Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Tematy dotyczące tylko Street Workout-u.
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Dziennik "wagowy"

Dziennik "wagowy" 2019/08/21 19:13 #49037

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1887
  • Podziękowania: 124
  • Oklaski: 14
Wariot napisał:
Mnie np. moja waga często robi w chuja. Gdy położe ją na inną powierzchnie np. z kafalek na panele to masa +/- 2kg.

Dokładnie, dlatego ja przestałem się wagą przejmować tylko lustro i centymetr krawiecki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/08/22 05:19 #49046

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 631
  • Podziękowania: 59
  • Oklaski: 5
Ważyć się możesz codziennie o określonej porze, ale wyciągając z tego średnią w skali tygodnia.

Jesz +/- swoje zapotrzebowanie i dlatego waga spada a siła rośnie.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

ig: konrad.sudol
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/09/24 16:40 #49526

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 99
  • Oklaski: 0
Chciałbym sie poradzić.

Nie mam czasu na siłownie a na street workout nie mam ochoty ani czasu.

Moja obecna waga to 65 kg.

Czy jak bede jadl po prostu dużo to dam radę tą wagę podbić? Czy jestem znowu skazany na utrate wagi i spadek do 60 kg?

Parę dni temu było 66.5 .. Trochę wcześniej 67.5..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/09/24 17:05 #49527

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1887
  • Podziękowania: 124
  • Oklaski: 14
Jak będziesz jadł więcej ale nie ćwiczył to ci sadło urośnie tylko
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik "wagowy" 2019/09/25 13:03 #49544

  • Firentis
  • Firentis Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 695
  • Podziękowania: 62
  • Oklaski: 15
Powinieneś przytyć, ale nie uprawiając żadnej aktywności masz mniejsze zapotrzebowanie kaloryczne, więc będzie Ci trudniej więcej jeść. No i oczywiście jakość nabranych kilogramów może pozostawiać wiele do życzenia. Mięśnie nieużywane nie zostaną, bo będą niepotrzebne, za to tłuszcz będzie chętnie się odkładał.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Firentis, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Street Workout Poland Championships 2014

Mimo iż wakacje się jeszcze na dobre nie rozpoczęły, to wielu z nas już wygląda ich końca. Dlaczego? Otóż w dniach 23 - 24 sierpnia, w nowo wybudowanym Parku do Street Workout w Rzeszowie odbędą się Mistrzostwa Polski Street Workout 2014...  

Więcej…

GHETTO WORKOUT SHOW na targach Fit&Sport Show

Podczas drugiego dnia targów Fit & Sport Show w Warszawskim Centrum EXPO XXI miałem przyjemność oglądać odbywające się po raz pierwszy zawody GHETTO WORKOUT SHOW. Zawody które odbyły się w niedzielę 16 listopada 2014 r. były zorganizowane przez znaną nam grupę Ghetto Workout Poland i były typowo Street Workout-owe. ...

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia na poręczach równoległych

Poręcze równoległe są jednym z podstawowych przyrządów gimnastycznych wykorzystywanych podczas treningów w Street Workout. Większość osób używa ich głównie do wykonywania mniej lub bardziej poprawnie dipów (standardowe ugięcia ramion) jedynie w najprostszej wersji. W poniższym artykule zaprezentujemy kombinacje ćwiczeń, które nie tylko pozwolą uniknąć monotonii w treningu, ale także przygotują Was do wykonywania bardziej zaawansowanych akrobacji i figur na poręczach.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.