Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan do oceny

Plan do oceny 2017/08/12 11:14 #38082

  • radr007
  • radr007 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Witam :) Mam pytanko do osób które choć trochę znają się na street workoucie i mają w tym jakieś doświadczenie. Chodzi o to, że sam sobie ułożyłem plan treningowy i chciałbym się dowiedzieć czy może on tak wyglądać czy potrzebne są jakieś poprawki, czy jest on choć trochę podobny do planów które układa Kura. A może w ogóle nie powinienem według niego ćwiczyć, nie wiem :D Próbowałem układać ten plan według wskazowek Kury w jego filmikach, ale nie jestem pewien czy dobrze go zrozumiałem. Jeśli ktoś się na tym zna i mógły coś o tym powiedzieć to byłbym wdzięczny, gdyż przygodę z tym sportem dopiero zaczynam ;) Pozdrawiam.
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny 2017/08/12 21:37 #38083

  • fresz
  • fresz Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki na cuda trzeba chwilkę poczekać
  • Posty: 734
  • Podziękowania: 73
  • Oklaski: 11
Yo plan jak każdy inny, nie napisałeś jak nim ćwiczysz??
Generalnie nic na nogi, barki słabo bo tylko dipy kwestia jak ręce ustawiasz i czy drązek czy poręcze.

Napisz jakie cele treningowe?? Ale myślę że jak każdy poprawa sylwetki.
Poćwicz chwile i będziesz wiedział czy daje ten plan popalić czy to zabawa.
"O rozgrzewce i rozciąganiu pamietaj.

Ps to pisałem ja nie ćwiczący obżerający się lodami "znawca". Siłą
Zakręt jest jak bar wchodzisz bez gazu wychodzisz na.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny 2017/08/12 23:10 #38084

  • radr007
  • radr007 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Tym planem ćwiczę co drugi dzień. Wszystkie ćwiczenia wykonuję na jednym treningu. Po każdym treningu krótkie rozciąganie A dłuższe w dni nietreningowe. Dipy robię na poręczach z prostymi nogami, łokcie staram się kierować do tyłu. Celem głównie jest poprawa sylwetki Ale także zwiększenie wytrzymałości i siły. Tym planem ćwiczyłem już dwa razy i myślę że jest wystarczająco ciężki jak dla mnie, przynajmniej na razie :D O rozgrzewce i rozciąganiu oczywiście pamiętam, a w niedalekiej przyszłości zamierzam też zakupić wałek do rolowania. Jeśli się znasz na tym sporcie to proszę powiedzieć czy plan się do czegokolwiek nadaje i czy warto według niego ćwiczyć czy może lepiej znaleźć jakiś inny gotowy plan w Internecie. I jeśli ten mój nie jest zły to powiedz jeszcze czy lepiej ćwiczyć powtarzając ciągle, na każdym treningu te same ćwiczenia z tą samą ilością powtórzeń czy może lepiej np zwiększać ilość powtórzeń na każdym treningu. Z góry serdecznie dziękuję ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny 2017/08/14 12:01 #38089

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7128
  • Podziękowania: 406
  • Oklaski: 106
W podciąganiu masz wpisane dipy, a to jest rodzaj pompek.
Podciąganie przydało by się więcej trochę, tak żeby wyszło z 10 serii.

Każdy jest inny i nie da się zbudować jednego treningu który będzie komuś odpowiadał.
Brzucha masz trochę mało i barków brakuje.
Dipy możesz też robić na drążku, albo z boku na jednej poręczy.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny 2017/08/15 11:38 #38093

  • radr007
  • radr007 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
A może wiesz jak jest przyczyna bólu kręgosłupa w odcinku lędźwiowym podczas podciągania ugiętych nóg na drążku? Przy 10 powtórzeniu zaczyna boleć i nie wiem dlaczego. Może coś źle robię, nie wiem. Dodam jeszcze że mam skoliozę w odcinku lędźwiowym i lordozę. A może w ogóle nie powinienem ćwiczyć. Mógłbyś coś powiedzieć na ten temat? Z góry serdecznie dziękuję!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny 2017/08/16 00:44 #38102

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7128
  • Podziękowania: 406
  • Oklaski: 106
Ja mam problemy z kręgosłupem i nie ćwiczę w sposób bezpośredni brzucha.
Ogólnie to jeśli jakieś ćwiczenie sprawia mi dyskomfort, to go nie robię.
Trenuj brzuch lżejszymi ćwiczeniami na razie.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jedyny nieudany trening, to taki,
który się nie odbył.

Kalendarz

Aug 2017

Krzysiek77

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Flaga - Human Flag

Human flag - Jeden z podstawowych trików stosowanych w Street Workout. Wymaga od ćwiczącego silnych mięśni: obręczy barkowej, skośnych brzucha, oraz pleców i ramion.

Więcej…

Nogi? Po co?

Nogi są najczęściej pomijaną częścią ciała wśród osób trenujących sporty siłowe. Dlaczego warto poświęcić im trochę czasu i jakie korzyści możemy z tego powodu osiągnąć?

Więcej…

Waga Przodem / Front Lever

Co tym razem przygotował dla Nas Sebastian? Zobaczcie sami: Co to jest waga przodem / Front lever? Waga przodem / Front Lever polaga na utrzymaniu w poziomie ciała siłą ramion. Kiedyś usłyszałem komentarz że ″przecież to przeczy prawom fizyki″. Jest to element gimnastyczny w którym zaangażowane są praktycznie wszystkie główne mięśnie. ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.