Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Początki w przygodzie z SW

Początki w przygodzie z SW 2017/09/05 20:43 #38330

Cześć wszystkim,

############METRYKA START################
Wiek: 22
Wzrost:175 cm
Waga: 69 kg

Ilość wykonanych pompek: 55
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 6 i 10
Ilość wykonanych przysiadów: 30 (z wyskokiem)

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: około miesiąca temu 3,5 km
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?):
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

Przebyte kontuzje, urazy: Nie
Czy teraz coś boli: nie

Jak często chcesz/możesz trenować: tyle ile będzie trzeba, trening sprawia mi radość :P
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Póki nie dojdę do formy to w domu, później przeniosę się na Park SW
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): póki co drążek w futrynie
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?
############METRYKA KONIEC################

Przeglądam to forum już od jakiegoś czasu sprawdzając wątki ludzi podobnych do mnie ale ostatnio ustały wpisy a ja z drugiej strony potrzebowałbym podpowiedzi bardziej doświadczonych kolegów :)

Od początku Czerwca do poło Lipca chodziłem bardzo sumiennie na siłownię, ale to jest dla mnie zbyt monotonne. Przestałem aż dwa tygodnie temu odkryłem Street Workout :cheer:

Na podstawie tego co tutaj wyczytałem stworzyłem sobie trening którym trenuję co drugi dzień:

4. Podciąganie szerokim nachwytem 5 / 4
2. Pike Push-Ups 12 / 12
4. Podciąganie wąskim nachwytem 3 / 2
5. Pompki diamentowe 10 / 10
6. Przysiady z wyskokiem 17 / 17
7. Podciąganie podchwytem 5 / 4
8. Dipy na krześle 12 / 12
9. Supermany 12 / 11
10. Wykroki 20 / 15

Podczas wczorajszego treningu podmieniłem Diamentowe pompki na pompki Hindi. Dużo bardziej czuję przy nich klatę. Plus w dni nietreningowe robię:

8 min ABS
3x 1 min siłowego stania na rękach
3x plank z podnoszeniem bioder

Moim celem jest przed wszystkim osiągnięcie siły i wytrzymałości pod przyszłe figury.

Jak myślicie, iść takim treningiem czy jednak coś zmienić a może dorzucić jakieś ćwiczenia ?

Dzięki wielkie i wielki propos za waszą pomoc :)
Ostatnio zmieniany: 2017/09/05 20:44 przez Czuły Barbarzyńca.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początki w przygodzie z SW 2017/09/05 21:20 #38332

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 101
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 0
Czuły Barbarzyńca napisał:
Cześć wszystkim,
Gdzie będą się odbywały twoje treningi: Póki nie dojdę do formy to w domu, później przeniosę się na Park SW

To się na zimę będziesz do parku przenosił? Daj spokój, nikt nie będzie się tam Tobą interesował - spróbuj treningu na powietrzu, zobaczysz, że warto.

Czuły Barbarzyńca napisał:

4. Podciąganie szerokim nachwytem 5 / 4
2. Pike Push-Ups 12 / 12
4. Podciąganie wąskim nachwytem 3 / 2
5. Pompki diamentowe 10 / 10
6. Przysiady z wyskokiem 17 / 17
7. Podciąganie podchwytem 5 / 4
8. Dipy na krześle 12 / 12
9. Supermany 12 / 11
10. Wykroki 20 / 15

Pomyliłeś numerację, czy te liczby/cyfry przed ćwiczeniem znaczą coś innego, bo chyba nie ilość serii?
Czy robisz to w obwodzie, czy seriami? Ja osobiście na początek polecałbym obwody złożone z mniejszej ilości ćwiczeń - tzn dobrze, że robisz różnorodne pompki, podciągnięcia itp, z tym, że możesz je porozdzielać na dwa treningi ( A / B ) i robić zamiennie. Na jeden trening wszystkie dla początkującego może być trochę za dużo - lepiej więcej obwodów z mniejszej ilości ćwiczeń.

Czuły Barbarzyńca napisał:
Podczas wczorajszego treningu podmieniłem Diamentowe pompki na pompki Hindi. Dużo bardziej czuję przy nich klatę.

Bo diamentowe są ćwiczeniem angażującym bardziej triceps i barki.
Ostatnio zmieniany: 2017/09/05 21:22 przez drake. Powód: poprawka
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początki w przygodzie z SW 2017/09/06 10:38 #38344

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7196
  • Podziękowania: 410
  • Oklaski: 107
Jeszcze ze dwa tygodnie możesz pociągnąć tym planem.
Na wdrożenie może być.

No i próbuj od razu się przenieść na świeże powietrze.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początki w przygodzie z SW 2017/09/06 21:06 #38356

Z plenerem póki co mam jeszcze problem natury logistycznej. Auto u mechanika, a park w innym mieście. Jak wróci to spróbuję się tam przenieść.

Numeracja przy ćwiczeniach jest nieistotna, pomyłka. Oczywiście robię tymi ćwiczeniami dwa obwody z ilością powtórzeń po lewej stronie.

Dobra, to polecę jeszcze dwa tygodnie tym planem i zobaczymy czy będą jakieś rezultaty.
Postaram się mniej więcej napisać jak mi idzie.

Dzięki za rady!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początki w przygodzie z SW 2017/09/08 22:59 #38377

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7196
  • Podziękowania: 410
  • Oklaski: 107
Dołóż kolejny obwód. Znaczy 3 serie.

i jeszcze:
Nie wszystkie efekty widać gołym okiem.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.

Kalendarz

Sep 2017

qla

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Kalistenika - Trening w domu - Początkujący

W tym artykule przedstawimy przykładowy trening kalisteniczny, który każdy może wykonać w domu bez absolutnie żadnego sprzętu treningowego. Ponieważ nie każda osoba posiada w domu drążek treningowy, zaprezentujemy tu kilka sposobów na zastąpienie tego urządzenia. Jeśli nie wiecie jeszcze co to jest Kalistenika, to odsyłamy Was do ...

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 1

Podciąganie na drążku nie należy do najłatwiejszych ćwiczeń. Tym bardziej dla osób, które na co dzień nie uprawiają żadnych sportów poprawne podciągnięcie może być nie lada wyzwaniem.

Więcej…

Treningi dla średnio zaawansowanych

Przyszedł czas na kolejną serię treningów, tym razem coś dla osób bardziej średnio zaawansowanych.

Treningi były utworzone na naszym forum dyskusyjnym dla konkretnych osób, ale być może znajdziecie tu coś co Wam się spodoba.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.