Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Początek przygody z kalisteniką

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/17 08:34 #37218

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 232
  • Podziękowania: 23
  • Oklaski: 1
I bardzo dobrze. Oby tak dalej!
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/17 20:06 #37224

  • Damian19700
  • Damian19700 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 51
  • Oklaski: 0
Kolejny trening i kolejne pytania. Wszystko +1 powtórzenie, ale pojawił się problem.. Robiłem w innych warunkach, pierwszy raz na dworze. Miałem do dyspozycji trzepak na którym się podciągałem.

Czuje bardzo małą pompę po treningu.. Jakbym robił coś nie tak, albo jakby nie wchodziło. Pompki szły bardzooo ciężko. Zmieniłem technikę na prawidłową już kilka treningów temu i robiąc po 11 jest to prawie max możliwości. Aż tak różni się prawidłowa technika z nie poprawną? Zmniejszyć powtórzenia skoro to jest praktycznie 100%?

Mięśnie po treningu czuje tylko w nogach.. Myślę że to od tego że robie dużo powtórzeń na nogi a na resztę dużo mniej
Nigdy nie jest za późno, aby stać się wielkim
Ostatnio zmieniany: 2017/06/17 20:08 przez Damian19700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/17 20:29 #37225

  • koniak20
  • koniak20 Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Dąż do tego, aby każdego dnia, o każdej porze mieć świadomość, jakie działania podejmujesz i dlaczego.
  • Posty: 241
  • Podziękowania: 26
  • Oklaski: 2
Jesli chodzi o pompki to własnie tak jest :d niektórzy robią po 60 a z prawidłową technika okaże się że zrobią 20 niecałe :D
Bład początkujących za dużo pytają a za mało ćwiczą, żeby czegoś się nauczyć wystarczą dwie rzeczy.
CWICZYĆ I DUŻO CZYTAC!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/17 20:43 #37226

  • Damian19700
  • Damian19700 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 51
  • Oklaski: 0
No właśnie ostatnio odkryłem że całe życie moje ręce były sporo za szeroko, ale teraz czytam i oglądam i dziś robiłem chyba za wąsko.. Na następnym treningu poprawię :D tylko co z tym czuciem mięśni? Ciągle się też zastanawiam co z gumą... Jak dojdę na gumie do 15 to raczej na pewno siła do podciągnięć bez gumy też wzrośnie nie? I zrobię np 10?
Nigdy nie jest za późno, aby stać się wielkim
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/18 10:46 #37228

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 232
  • Podziękowania: 23
  • Oklaski: 1
Czy zrobisz 10 to nie wiadomo, ale więcej napewno.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/18 12:06 #37229

  • Damian19700
  • Damian19700 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 51
  • Oklaski: 0
Myślę że jak dojdę do 10 z gumą to przejdę na zwykłe. Bo chyba 2 powtórzenia w serii to zbyt mało, a tyle pewnie bym robił bez gumy.

Jest jakiś sens inwestowania w przyrządy jak kółka gimnastyczne itp? Za dwa tygodnie będę robił poręcze do dipów i myślę czy coś jeszcze może by mi się przydało :)
Nigdy nie jest za późno, aby stać się wielkim
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/18 12:21 #37230

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 232
  • Podziękowania: 23
  • Oklaski: 1
Kółeczka się na pewno przydadzą.

Jakie te poręcze? Na polu (dworze) czy takie to domu stojące a może takie przykręcone do ściany?

Też zaczynam coś myśleć nad drążkiem i poręczami, pomysły się przydadzą.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/18 12:28 #37231

  • Damian19700
  • Damian19700 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 51
  • Oklaski: 0
Poręcze myślałem zrobić stojące żeby móc wziąć na zewnątrz i też w domu, wiesz odwrócone U z podstawkami pod nogami. Zastanawiam się tylko z czego, myślałem nad stalowymi profilami z ramy od okien. Nie są ciężkie a bardzo wytrzymałe i raczej konstrukcja byłaby stabilna.

Ewentualnie z jakiejś rurki. Drążek na podwórku też by mi się przydał, ale jeszcze nie wpadłem na pomysł jak zrobic. Gdyby nie było elewacji to bym zrobił do spodu balkonu a tak to mam problem :D
Nigdy nie jest za późno, aby stać się wielkim
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/18 13:30 #37232

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 232
  • Podziękowania: 23
  • Oklaski: 1
Profil stalowy i jakaś rurka, zespawać to i poręcze gotowe :D
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/21 10:32 #37311

  • Damian19700
  • Damian19700 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 51
  • Oklaski: 0
Krótka przerwa w pisaniu z powodu egzaminów i nauki ale treningi nadal robiłem.

Z ostatniego jestem bardzo zadowolony, poprawiłem technikę w pompkach i szły o wiele lepiej a co najważniejsze w końcu zrobiłem trening w obwodach. Tak jak pisałem na początku, nie dawałem rady robić obwodów z powodu kondycji, w połowie pierwszego obwodu myślałem że serce wyskoczy z klaty.. Ale tym razem było miłe zaskoczenie!

Po prawie dwóch tygodniach ćwiczeń seriami, zrobiłem obwody i... Dałem radę zrobić dwa bez przerw między ćwiczeniami, tylko z jedną przerwą 2-3 minuty między pierwszym a drugim obwodem. Do tego czułem mięśnie o wiele bardziej niż w treningu w seriach, myślę że dziś zrobię 3 obwody. Na początku zrobiłem pół pierwszego i padłem, a teraz 2 bez problemu :) jestem z siebie dumny i mam większą motywację :D

1. Szeroki nachwyt 4-5
2. Pike push ups 6-6 (myślę że zwiększe)
3. Scyzoryki (na wznosy mam za niski drążek, kolanami prawie sięgam podłogi jak do końca się opuszczam) 9-9
4. Nachwyt 3-4
5. Diamond push ups 9-9
6. Przysiad 21-21
7. Podchwyt 3-4
8. Pompki klasyczne 11-11
9. Spięcia 21-21
10. Wykroki 20-20

Na koniec plank bokiem po 2 serie na stronę po 30 sekund + supermany (hollowbody średnio mi wychodziły) 2 serie po 30 sekund.

Co do wznosów, zacznę je robić w wakacje ponieważ będę miał wyższy drążek i wtedy nie będzie problemu :)

Pierwszy progres widoczny! Jestem mega zadowolony i mam coraz większą motywację!
Nigdy nie jest za późno, aby stać się wielkim
Ostatnio zmieniany: 2017/06/21 10:34 przez Damian19700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/21 13:59 #37318

  • koniak20
  • koniak20 Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Dąż do tego, aby każdego dnia, o każdej porze mieć świadomość, jakie działania podejmujesz i dlaczego.
  • Posty: 241
  • Podziękowania: 26
  • Oklaski: 2
I to jest naj gdy nasz wlasny progress nas napedza.
A hollow body sie nie przejmuj bardzo szybko to wyprogresujesz .
Powodzenia w dalszych treningach
Bład początkujących za dużo pytają a za mało ćwiczą, żeby czegoś się nauczyć wystarczą dwie rzeczy.
CWICZYĆ I DUŻO CZYTAC!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/21 18:16 #37326

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7260
  • Podziękowania: 417
  • Oklaski: 107
Hollow body możesz trzymać krócej, tylko kilka razy pod rząd, w stylu: 2x (6x5sek).
Czasowo wyjdzie na to samo.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/21 19:41 #37339

  • Damian19700
  • Damian19700 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 51
  • Oklaski: 0
Dzięki! :)

Hollow body trzymam max 20 sekund, na poprzednim treningu nie mogłem utrzymać ale dziś było lepiej, więc zacznę je też robić po treningu :)

Dziś 3 obwody, myślałem że będzie ciężko ale kondycyjnie nie było aż tak tragicznie. Niestety po 2 obwodzie miałem nudności i musiałem zamiast 2-3 minut odczekać 4-5, co moim zdaniem i tak aż tak źle nie było :)

Myślicie że od czego uczucie nudności? Zbyt duża intensywność? Ostatnio po 2 obwodach tak nie miałem (przed obiadem i 2-3h po śniadaniu, serek wiejski i 2 kanapki) .. Może za dużo się napiłem w przerwie? Albo za mało czasu odczekałem od obiadu, 150g piersi z kurczaka i 80 gram soczewicy (ważona przed ugotowaniem) i tylko 2 godziny po?

Nie jest to przyjemne i nie chciałbym tego powtórzyć.. Kiedyś na siłowni zawsze tak miałem jak wypijałem 1,5 litra wody podczas treningu, ale teraz aż tyle nie wypiłem.. Może chodzi o dwie rzeczy, za mało odczekałem od obiadu i za dużo wody? W ogóle powinno się pić wodę w trakcie obwodów?
Nigdy nie jest za późno, aby stać się wielkim
Ostatnio zmieniany: 2017/06/21 19:45 przez Damian19700.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/22 10:59 #37371

  • Damian19700
  • Damian19700 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 51
  • Oklaski: 0
Mam jeszcze jedno pytanie. Jak w końcu z tą dietą?

1.Czy jak będę miał deficyt to siła wzrośnie?
2. Czy jeść kcal do utrzymania wagi i jakoś się wyrobi i siła i lekka rzezba?
3. A może odpuścić rzeźbę na ten czas i cisnąć siłę z kcal na + a rzeźbę zacząć za jakiś czas jak wyrobię siłę?

Potrzebuje wręcz pilnej odpowiedzi na te pytania ponieważ aktualnie jem na = zapotrzebowanie i nie wiem jak dalej. Ponieważ zależy mi na sile (do końca wakacji cel 15 podciągnięć i handstand), ale miło byłoby też odkryć trochę brzucha. Da się te dwie rzeczy tak jakby na raz wytrenować? Chciałbym poznać opinię inną niż adeptów siłowni że albo masa/siła, albo redukcja. Wolał bym inne podejście, może wolniejsze ale obie rzeczy na + :)
Nigdy nie jest za późno, aby stać się wielkim
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/22 11:41 #37373

  • Phenoim
  • Phenoim Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 593
  • Podziękowania: 28
  • Oklaski: 4
15 podciągnięć to wytrzymałość. HS balans.
"The only way to do great work is to love what you do"
~Daniels Laizans
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/22 12:25 #37374

  • Damian19700
  • Damian19700 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 51
  • Oklaski: 0
Faktycznie, chociaż myślę że siły w korpusie też trochę mi brakuje. Więc jak z kaloriami? Zostawić na = czy może jechać na -?
Nigdy nie jest za późno, aby stać się wielkim
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/22 14:27 #37378

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 232
  • Podziękowania: 23
  • Oklaski: 1
Podciągnięcia i HS?

Ja też mam podobny cel do Ciebie. Mam deficyt, czasem coś zjem więcej a podciągnięcia idą w górę :D
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/22 14:27 #37379

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 232
  • Podziękowania: 23
  • Oklaski: 1
Kilogramy i tłuszczyk też :D
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/22 22:10 #37390

  • Damian19700
  • Damian19700 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 51
  • Oklaski: 0
U mnie jak na razie ciężko stwierdzić jak kilogramy i tłuszczyk :D

Wiem że jem za dużo... Pozwalam sobie często coś podjadać... Muszę to zmienić ale jest bardzo trudno, nigdy nie lubiłem żadnych redukcji itp.. Ale chyba będę zmuszony, chce odkryć brzuszek i trochę nabrać wytrzymałości. W wakacje będzie łatwiej. Nie będę sam sobie gotował jak teraz i nie będę mógł jeść aż tak często bo po prostu nie będę miał aż tyle czasu co teraz, a jak się siedzi pół dnia w domu to się je co pod ręką i to mój problem :/
Nigdy nie jest za późno, aby stać się wielkim
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początek przygody z kalisteniką 2017/06/22 22:46 #37393

  • Damian19700
  • Damian19700 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 51
  • Oklaski: 0
Myślę nad dołożeniem sobie biegania kilka razy w tygodniu, albo innej aktywności jak na przykład interwały na rowerku?

Wolał bym rowerek, co o tym myślicie? Sens jakiś jest? Czy sama obniżka kalorii i zamiast interwałów dodać więcej czegoś innego?
Nigdy nie jest za późno, aby stać się wielkim
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.

Kalendarz

Oct 2017

costa1999

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Naturalne suplementy diety

Obecnie na pólkach sklepowych znaleźć można przeróżne suplementy diety wspomagające odchudzanie, poprawiające kondycje skóry, włosów czy paznokci, preparaty zatrzymujące czas oraz przyspieszające oczyszczanie organizmu Występują one w różnej postaci, począwszy od herbatek poprzez tabletki, napoje na batonach kończąc.

Więcej…

Street Workout Poland Championships 2014

Mimo iż wakacje się jeszcze na dobre nie rozpoczęły, to wielu z nas już wygląda ich końca. Dlaczego? Otóż w dniach 23 - 24 sierpnia, w nowo wybudowanym Parku do Street Workout w Rzeszowie odbędą się Mistrzostwa Polski Street Workout 2014...  

Więcej…

Muscle Up

Kolejny tutorial od Sebastiana: ″Chyba większość ludzi zaczynających ćwiczyć Street Workout zafascynował właśnie muscle up, w tym video poradniku przygotowałem ćwiczenia które pomogą Ci w nauce tego wejścia na drążek.″

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.