Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Powrót po kontuzji, a wręcz trening z kontuzją

Powrót po kontuzji, a wręcz trening z kontuzją 2017/11/08 16:43 #38886

  • Daniele
  • Daniele Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Cześć. Chcę wrócić do treningów po kontuzji. Naderwałem staw barkowy ze 3 miechy temu, lekarze nafaszerowali lekami, ale średnio to pomogło. Na codzień bólu już nie odczuwam, ale ćwiczyć z większym obciążeniem się nie da, więc zacznę od wagi ciała, ewentualnie odciążę się gumami. Całego treningu nie musicie mi doradzać, wezmę jakiś dla początkujących (bo spadek siły mam olbrzymi), ale chciałem prosić o jakieś ćwiczenia które ewentualnie szybciej przywróciłyby sprawność w barku oraz inne porady jak poprawić mój stan i niedopuścić do odnowienia kontuzji. Mam też lekkie bóle w kręgosłupie, które ćwiczenia prócz mostka, deski polecicie?
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Powrót po kontuzji, a wręcz trening z kontuzją 2017/11/08 18:45 #38890

  • drake
  • drake Avatar
  • Online
  • Ekspert
  • Posty: 157
  • Podziękowania: 17
  • Oklaski: 0
Jeżeli w barku naderwane były więzadła i torebki stawowe to raczej trzeba poczekać żeby się w pełni zregenerowały, do tego czasu krążenia, unoszenia bez obciążenia i wymachy - do granicy bólu, żeby nie ograniczyć ruchomości stawu.
Co do odnawiania kontuzji - nie wiem dokładnie co tam sobie naderwałeś, najczęściej naderwania dotyczą stożka rotatorów - wpisz na YT "wzmacnianie stożka rotatorów" i zobacz ćwiczenia profilaktyczne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Powrót po kontuzji, a wręcz trening z kontuzją 2017/11/10 01:11 #38898

  • Daniele
  • Daniele Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Jakbym wiedział co dokładnie poszło bym się tym podzielił z Wami, niestety polska służba medyczna jest jaka jest - lekarz powiedział, że mam coś naderwane, ale nie był w stanie określić co dokładnie, a wręcz stwierdził, że "nie da się tego określić". Bez obciążenia nie odczuwam już żadnego bólu, mogę robić wymachy i pełen zakres ruchów, jedynie słychać głośne "chrupnięcie" jak tak sobie macham. Ból pojawia się przy ćwiczeniach angażujących chociaż w minimalnym stopniu barki. Zażywam jeszcze leki typu OrtonFlex bo tak kazał lekarz i nie wiem właśnie czy wrócić do treningów, czy odczekać :x
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Powrót po kontuzji, a wręcz trening z kontuzją 2017/11/10 13:47 #38900

  • drake
  • drake Avatar
  • Online
  • Ekspert
  • Posty: 157
  • Podziękowania: 17
  • Oklaski: 0
Jak ja miałem naderwane rotatory to robiłem raczej do granicy bólu - skoro jest ból to jakiś stan zapalny jeszcze tam jest. No i dobrze rozgrzewaj - najlepiej nie tylko przed treningiem ale i codziennie rano porobić krążenia, wymachy itp - żeby było dobre ukrwienie stawu. Krew odżywia i leczy kontuzje.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Powrót po kontuzji, a wręcz trening z kontuzją 2017/11/13 16:19 #38923

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7306
  • Podziękowania: 422
  • Oklaski: 108
1. Rozgrzewka to podstawa.
2. Zwróć uwagę czy zakres ruchu w obu barkach jest taki sam. Jak by coś, to pracuj trochę nad mobilnością obu barków, oczywiście w granicach "bólu".

3. Przetestuj jeden z treningów dla początkujących, Powoli wykonuj ćwiczenia. Nie wykonuj na razie zbyt głębokich ruchów. Jak boli to przerywaj ćwiczenie.


Notuj przy okazji które ćwiczenia sprawiają Ci ból, czy jakiś dyskomfort.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Powrót po kontuzji, a wręcz trening z kontuzją 2017/11/13 18:10 #38925

  • deyv_pl
  • deyv_pl Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • All day! every day!
  • Posty: 77
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Jeżeli coś boli znaczy, że nie jest w pełni zregenerowane. Polecam jakąs krótką rehabilitację... niech skieruje lekarz badz prywatnie kilka zabiegów chociaż. Laseroterapia, magnetronic masaże etc. Cwiczenia w odciązeniu. jeżeli nie zagoisz tego do końca ból będzie powracał. Teraz walcze z naderwanym mięsniem ręki w łokciu. Po masażach i laseroterapii było ok. Ale za mocno podszedłem do ćwiczenia, może zła rozgrzewka i ból powrócił. Także zwróc uwagę na ból. Żaden sportowiec nie bedzie przeciążał stawów, mieśni tylko je do końca regenerowal. Na mocniejsze stawy polecam ci Support Bones firmy SOLGAR - są to leki homeopatyczne a nie chemiczne ścierwa.
Możesz olać pracę, szkołę, rodzinę, dom, przyjaciół, kościół ale nie wolno Ci olać samego siebie! Ty i tylko Ty się liczysz, reszta to Twoja wyobraźnia!

#NEVERGIVEUP
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Powrót po kontuzji, a wręcz trening z kontuzją 2017/11/15 10:30 #38936

  • megamoc
  • megamoc Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 320
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 3
Do tego polecałbym wizyty przynajmniej co jakiś czas u jakiegoś dobrego fizjo, żeby w razie czego mógł doradzić i trochę "nastawić".
Pracuję nad sobą...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Nov 2017

costa1999

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rutyny MadBarz - Zaawansowani

Ostatni (najtrudniejszy) zestaw rutyn MadBarz. Tym razem dla osób zaawansowanych.

Więcej…

Szkoła na drążku 6 - Zeskok z drążka

W tym tutorialu zaprezentowany został sposób na efektowny zeskok z drążka. Niestety, kolejny raz nie potrafię nadać temu ćwiczeniu polskiej nazwy.

Więcej…

Muscle up 360

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dynamiczny element jakim jest Muscle Up 360º. Miłego oglądania.

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.