, po przeprowadzce mam tylko ab roller i butelki z wodą :/
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenike
############METRYKA KONIEC################

W moim treningu chciałbym zrobić nacisk na takie ćwiczenia jak pompki w staniu na rękach pompki na jednej ręce (o ile łokcie dadzą radę). Unikalbym jednak przysiadów na jednej nodze w moim przypadku to bardzo kontuzjogenne ćwiczenia. Zwracam się tu do was, specjalistów, zawodników, bo sam mam małą wiedzę na temat biomechaniki naszego ciała a ch co chciałbym żeby ten trening był mądrze ułożony. Niestety w domu nie mam nawet drazka żeby dobrze przypalić plecy. Z góry dziękuję za poświęcenie mi chwili :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening dla zaawansowanego 2017/11/13 16:22 #38924

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7494
  • Podziękowania: 437
  • Oklaski: 114
Nie masz żadnego drążka?

Spróbuj może na rozgrzewkę taki trening:
workout-polska....eningwdomu

Sesję treningową 1 i 2.

Daj znać jak CI poszło.
Jak możesz robić zwykłe przysiady to rób.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Fizyczne bariery są niczym wobec tych,
które wznosimy w naszych umysłach.
Wątpliwości mogą pokonać nawet najsilniejszego wojownika.

Kalendarz

Feb 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 1 2 3 4
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Nogi? Po co?

Nogi są najczęściej pomijaną częścią ciała wśród osób trenujących sporty siłowe. Dlaczego warto poświęcić im trochę czasu i jakie korzyści możemy z tego powodu osiągnąć?

Więcej…

Rozgrzewka przed ćwiczeniami na drążku / Warmup

Tutorial - Rozgrzewka przed ćwiczeniami na drążku / Warmup exercises before Jak wiemy rozgrzewka jest jedną z najważniejszych części treningu. Jej prawidłowe przeprowadzenie zmniejsza ryzyko kontuzji, oraz poprawia efektywność treningu.

Więcej…

Flaga - Human Flag

Human flag - Jeden z podstawowych trików stosowanych w Street Workout. Wymaga od ćwiczącego silnych mięśni: obręczy barkowej, skośnych brzucha, oraz pleców i ramion.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.