Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Początkujacy-Sredniozaawansowany / Zdezorienowany

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/05/19 12:04 #36701

  • Siekiera
  • Siekiera Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Siemanko. Piszę z prośbą o pomoc w ułozeniu zwartego planu treningowego. Grom mnie jasny strzela, gdyż moje wyniki jak na ok.3 letnia przygode z kalistenika są moim zdaniem mierne pod względem sylwetki i siły. Potrzebuje pomocy w ułozeniu zwartego planu treningowego, tak by w 2-4 dni w tyg ,,zrobić swoje''.W niżej załączonym planie widać jak na dłoni,że czegoś brakuje. W przyszłości planuje do kalisteniki dołożyć sporty walki
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziekuje za uwagi i sugestie.


############METRYKA START##########Kalistenika#####
Wiek:22
Wzrost:175
Waga:80

Ilość wykonanych pompek: ok.35
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):10/8
Ilość wykonanych przysiadów:100 (na jednej nodze jestem w stanie zrobic 4)

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Tydzien temu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):słaba/srednia
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Bieganie/ Kalistenika
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):
Dzien nr 1:
Pompki eksplozywne 5s
Pompki na jednej rece z asysta 3s
Pompki na poręczach 3s
Podciąganie (wąskie,zwykłe zależało od grymasu) 3s
Wznosy wyprostowanych nóg 4s

Dzien nr 2:
Przysiady/Pistolety 3s
Pompki w staniu na rękach 3s
Wznosy na palcach (łydki) 3s

Dzien nr 3:
Mostki 4s
Mostki zapasnicze (na kark) 3s



Przebyte kontuzje, urazy: Zwichnięty bark, bol barku (napięcie się mięsnia) || Plecy (delikatne nadłamania, lekkie przestawienia w odcinku L4) || Ostry ból jąder (jakas infekcja)
Czy teraz coś boli: Od czasu do czasu plecy i jaja.

Jak często chcesz/możesz trenować: 2-3 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): zrzucic brzuch, nabrac masywnej sylwetki, nauczyć sie flagi oraz muscle-upa, podciągac sie na jednej ręce
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): dom/park do SW (z ostatnim może byc ciężko, niedługo przeprowadzka)

Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenika
############METRYKA KONIEC################
Ostatnio zmieniany: 2017/05/19 12:07 przez Siekiera.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/05/19 15:27 #36709

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 244
  • Podziękowania: 25
  • Oklaski: 1
Jak dla mnie zdecydowanie za mało podciągania. 3 serie w ciągu całego tygodnia to o wiele za mało. Do tego samo wąskie podciąganie, przyda się na szerokosc barów, szerokie, podchwytem. Weź coś dla siebie z treningów dla początkujących/średnio zaawansowanych i daj znać. Z tego co widze to Twoje treningi bazowały na pompkach, ćwiczeniach na nogi, brzuch i lekkim podciąganiu.

Też jestem na redukcji i polecam Ci bardzo biegi interwałowe ;)
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/05/19 15:35 #36710

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 244
  • Podziękowania: 25
  • Oklaski: 1
workout-polska....ansowanych

Tu masz linka.
W fabryce ogrów można powiedzieć że masz z 10serii podciągania różnym chwytem :)
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/05/28 22:52 #36862

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7306
  • Podziękowania: 422
  • Oklaski: 108
Podciągania mało, bo chyba coś masz niedoleczone i unikasz trochę nieprzyjemnych ćwiczeń.

Ogólnie to progres mniejszy, bo kontuzje trochę wstrzymywały (lub cofały) progress.

Trzeba wrócić do podstaw.
Podciąganie poziome, nachwyt i podchwyt sprawdź w większej ilości czy sprawia Ci ból.

Może sam wiesz, kiedy najbardziej boli.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/05/30 19:48 #36888

  • Siekiera
  • Siekiera Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Jezeli chodzi o podciaganie, wystarczy ze bede podciągał się wąsko,szeroko,normalnie (podchwyt/nachwyt) 2 razy w tyg?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/05/30 19:56 #36889

  • Siekiera
  • Siekiera Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Co do treningu ogrów:
workout-polska....ansowanych

Wszystkie sety mam wykonac na jednym treningu czy kazdy set to inny dzien treningowy?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/05/30 20:00 #36890

  • koniak20
  • koniak20 Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Dąż do tego, aby każdego dnia, o każdej porze mieć świadomość, jakie działania podejmujesz i dlaczego.
  • Posty: 241
  • Podziękowania: 26
  • Oklaski: 2
Na jednzm treningu
Bład początkujących za dużo pytają a za mało ćwiczą, żeby czegoś się nauczyć wystarczą dwie rzeczy.
CWICZYĆ I DUŻO CZYTAC!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/05/31 13:42 #36903

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7306
  • Podziękowania: 422
  • Oklaski: 108
Wszystko jednego dnia. Potem minimum 1 dzień przerwy.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/06/01 14:57 #36926

  • Siekiera
  • Siekiera Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Chce ułozyc trening z nastepujących cwiczen, ale nie wiem jak je odpowiednio zmiksowac, aby wyszedł zwarty plan treningowy (3 dni cwiczen w tygodniu):
Podciąganie nadchwyt i podchwyt
Podciaganie waskie
Podciaganie szerokie
Zwis na jednej/obu rękach

Pompki eksplozywne
Pompki zwykłe
Pompki Szerokie
Pompki Waskie
Pompki na palcach

Pompki w staniu na rekach

Wyskoki
Przysiady na jednej nodze
Wznosy na łydkach

Mostki
Mostki zapasnicze

Dipy
Pompki na poręczy pojedynczej

[Brzuch]

Nachodzą mi na mysl dwa pytania:
1)Jakie cwiczenia na brzuch beda najwazniejsze, aby wzmocnic ta partie do flagi ludzkiej? (Dodam ze potrafię flagę trzymana)
2)Czy ćwiczenia o których wyżej mowa będą harmonijnie ćwiczyły całe ciało? Czy ,,czegoś'' jest za dużo/ za mało?
P.S widac jak na dłoni, ze baza treningu to ksiązka Skazany na trening
Ostatnio zmieniany: 2017/06/01 14:59 przez Siekiera.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/06/07 01:25 #37036

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7306
  • Podziękowania: 422
  • Oklaski: 108
Trening ujdzie. Znaczy nie jest źle.
Ja nie przepadam za takimi typami treningów.

Brzucha nie ćwiczę.
Flagę obecnie może 2s utrzymam. :dry:
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Nov 2017

costa1999

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Wstęp

Witamy w nowej kategorii naszych Artykułów. Będziemy zamieszczać w tym miejscu różne tutoriale, dotyczące trików wykonywanych w Street Workout i Gimnastyce. Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Nogi? Po co?

Nogi są najczęściej pomijaną częścią ciała wśród osób trenujących sporty siłowe. Dlaczego warto poświęcić im trochę czasu i jakie korzyści możemy z tego powodu osiągnąć?

Więcej…

Runmageddon - Dasz radę?

Na wiosnę szykuje się ciekawa impreza w stylu "Reebok Spartan Race". Będzie to pierwsza edycja nowej zabawy pod nazwą "Runmageddon". Jeśli lubisz ekstremalne wyzwania, nieziemskie zmęczenie, rywalizację, oraz całą masę błota, to ta impreza jest właśnie dla Ciebie...  

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.