Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Szybkie pytanie o obwód.

Szybkie pytanie o obwód. 2017/11/08 15:57 #38880

  • Alph
  • Alph Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 39
  • Oklaski: 0
Cześć chciałem szybko zapytać o jedną rzecz. Czy jeśli ułożę sobie obwód z przykładowo 4 ćwiczeń i przy każdym mam do zrobienia załóżmy 8 powtórzeń to robić te obwody do momentu, w którym z trudem będę robił to 8 powtórzenie w ćwiczeniu czy jechać dalej, aż zacznę robić tych powtórzeń mniej ze względu na brak siły?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szybkie pytanie o obwód. 2017/11/08 16:01 #38882

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7306
  • Podziękowania: 422
  • Oklaski: 108
Chodzi CI o ilość obwodów w jednym treningu? czyli Ilość serii?

Dobrze by było żeby na jedną partię (grupę mięśni) zrobić minimum 8 serii.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szybkie pytanie o obwód. 2017/11/08 16:04 #38883

  • Alph
  • Alph Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 39
  • Oklaski: 0
Chodziło mi raczej o to, kiedy mam zakończyć trening, może inaczej to rozpiszę:
Podciąganie x8
Pompki x8
Knee Raises x8
Dipy x8
To jest ten obwód i wykonuję go załóżmy 6 razy, a za 7 razem zaczynam robić już nie 8 powtórzeń w ćwiczeniach tylko 5-6 ze względu na brak sił to kończyć już tym obwodem czy jechać nimi dalej do momentu gdy nie będę mógł zrobić ani jednego powtórzenia?
Ostatnio zmieniany: 2017/11/08 16:04 przez Alph.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szybkie pytanie o obwód. 2017/11/09 15:10 #38895

  • drake
  • drake Avatar
  • Online
  • Ekspert
  • Posty: 157
  • Podziękowania: 17
  • Oklaski: 0
Zależy jakim programem ćwiczysz, ale zakładam, że masz ułożony program w którym robisz X obwodów po Y powtórzeń.
W takim wypadku jeżeli w końcówce nie dajesz rady możesz dobić z małymi przerwami, choćby pojedynczymi powtórzeniami bądź łatwiejszą wersją ćwiczenia (np negatywy czy australijskie przy podciąganiu) aby zrobić założoną liczbę powtórzeń.
A gdy zacznie już łatwo iść to progresja (kolejny obwód, skrócenie przerw, zmiana na trudniejszy wariant ćwiczenia - zależnie od celów).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szybkie pytanie o obwód. 2017/11/13 16:12 #38922

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7306
  • Podziękowania: 422
  • Oklaski: 108
Przy 4 ćwiczeniach teoretycznie mógł byś jechać z seriami do odcięcia.
Ale też warto sobie wyznaczyć jakiś maksymalny czas trwania treningu, przykładowo 1,5h.

Półtorej godziny to taki czas po którym trzeba było by ponownie uzupełnić paliwo.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Nov 2017

costa1999

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rozgrzewka - Część 1: Wstęp

Jedna z najważniejszych części treningu, a jednocześnie najczęściej bagatelizowana przez początkujących (i nie tylko) sportowców. Ponieważ jest to tzw. temat rzeka, podzielimy go na kilka części prezentowanych w kolejnych artykułach.

Więcej…

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Co to jest Kalistenika?

Kalistenika jest to rodzaj ćwiczeń, które można wykonywać bez specjalistycznych urządzeń, bądź ciężarów przy wykorzystaniu jedynie własnej masy ciała. Najczęściej wykonywane ćwiczenia, to: podciąganie na drążku, pompki, przysiady, ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.