Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Prośba o ułożenie planu treningowego

Prośba o ułożenie planu treningowego 2017/09/10 21:24 #38392

  • czarny9
  • czarny9 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam .Chciałbym prosić o ułożenie programu treningowego .Chcę zaznaczyć ,że przez całe życie byłem aktywny fizycznie ( od 8 roku życia trenuję piłkę nożną ;obecnie mam 21 lat ) ,lecz od kilku miesięcy zaprzestałem grać i tylko sporadycznie uprawiam delikatną aktywność fizyczną (siłownia ,bieganie ) ,przez co niestety odłożyło mi się parę kilo .Aczkolwiek chciałbym zacząć robić coś nowego i bardzo mocno zainteresowałem się kalisteniką/street workoutem i chciałbym się rozwijać w tym sporcie . :side:
Aktualnie jestem w stanie wykonywać treningi 4 razy w tygodniu + treningi aerobowe ( cardio ,interwały ) .

Moja metryka :
WZROST : 187 cm
WAGA : 92 kg ,15-18 % tkanki tłuszczowej

Do dyspozycji mam drążek przymocowany do sufitu i ewentualnie parki ,w których występują drążki ,jeśli będzie taka konieczność mogę się zapisać na siłownie .

Aktualnie moim celem jest redukcja tkanki tłuszczowej i zejście do wagi 83-86 kg ,przy tkance 6-8 % i jak największa poprawy siły i mocy eksplozywnej .

Bardzo dziękuję za pozytywne odpowiedzi i wskazówki dla początkujących ,pozdrawiam !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba o ułożenie planu treningowego 2017/09/11 21:59 #38402

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7306
  • Podziękowania: 422
  • Oklaski: 108
Wystarczą Ci 3 ćwiczenia co 2 dni:
Podciąganie, pompki, przysiady

Nie wiem jak z ilością powtórzeń, ale spróbuj takie coś:
2 podciągnięcia
4 pompki
6 przysiadów


Wykonuj ćwiczenia kolejno, jedno po drugim, aż do całkowitego zmęczenia.
Jak się zmęczysz to odpocznij 2-3 minuty i ponownie do całkowitego zmęczenia,
i jeszcze tak ze 2 x

W trakcie zmieniaj układ rąk i nóg (wąsko, szeroko, nachwyt, podchwyt).

Spróbuj takie coś przez 2 tygodnie.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Nov 2017

costa1999

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Nogi? Po co?

Nogi są najczęściej pomijaną częścią ciała wśród osób trenujących sporty siłowe. Dlaczego warto poświęcić im trochę czasu i jakie korzyści możemy z tego powodu osiągnąć?

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia budujące siłę

Jeśli nie mieliście jeszcze styczności z treningiem Street Workout i nie wiecie jakie ćwiczenia można wykonywać podczas treningu, to Sebastian przygotował coś specjalnie dla was: Zbiór podstawowych ćwiczeń, które musi opanować każda osoba, zaczynająca swoją przygodę z treningiem SW. Miłego oglądania.

Więcej…

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.