× Wszystko na temat sprzętu do ćwiczeń, placów treningowych, ciekawych urządzeń które można wykorzystać we własnym treningu.

Guma do ćwiczeń.

Więcej
2016/10/25 22:34 - 2016/10/25 22:36 #29488 przez vxrtal
Guma do ćwiczeń. was created by vxrtal
Witajcie, mam pytanie. Otóż jak wiadomo osoba, która wcześniej jedynie biegała po boisku na WF ma niezbyt wypracowaną wytrzymałość i taką osobą jestem na ten moment ja. (choć poprawia się mocno ostatnimi czasy) Chodzi mi konkretnie o trenowanie z gumą, która w jakimś stopniu odciąża i można uczyć się na niej poprawnych podciągnięć, L-Sita i tak dalej. Trenuję tydzień na gumie i jeżeli chodzi o nią są widoczne efekty - wcześniej ciężko było mi zrobić trzech serii podciągnięć, a teraz robię drabinkę 1-10 i po jakimś czasie odczuwam zmęczenie ale jadę dalej bez problemu. Do kiedy taką gumę stosować? Podciągnąć się bez niej podchwytem dam radę z cztery razy, nad ze 2-3 - więc jest słabo, trenować nadal z nią i robić przykładowo negatywy zamiast wielu podciągnięć?

Co do samego progressu w innych ćwiczeniach jest zauważalny i to bardzo - np; przy pompkach, więc idzie do góry ale chciałbym sobie wypracować jednak te podciągnięcia bez gumy do 6-7 nadchwytem przykładowo.
Ostatnia2016/10/25 22:36 edycja: vxrtal od.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
Więcej
2016/10/26 12:17 #29492 przez zulco
Replied by zulco on topic Guma do ćwiczeń.
Zrób sobie kilka pierwszych serii bez gumy,
Przykładowo 2 serie nachwytem bez gumy (nawet jak to będzie jedno powtórzenie)
Potem 2 serie podchwytem bez gumy.
I potem 3-4 serie z gumą.

Po dwóch tygodniach takich treningów spróbuj odsunąć całkowicie gumę i zastąp ją negatywami.

Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
workout-polska.pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2016/10/28 20:16 #29563 przez marcin99
Replied by marcin99 on topic Guma do ćwiczeń.
Tylko pytanie poco trenować z gumą?

Poćwiczysz z tydzień czy dwa (góra miesiąc) i nie będzie ci potrzebna, w podobnym czasie osiągniesz to samo robiąc negatywy albo jakieś progresje (np podciąganie australijskie, L-sit z lekko zgiętymi nogami itd)

A (według mnie) jest dużo wygodniej

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
Więcej
2016/10/30 18:15 #29610 przez zulco
Replied by zulco on topic Guma do ćwiczeń.
Na początku się przydaje, potem staje się zbędna na jakiś czas, aż w końcu człowiek znowu po nią sięga.

Może się przydać przy froncie, OAP, lub hefesto.

Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
workout-polska.pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: NabemoriRabbek
 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum