Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Tematy dotyczące tylko Street Workout-u.

TEMAT: Waga

Waga 2019/08/10 17:24 #48876

  • Maestro
  • Maestro Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Siemano, trenuje kalistenike od 5 miesięcy z czego cały miesiąc to przerwa spowodowana kontuzją i niezbyt jestem zadowolony z efektów, ponieważ od około 2 miesięcy stoję praktycznie w miejscu. Po 3 miesiącach byłem w stanie zrobić 10 podciągnąć podchwytem i 6 nachwytem no i jak widać fatalnie ten progres szedł w górę. Teraz po przerwie jestem na minusie, że tak powiem i jestem w stanie zrobić wszystkiego po połowie. Jak robiłem 20 dipów to teraz się męczę przy 10, jak robiłem 30 pompek to teraz wymiękam przy 15 i tak straciłem chęci do treningu, że już nie wiem co robić i dzisiaj się zastanawiałem że może za dużo ważę, bo ludzie ćwiczący kalistenike nie mają dużo masy za to mają dużo siły, u mnie budowanie siły jak i masy idzie fatalnie chociaż trzymam dietę i wydaje mi sie, że stosuje poprawną technikę przy ćwiczeniach. Przy wzroście 175 i wieku 17 lat ważę ponad 70 kg w sensie gruby nie jestem, ale mam ręce jak patyki za to trochę tłuszczu na brzuchu i dużo na udach i nogach. No i pytanie mam do was, co zrobić? Zredukować tłuszczu trochę czy może dalej cwiczyc? Ciężko mi jest powiedzieć. Przyszedł mi pomysł z redukcją, bo może właśnie to waga jest problemem i za dużo ważę żeby udźwignąć własne ciało i dlatego progres w sile jak i masie przychodzi mi tak ciężko. ????
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Waga 2019/08/10 17:54 #48878

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 160
  • Podziękowania: 16
  • Oklaski: 5
Rób rekompozycje , pobierz sobie fitatu i pilnuj w szczególnosci białka.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Maestro

Waga 2019/08/10 18:08 #48879

  • Maestro
  • Maestro Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Rekompozycja czyli masz na myśli jednocześnie spalać tłuszcz i budować mięśnie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Waga 2019/08/10 20:05 #48885

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1394
  • Podziękowania: 88
  • Oklaski: 10
Możesz na redukcję wejść tak na dwa miesiące akurat wzmocnisz mięśnie i przy okazji ułatwia z sobie ćwiczenia zrzucając parę kilo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Maestro

Waga 2019/08/11 13:51 #48892

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 160
  • Podziękowania: 16
  • Oklaski: 5
Tak , jest dużo filmikow na YT na temat rekompozycji
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Waga 2019/08/11 16:45 #48894

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 248
  • Podziękowania: 15
  • Oklaski: 2
Byłem, a w zasadzie jestem w podobnej sytuacji bo po dłuższej przerwie dosyć mocno mnie podlało na brzuchu, a ręce też chude.
Teraz od 1,5 miesiąca trenuje regularnie progresujac z treningu na trening i właśnie celuje w rekompozycję od 2 tyg po miesiącu wstępnego treningu po powrocie. Wejdź sobie na minimalny deficyt podbij białko i powinno być spoko. U mnie waha prawie ta sama, a trochę z brzucha zeszło, ale na większy efekt to trzeba poczekać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Maestro
Moderatorzy: Firentis, Virl3x

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

GHETTO WORKOUT SHOW na targach Fit&Sport Show

Podczas drugiego dnia targów Fit & Sport Show w Warszawskim Centrum EXPO XXI miałem przyjemność oglądać odbywające się po raz pierwszy zawody GHETTO WORKOUT SHOW. Zawody które odbyły się w niedzielę 16 listopada 2014 r. były zorganizowane przez znaną nam grupę Ghetto Workout Poland i były typowo Street Workout-owe. ...

Więcej…

Rozgrzewka - Część 1: Wstęp

Jedna z najważniejszych części treningu, a jednocześnie najczęściej bagatelizowana przez początkujących (i nie tylko) sportowców. Ponieważ jest to tzw. temat rzeka, podzielimy go na kilka części prezentowanych w kolejnych artykułach.

Więcej…

Szkoła na drążku 1 - Wymyk tyłem

Pierwszą serię tutoriali rozpoczynamy od filmików naszego kolegi zza wschodniej granicy: ?????? ???????a (Michaiła Waratowa). Seria jego tutoriali nazywa się ????? ???????, co w dosłownym tłumaczeniu na język polski oznacza szkołę drążka.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.