Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Początkujący - pomoc w ułożeniu planu treningowego

Początkujący - pomoc w ułożeniu planu treningowego 2017/05/14 22:00 #36574

• Nexus37
  • Nexus37 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Oklaski: 0
Cześć, tak jak w temacie. Jestem początkujący i potrzebuję pomocy w ułożeniu lub doborze odpowiedniego planu treningowego. Zacząłem ćwiczyć kalistenikę jakieś kilka tygodni temu + do tego zacząłem się zdrowo odżywiać, ale bez specjalnej diety ( 5 posiłków dziennie + owoc lub jakiś koktajl owocowo orzechowy po treningu i dodatkowo pije codziennie dość dużo yerba mate). Zauważyłem, że przez ten okres zrobiłem pewien progres, a mianowicie z 2 podciągniec doszedłem do 5 i od 0 diamentowych pompek teraz spokojnie robię 15. Ćwiczyłem 3 razy w tygodniu ale od jakiś kilku ostatnich treningów (4-5) nie czuję zakwasów i bólu dzień po treningu mimo zwiększenia serii i zmieniania kilku ćwiczeń na trudniejsze. Aktualnie sam nie wiem jaki plan będzie dla mnie odpowiedni przez co się zatrzymałem. Jeśli możecie pomóc będę wdzięczny. Dla ułatwienia podam niżej metrykę, której szablon znalazłem tu na forum.

############METRYKA START################
Wzrost:171
Waga:54kg

Ilość wykonanych pompek:25
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): podchwyt:6 nachwyt: 5
Ilość wykonanych przysiadów: 35

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Nie biegam tak żeby biegać, jedynie na WF. Było 2km, ale gdzieś na początku roku szkolnego.
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): rower, lekcje wf.
Przebyte kontuzje, urazy: Brak
Czy teraz coś boli:Nie

Jak często chcesz/możesz trenować: 3-4 przy FBW, a jeśli split to 5-6.
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): W domu