Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Nowy plan

Nowy plan 2017/10/08 15:26 #38648

  • michallo200
  • michallo200 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 22
  • Oklaski: 0
Siema, postanowiłem trochę zmienić plan. Słabo podchodzi mi trening na dużej iloścci powtórzeń więc pomyslalem żeby dodać trochę ciężaru do treningu:

dzień 1
krótki trening pod elementy
nachwyt na szerokość barków 5x5 +15kg
podchwyt w L- sicie 5x7
pike push upy 4x10

korpus

dzień 2
przerwa

dzień 3
krótki trening pod elementy
dipy 5x5 + ciężar (w sumie nawet nie wiem ile dać, okaże się przy pierwszym treningu)
jakaś wariacja pompek ( archery, głębokie czy z nogami wyżej, zależnie od tego na co mam ochotę ;d)
bar dipy 3x10

korpus

dzień 4
przerwa

dzień 5
nachwyt 3x9
dipy 3x13
nachwyt szeroko 3x6
pompki (jak wyżej, różnie)
podchwyt 3x6
pike push upy 3x10
korpus


co o tym myślicie? jestem po pierwszym dniu i nawet mi to podchodzi, co poprawić? Co dodać?krytyka mile widziana :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 15:36 #38649

  • MiKu$
  • MiKu$ Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 30
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Cześć, według mnie plan dobry.
Dlaczego w piątym dniu nie robisz pod elementy?
Jeśli elementy dwa razy, to może w pierwszy i piąty?
Dodać... Co dodać? Myślę że napewno nogi :blink:
Nie przejmuj się tymi, którzy obgadują cię za plecami. Nie bez powodu są w tyle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 15:47 #38650

  • michallo200
  • michallo200 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 22
  • Oklaski: 0
ajj te nogi... wiem ze powinno sie je robic ale zwyczajnie się męczę xD kilka razy sie juz za nie zabieralem ale nigdy nie dawalem rady dłużej niż miesiąc ;/ W sumie można by było dodać lekki trening żeby się przyzwyczajać ;D A co do treningu pod elementy. Wydaje mi się że objętość treningowa w 5 dniu i tak jest duża i w sumie nwm czy podołam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 17:24 #38651

  • MiKu$
  • MiKu$ Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 30
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Szczerze? Sam nie robię nóg (jeszcze). Było kilka razy, może 10 na pół roku moich treningów. Zawsze kończyło się zakwasami na 4 dni.
Dam ci JEDNĄ radę.
Na początku KAŻDEGO treningu zrób 10 przysiadow.
Co? Ale po co? Jak to, tak mało? Bez serii? Zero sensu. - oj mylisz się. Te 10 na każdym treningu, jest dyscypliną. Z początku będzie to nudne, ale z czasem nawet nie będziesz o tym myśleć. Poprostu zaczynam od 10 przysiadow i jadę dalej.
A gdy się nauczysz pamiętać o nogach, wtedy dodaj je do planu. Już w seriach czy tam jak wolisz. Mi to pomaga - stąd ta rada. Powodzenia.
Nie przejmuj się tymi, którzy obgadują cię za plecami. Nie bez powodu są w tyle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 18:05 #38653

  • michallo200
  • michallo200 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 22
  • Oklaski: 0
No w sumie cos w tym może być :D Tak zmieniając temat. Jak tam twoje osiągi w streecie. Sam trenuje niecałe 6 miesięcy i w sumie dużo nie umiem. Pewnie dlatego ze robie sama bazę xD ale chciał bym wiedzieć ile średnio ludzie w te pół roku osiągają :d
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 19:31 #38654

  • MiKu$
  • MiKu$ Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 30
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Sam wiele nie mam. Stoję na mniej więcej 12 podciagnieciach, 20 dipach i 40 pompkach (nie sprawdzałem, tak po treningach wnioskuję).
MU też nie idzie, chyba że na jedną rękę, ale to nie to samo :dry:. Skupiam się na samej bazie, powolnych, dokładnych powtórzeniach.
Nie myślę o elementach, wydaje mi się, że przyjdzie na to czas jeszcze. Szkoda się demotywowac że wolny progres do figur. Lepiej później zacząć i mieć "szybsze efekty" . Masa też średnia, w sumie to jestem ekto, ale wszystko z czasem :cheer:. Trenuje bo porostu sprawia mi to satysfakcje i dużo przyjemności.
Napewno są tacy co w pół roku osiągnęli więcej od nas. Grunt to dążyć do celu i się nie cofać - no chyba że chcesz wziąć rozbieg :P.
Każdy jest inny, jeden szybciej osiąga wyniki, drugi wolniej, ale warto. Czas i tak upłynie, więc czemu nie spróbować?
Nie przejmuj się tymi, którzy obgadują cię za plecami. Nie bez powodu są w tyle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 20:33 #38655

  • michallo200
  • michallo200 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 22
  • Oklaski: 0
Heh, no to widzę na podobnym poziomie stoimy :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/09 15:27 #38671

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7373
  • Podziękowania: 428
  • Oklaski: 108
3 serie przysiadów przynajmniej staraj się zrobić 2x w tygodniu.
Zawsze to coś
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Dec 2017

Alice

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rutyny MadBarz - Początkujący

W tej galerii przedstawiamy zestaw rutyn MadBarz przeznaczony dla osób początkujących.


Nie wiecie jeszcze co to są rutyny?

Rutyny to gotowe SET-y które można wykonywać samodzielnie w ramach własnego treningu.

SET - to zestaw ćwiczeń wykonywanych kolejno po sobie (zgodnie z instrukcją). Jeden trening może składać się z jednego lub więcej SET-ów.

Więcej…

Inne rodzaje wejścia siłowego na drążek

Tym razem krótki tutorial od Sebastiana, przedstawiający inne kombinacje wejść siłowych. Jak się dobrze przyjrzycie, to zauważycie dwie zaprezentowane metody.

Więcej…

FIWE - Międzynarodowe Targi Branży Fitness & Wellness

FIWE - Międzynarodowe Targi Branży Fitness & Wellness to biznesowe wydarzenie organizowane w Warszawskim Centrum EXPO XXI, w dniach 12-13 września 2015 roku.

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.