Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Początkujacy-Sredniozaawansowany / Zdezorienowany

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/05/19 12:04 #36701

  • Siekiera
  • Siekiera Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Siemanko. Piszę z prośbą o pomoc w ułozeniu zwartego planu treningowego. Grom mnie jasny strzela, gdyż moje wyniki jak na ok.3 letnia przygode z kalistenika są moim zdaniem mierne pod względem sylwetki i siły. Potrzebuje pomocy w ułozeniu zwartego planu treningowego, tak by w 2-4 dni w tyg ,,zrobić swoje''.W niżej załączonym planie widać jak na dłoni,że czegoś brakuje. W przyszłości planuje do kalisteniki dołożyć sporty walki
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziekuje za uwagi i sugestie.


############METRYKA START##########Kalistenika#####
Wiek:22
Wzrost:175
Waga:80

Ilość wykonanych pompek: ok.35
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):10/8
Ilość wykonanych przysiadów:100 (na jednej nodze jestem w stanie zrobic 4)

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Tydzien temu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):słaba/srednia
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Bieganie/ Kalistenika
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):
Dzien nr 1:
Pompki eksplozywne 5s
Pompki na jednej rece z asysta 3s
Pompki na poręczach 3s
Podciąganie (wąskie,zwykłe zależało od grymasu) 3s
Wznosy wyprostowanych nóg 4s

Dzien nr 2:
Przysiady/Pistolety 3s
Pompki w staniu na rękach 3s
Wznosy na palcach (łydki) 3s

Dzien nr 3:
Mostki 4s
Mostki zapasnicze (na kark) 3s



Przebyte kontuzje, urazy: Zwichnięty bark, bol barku (napięcie się mięsnia) || Plecy (delikatne nadłamania, lekkie przestawienia w odcinku L4) || Ostry ból jąder (jakas infekcja)
Czy teraz coś boli: Od czasu do czasu plecy i jaja.

Jak często chcesz/możesz trenować: 2-3 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): zrzucic brzuch, nabrac masywnej sylwetki, nauczyć sie flagi oraz muscle-upa, podciągac sie na jednej ręce
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): dom/park do SW (z ostatnim może byc ciężko, niedługo przeprowadzka)

Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenika
############METRYKA KONIEC################
Ostatnio zmieniany: 2017/05/19 12:07 przez Siekiera.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/05/19 15:27 #36709

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 135
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Jak dla mnie zdecydowanie za mało podciągania. 3 serie w ciągu całego tygodnia to o wiele za mało. Do tego samo wąskie podciąganie, przyda się na szerokosc barów, szerokie, podchwytem. Weź coś dla siebie z treningów dla początkujących/średnio zaawansowanych i daj znać. Z tego co widze to Twoje treningi bazowały na pompkach, ćwiczeniach na nogi, brzuch i lekkim podciąganiu.

Też jestem na redukcji i polecam Ci bardzo biegi interwałowe ;)
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Początkujacy-Sredniozaawansowa​ny / Zdezorienowany 2017/05/19 15:35 #36710

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 135
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
workout-polska....ansowanych

Tu masz linka.
W fabryce ogrów można powiedzieć że masz z 10serii podciągania różnym chwytem :)
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!

Kalendarz

May 2017

Szymon Lutowicz

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Co to jest Kalistenika?

Kalistenika jest to rodzaj ćwiczeń, które można wykonywać bez specjalistycznych urządzeń, bądź ciężarów przy wykorzystaniu jedynie własnej masy ciała. Najczęściej wykonywane ćwiczenia, to: podciąganie na drążku, pompki, przysiady, ...

Więcej…

Nowe Parki do Street Workout

Mamy informację o planowanych nowych Parkach do Street Workout-u. Tym razem nowe Parki powstaną w: Gdańsku, Piasecznie, oraz Rzeszowie.  

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia na poręczach równoległych

Poręcze równoległe są jednym z podstawowych przyrządów gimnastycznych wykorzystywanych podczas treningów w Street Workout. Większość osób używa ich głównie do wykonywania mniej lub bardziej poprawnie dipów (standardowe ugięcia ramion) jedynie w najprostszej wersji. W poniższym artykule zaprezentujemy kombinacje ćwiczeń, które nie tylko pozwolą uniknąć monotonii w treningu, ale także przygotują Was do wykonywania bardziej zaawansowanych akrobacji i figur na poręczach.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.