Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Szybkie pytanie o obwód.

Szybkie pytanie o obwód. 2017/11/08 15:57 #38880

  • Alph
  • Alph Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 41
  • Oklaski: 0
Cześć chciałem szybko zapytać o jedną rzecz. Czy jeśli ułożę sobie obwód z przykładowo 4 ćwiczeń i przy każdym mam do zrobienia załóżmy 8 powtórzeń to robić te obwody do momentu, w którym z trudem będę robił to 8 powtórzenie w ćwiczeniu czy jechać dalej, aż zacznę robić tych powtórzeń mniej ze względu na brak siły?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szybkie pytanie o obwód. 2017/11/08 16:01 #38882

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7771
  • Podziękowania: 459
  • Oklaski: 119
Chodzi CI o ilość obwodów w jednym treningu? czyli Ilość serii?

Dobrze by było żeby na jedną partię (grupę mięśni) zrobić minimum 8 serii.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szybkie pytanie o obwód. 2017/11/08 16:04 #38883

  • Alph
  • Alph Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 41
  • Oklaski: 0
Chodziło mi raczej o to, kiedy mam zakończyć trening, może inaczej to rozpiszę:
Podciąganie x8
Pompki x8
Knee Raises x8
Dipy x8
To jest ten obwód i wykonuję go załóżmy 6 razy, a za 7 razem zaczynam robić już nie 8 powtórzeń w ćwiczeniach tylko 5-6 ze względu na brak sił to kończyć już tym obwodem czy jechać nimi dalej do momentu gdy nie będę mógł zrobić ani jednego powtórzenia?
Ostatnio zmieniany: 2017/11/08 16:04 przez Alph.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szybkie pytanie o obwód. 2017/11/09 15:10 #38895

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 345
  • Podziękowania: 45
  • Oklaski: 3
Zależy jakim programem ćwiczysz, ale zakładam, że masz ułożony program w którym robisz X obwodów po Y powtórzeń.
W takim wypadku jeżeli w końcówce nie dajesz rady możesz dobić z małymi przerwami, choćby pojedynczymi powtórzeniami bądź łatwiejszą wersją ćwiczenia (np negatywy czy australijskie przy podciąganiu) aby zrobić założoną liczbę powtórzeń.
A gdy zacznie już łatwo iść to progresja (kolejny obwód, skrócenie przerw, zmiana na trudniejszy wariant ćwiczenia - zależnie od celów).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szybkie pytanie o obwód. 2017/11/13 16:12 #38922

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7771
  • Podziękowania: 459
  • Oklaski: 119
Przy 4 ćwiczeniach teoretycznie mógł byś jechać z seriami do odcięcia.
Ale też warto sobie wyznaczyć jakiś maksymalny czas trwania treningu, przykładowo 1,5h.

Półtorej godziny to taki czas po którym trzeba było by ponownie uzupełnić paliwo.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Jun 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Słownik Crossfit

W sieci można znaleźć bardzo wiele gotowych treningów i zestawów ćwiczeń CrossFit-owych, jednak w gąszczu specyficznych nazw i określeń można się łatwo pogubić. Poniższy słownik pomoże Państwu w ich rozszyfrowaniu.

Więcej…

Rozgrzewka przed ćwiczeniami na drążku / Warmup

Tutorial - Rozgrzewka przed ćwiczeniami na drążku / Warmup exercises before Jak wiemy rozgrzewka jest jedną z najważniejszych części treningu. Jej prawidłowe przeprowadzenie zmniejsza ryzyko kontuzji, oraz poprawia efektywność treningu.

Więcej…

Recenzja z otwarcia Street Workout Parku Bemowo

Otwarcie Street Workout Parku mamy już za sobą. Organizatorzy zadbali o świetną atmosferę i nie pozwolili, by było nudno. Pogoda dopisała. Ludzie dopisali. Czego chcieć więcej?...  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.