Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Ćwiczenia explozywne

Ćwiczenia explozywne 2017/08/10 01:52 #38069

  • costa1999
  • costa1999 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • "Uważaj na zasięg mojej długiej ręki, bo bardzo chce Ci się dobrać do szczęki"
  • Posty: 500
  • Podziękowania: 57
  • Oklaski: 6
Od września zmieniam plan na bardziej wszechstronny i moje pytanie do was jakie znacie fajne ćwiczenia, może coś jeszcze bym sobie dorzucił, ktoś może czytał skazanego na trening 3? Tam ma niby być kalistenika eksplozywna.

Plan bardziej idzie w stronę streetliftingu niż kali.


Przyszły plan:

PONIEDZIAŁEK:

- Podciąganie z obciążeniem (5 serii)
- Brzuszki z obciążeniem i kilka ćwiczeń uzupełniających (3-5 serii)
- Przysiady na jednej nodze z obciążeniem (5 serii)
- Przysiady bułgarskie (być może z lekkim dociążeniem) (2 serie)
- Wykroki (też byćmoże z dodatkowymi kg) (1-2 serie)
- Przysiady (1-2 serie)

WTOREK:

- dipy z obciążeniem (5 serii)
- martwy ciąg (5 serii)
- wspięcia na palce jednej nogi

ŚRODA:

- Wspinania po linie (po jakimś czasie z dodatkowymi kg, jeszcze nie jestem pewien ale może dojście do 3-5 serii po 5 wejść na line 5m i dokładanie ciężaru przy tym progu)
- Plank z obciążeniem
- Krzesełko

CZWARTEK:

- Pompki eksplozywne (tu wszystko wiem jakie ćwiczenia)
- Podrzut sztangi na barki
- Podskoki z obciążeniem, z jak najmniejszym ugięciem w stawach kolanowych
- Swingi hantlem
(Tu nie mam pomysłu ile serii (powtórzenia 6-8, a w swingach 20-30)

PIĄTEK:

- Muscle up
- Eksplozywne podciągnięcia ewentualnie mieszane z niewielką ilością dipów na drążku
- Dużo szybkich ćwiczeń na brzuch po 20-40 ruchów bez przerwy po sobie w 2-3 obwodach
- Przysiady z podskokiem(+ dodatkowe kg)
- Przeskoki w wykroku z obciążeniem
- Przeskoki przez oponę traktorową (położoną płasko) najpierw przód/tył, potem na boki (oba ćwiczenia na zmiane po 2x30 sekund jak najszybciej)

SOBOTA:

- Pompki z nogami wyżej (ruch negatywny 3-5 sekund, pod hipertrofie, chce podgonić troche górę klatki względem dołu) (5 serii)
- ćwiczenia na boczne aktrony barków gumą power band
- wspięcia na palce jednej nogi


Macie jakieś sugestie? Jestem otwarty na propozycje.
Ostatnio zmieniany: 2017/08/10 02:00 przez costa1999.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ćwiczenia explozywne 2017/08/10 07:19 #38070

  • Kabanos
  • Kabanos Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Co do eksplozywnych podciągnięć polecam: do klaty/ do bioder albo ze zmianą chwytu - nachwyt-podchwyt (dają w kość) :) Albo 360 jak dasz radę. Eksperymentuję z podciągnięciami do klaty - faza koncentryczna powinna być jak najszybsza, a faza ekscentryczna, jak najwolniejsza. Wtedy masz największe korzyści, bo mięśnie głębokie muszą powoli "wchłaniać" tą moc, którą wygenerowałeś - przyzwyczajasz je do większego obciążenia, niż podczas normalnych podciągnięć.
Zabrałbym ciężar z przysiadów z wyskokiem. Przecież zależy Ci na sile eksplozywnej, która będzie generowana przez Ciebie. Obciążenie w tym przypadku nie jest bodźcem, bodźcem pod budowanie eksplozywności jest jak najwyższy wyskok/wybicie czy jak najszybszy obrót. Dlatego budując eksplozywność nie skupiasz się na zwiększeniu liczy powtórzeń/objętości, a na jakości ruchu.
Ciekawe i bardzo dobre połączenie. Eksplozywność połączona z treningiem siłowym (w moim odczuciu) daje świetne korzyści. Dodaj coś na lędźwie, może na koniec treningu we wtorek.
Generalnie plan masz ciekawy, jestem ciekaw jak będzie wyglądał progres :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ćwiczenia explozywne 2017/08/10 09:10 #38071

  • costa1999
  • costa1999 Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • "Uważaj na zasięg mojej długiej ręki, bo bardzo chce Ci się dobrać do szczęki"
  • Posty: 500
  • Podziękowania: 57
  • Oklaski: 6
Dopiero co wróciłem wyjazdu integracyjnego różnych klubów, byli tam koszykarze którzy bardzo wysoko skakali, podpytałem ich choć nie było to łatwe (projekt międzynarodowy) jak ćwiczą wysokość skoku, mówili że robią podskoki ze sztangą i wskoki na podwyższenia.

Przysiady z podskokiem ze sztangą będą jak najintensywniejsze 6-8 powtórzeń z niewielkim ciężarem, na początek 10-20 kg.

Eksplozywność napewno przyda się w sportach walki.

Wstępnie każda partia miała mieć w tygodniu po jednym treningu siły, eksplozywności i izometrii, ale ze względu na cele zrezygnowałem z utrzymywania 90°/górnej pozycji na drążku na rzecz wspinania po linie i utrzymania w dolnej pozycji pompki na rzecz pompek z nogami wyżej.

To dorzucę coś na lędźwia we wtorek i mostki w piątek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Dec 2017

Alice

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia na poręczach równoległych

Poręcze równoległe są jednym z podstawowych przyrządów gimnastycznych wykorzystywanych podczas treningów w Street Workout. Większość osób używa ich głównie do wykonywania mniej lub bardziej poprawnie dipów (standardowe ugięcia ramion) jedynie w najprostszej wersji. W poniższym artykule zaprezentujemy kombinacje ćwiczeń, które nie tylko pozwolą uniknąć monotonii w treningu, ale także przygotują Was do wykonywania bardziej zaawansowanych akrobacji i figur na poręczach.

Więcej…

Swing Gainer / Salto z drążka

Kolejny poradnik od Sebastiana: ″Dodając ten element do swoich występów, nie tylko urozmaicisz repertuar swoich umiejętności, ale przede wszystkim zachwycisz innych... Zapraszam do obejrzenia i nauki!″

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.