Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Nowy plan

Nowy plan 2017/10/08 15:26 #38648

  • michallo200
  • michallo200 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
Siema, postanowiłem trochę zmienić plan. Słabo podchodzi mi trening na dużej iloścci powtórzeń więc pomyslalem żeby dodać trochę ciężaru do treningu:

dzień 1
krótki trening pod elementy
nachwyt na szerokość barków 5x5 +15kg
podchwyt w L- sicie 5x7
pike push upy 4x10

korpus

dzień 2
przerwa

dzień 3
krótki trening pod elementy
dipy 5x5 + ciężar (w sumie nawet nie wiem ile dać, okaże się przy pierwszym treningu)
jakaś wariacja pompek ( archery, głębokie czy z nogami wyżej, zależnie od tego na co mam ochotę ;d)
bar dipy 3x10

korpus

dzień 4
przerwa

dzień 5
nachwyt 3x9
dipy 3x13
nachwyt szeroko 3x6
pompki (jak wyżej, różnie)
podchwyt 3x6
pike push upy 3x10
korpus


co o tym myślicie? jestem po pierwszym dniu i nawet mi to podchodzi, co poprawić? Co dodać?krytyka mile widziana :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 15:36 #38649

  • MiKu$
  • MiKu$ Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 27
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Cześć, według mnie plan dobry.
Dlaczego w piątym dniu nie robisz pod elementy?
Jeśli elementy dwa razy, to może w pierwszy i piąty?
Dodać... Co dodać? Myślę że napewno nogi :blink:
Nie przejmuj się tymi, którzy obgadują cię za plecami. Nie bez powodu są w tyle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 15:47 #38650

  • michallo200
  • michallo200 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
ajj te nogi... wiem ze powinno sie je robic ale zwyczajnie się męczę xD kilka razy sie juz za nie zabieralem ale nigdy nie dawalem rady dłużej niż miesiąc ;/ W sumie można by było dodać lekki trening żeby się przyzwyczajać ;D A co do treningu pod elementy. Wydaje mi się że objętość treningowa w 5 dniu i tak jest duża i w sumie nwm czy podołam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 17:24 #38651

  • MiKu$
  • MiKu$ Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 27
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Szczerze? Sam nie robię nóg (jeszcze). Było kilka razy, może 10 na pół roku moich treningów. Zawsze kończyło się zakwasami na 4 dni.
Dam ci JEDNĄ radę.
Na początku KAŻDEGO treningu zrób 10 przysiadow.
Co? Ale po co? Jak to, tak mało? Bez serii? Zero sensu. - oj mylisz się. Te 10 na każdym treningu, jest dyscypliną. Z początku będzie to nudne, ale z czasem nawet nie będziesz o tym myśleć. Poprostu zaczynam od 10 przysiadow i jadę dalej.
A gdy się nauczysz pamiętać o nogach, wtedy dodaj je do planu. Już w seriach czy tam jak wolisz. Mi to pomaga - stąd ta rada. Powodzenia.
Nie przejmuj się tymi, którzy obgadują cię za plecami. Nie bez powodu są w tyle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 18:05 #38653

  • michallo200
  • michallo200 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
No w sumie cos w tym może być :D Tak zmieniając temat. Jak tam twoje osiągi w streecie. Sam trenuje niecałe 6 miesięcy i w sumie dużo nie umiem. Pewnie dlatego ze robie sama bazę xD ale chciał bym wiedzieć ile średnio ludzie w te pół roku osiągają :d
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 19:31 #38654

  • MiKu$
  • MiKu$ Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 27
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Sam wiele nie mam. Stoję na mniej więcej 12 podciagnieciach, 20 dipach i 40 pompkach (nie sprawdzałem, tak po treningach wnioskuję).
MU też nie idzie, chyba że na jedną rękę, ale to nie to samo :dry:. Skupiam się na samej bazie, powolnych, dokładnych powtórzeniach.
Nie myślę o elementach, wydaje mi się, że przyjdzie na to czas jeszcze. Szkoda się demotywowac że wolny progres do figur. Lepiej później zacząć i mieć "szybsze efekty" . Masa też średnia, w sumie to jestem ekto, ale wszystko z czasem :cheer:. Trenuje bo porostu sprawia mi to satysfakcje i dużo przyjemności.
Napewno są tacy co w pół roku osiągnęli więcej od nas. Grunt to dążyć do celu i się nie cofać - no chyba że chcesz wziąć rozbieg :P.
Każdy jest inny, jeden szybciej osiąga wyniki, drugi wolniej, ale warto. Czas i tak upłynie, więc czemu nie spróbować?
Nie przejmuj się tymi, którzy obgadują cię za plecami. Nie bez powodu są w tyle.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/08 20:33 #38655

  • michallo200
  • michallo200 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
Heh, no to widzę na podobnym poziomie stoimy :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy plan 2017/10/09 15:27 #38671

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7260
  • Podziękowania: 417
  • Oklaski: 107
3 serie przysiadów przynajmniej staraj się zrobić 2x w tygodniu.
Zawsze to coś
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.

Kalendarz

Oct 2017

costa1999

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Bar Spinning Tutorial / kręcenie na drążku!

Tym razem poradnik do nauki bardzo łatwego kręcenia na drążku do przodu. Obejrzyj tutorial i zaskocz innych nowym trikiem na drążku. Zapraszam!

Więcej…

Szkoła na drążku 9 i 10

Dzisiaj zaprezentujemy dwa bardzo zbliżone do siebie triki, dzięki którym można `dosyć łatwo` przejść ze zwisu swobodnego do pozycji siedzącej na drążku. Wejście Hiszpańskie i Wejście Księcia...

Więcej…

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.