Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening baza pod SW

Trening baza pod SW 2017/05/16 14:33 #36636

  • Najdi
  • Najdi Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 22
Wzrost: 180 cm
Waga: 70 kg

Ilość wykonanych pompek: 20
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 6/8
Ilość wykonanych przysiadów: -

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: pewnie na piłce w zeszłym tygodniu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): piłka nożna od czasu do czasu
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):
Zacząłem ćwiczyć jakieś 2 miesiące temu, po dwa razy w tygodniu. Od dwóch tygodni ćwiczę co drugi dzień. Generalnie ćwiczenia zmieniałem co trening, robiłem po dwa ćwiczenia na każdą partię (2x pompki (szerokie, wąskie, diamenty, zwykłe), 2x drążek (wąskie, szerokie, nachwyt, podchwyt), 2x brzuch (unoszenie nóg, spinki, skosy) po 4-5 serii.

Przebyte kontuzje, urazy: problemy z kolanami
Czy teraz coś boli: niestety kolano

Jak często chcesz/możesz trenować: ile wlezie
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom, niedaleko mam też park do SW, także zależnie od pogody
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): masa, siła, triki
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): drążek w futrynie, uchwyty do pompek, kółka gimnastyczne
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? obojętnie

Cześć,
szukam jakiegoś treningu, który pomógłby zwiększyć siłę oraz masę. Po prostu jakiejś dobrej bazy do bardziej zaawansowanych ćwiczeń. Problem w tym, że nie mogę ćwiczyć nóg (problemy z kolanem) i wszystkie ćwiczenia, w których trzeba intensywnie zginać kolano odpadają (mountain climbers, przysiady itp.), zginanie nóg w zwisie daję radę zrobić bez problemów, byleby nogi nie były mocno obciążone.
1. Zastanawiam się nad tym treningiem Kadeta v2 co drugi dzień, tylko pytanie co robić w miejsce przysiadów, wykroków i mnt climbers? I czy trening obwodowy będzie okej do łapania masy i siły?
2. Przy okazji do treningu chciałbym wpleść kółka gimnastyczne.
3. Czy jest sens robienia progresji do trików, będąc jeszcze nie najsilniejszym i jeśli tak to kiedy? Przed treningiem czy w dni wolne?
4. Jest sens biegać w dni wolne, żeby robić cardio i przy okazji nogi? Czy ograniczyć się do raz w tyg?

############METRYKA KONIEC################
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening baza pod SW 2017/05/17 01:15 #36652

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7196
  • Podziękowania: 410
  • Oklaski: 107
Cześć. Idę spać.
Uwaga: Spoiler! [ Kliknij, aby rozwinąć ]
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Ostatnio zmieniany: 2017/05/17 01:15 przez zulco.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening baza pod SW 2017/05/17 16:41 #36660

  • Najdi
  • Najdi Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
OK :)

Generalnie jestem w trakcie uświadamiania sobie, że jednak moje mięśnie nie regenerują się za szybko i robiony w poniedziałek trening jeszcze czuję. Także może jakiś split, żeby mógł ćwiczyć często, ale bez bólów z poprzedniego treningu. Tylko nie za bardzo wiem jak zmodyfikować ten ze strony, żeby uniknąć ćwiczeń obciążających kolana, a dodać coś z kółkami może. :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening baza pod SW 2017/05/20 09:53 #36743

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7196
  • Podziękowania: 410
  • Oklaski: 107
1. Trening 1 jest OK. Ćwiczenia zamień na coś na grzbiet i na brzuch. Jakaś izometria może być.

2. Kółka gimnastyczne możesz i w trening wpleść. Pompki na kółkach możesz zawsze robić

3. Triki są różne. Zacznij od L-sit-ów, pompek z klaśnięciem, potem stopniowo wymyki i takie takie. Powoli coś wdrażaj.

4. Nie szkoda Ci kolan. Biegać możesz, ale kolana na swoją odpowiedzialność będziesz katował. Bieganiu każdy krok to zwiększone obciążenie dla kolan.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jednym z największych wyzwań w życiu jest bycie
sobą w świecie, który próbuje byś był jak reszta.

Kalendarz

Sep 2017

qla

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Trening 100 pompek? - Trening więcej pompek!

Pewnie niektórzy słyszeli już o treningu 100 pompek. Ja przedstawiam swój własny trening, który wykonuję od miesiąca i doszedłem już do 77 pompek. Dodam że zaczynałem od 50.

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 2

Wiemy już jakie korzyści możemy osiągnąć podciągając się, oraz w jaki sposób można chwytać drążek. Przyszła więc kolej na pierwsze podciągnięcie.   Jeśli nie jesteście w stanie wykonać ani jednego prawidłowego podciągnięcia na drążku, postaramy się w dalszej części artykułu opisać kilka sposobów na ułatwienie tej czynności.

Więcej…

Street Workout Poland Championships 2015

Wakacje coraz bliżej, a w raz z nimi długo oczekiwane: Street Workout Poland Championships 2015

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.