Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Ile serii i ćwiczeń?

Ile serii i ćwiczeń? 2017/10/12 17:38 #38690

  • Alph
  • Alph Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 41
  • Oklaski: 0
Siema mam 2 pytania. Pierwsze to czy powinienem trzymać się tych 3-5 serii czy jeśli ułożę sobie jakiś sensowny obwód to mogę jechać aż po te 10-12 serii i jeśli tak to jaki będzie tego efekt? W sensie nie chcę robić aż tylu serii tylko po to, żeby zwiększyć wytrzymałość raczej chodzi mi tutaj o wzrost siły lub hipertrofie. A drugie to ile ćwiczeń powinienem brać na "partie"? Wiem, że w kalistenice mało jest ćwiczeń, które izolują i raczej większość angażuje kilka partii mięśniowych, ale czy powinienem brać po 5 różnych odmian podciągania na trening czy raczej 1-2 max?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ile serii i ćwiczeń? 2017/10/12 19:31 #38693

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 296
  • Podziękowania: 29
  • Oklaski: 1
W tym obwodzie to lepiej więcej powtórzeń niż machać po 12 obwodów. Długo schodzi i monotonne.
Nikt nie wie jakie będą efekty. Musisz sam zobaczyć. Jak nie zaczniesz to się nie dowiesz.
W obwodzie styknie Ci 3 rodzaje podciągniec, jak chcesz zrób 2 wersje obwodu i machaj na zmianę.
Raczej 5 rodzajów podciągniec w treningu to sporo, lepiej ze 2/3 a poprawnych. Z czasem będziesz mógł zwiększać jak tak sobie umyslisz :p
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Alph

Ile serii i ćwiczeń? 2017/10/14 09:22 #38707

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7771
  • Podziękowania: 459
  • Oklaski: 119
5 różnych rodzajów podciągnięć razy 10 serii, to około 50 serii na partię.
Trochę za dużo. Hipertrofia będzie słabsza, ale zyskasz na wytrzymałości.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Ostatnio zmieniany: 2017/10/14 09:30 przez zulco.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!

Kalendarz

Jul 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

Rutyny MadBarz - Średnio zaawansowani

Tym razem prezentujemy zestaw rutyn MadBarz dla osób średnio zaawansowanych.

Coś dla bardziej wymagających zawodników.

Więcej…

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.