Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko co nas motywuje do treningu.

TEMAT: Progresja

Progresja 2017/01/10 18:20 #32632

  • Korniszonek18
  • Korniszonek18 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Witam!
Otóż mija już 8msc odkąd zaczalem przygodę ze steet workoutem , jak progres? Kiedy zaczynalem pierwsze treningi ilość podciagniec wynosiła podchwytem 1/2 nachwytem 0, obecnie dam rade sie podciagnac 20 razy podchwytem i z dobre 18 nachwytem . Z ilością dipow było tak samo , zaczynalem z, niczym .
Ćwicząc przytylem z 58.6kg do 67kg , ale po mnie tego jakos nie widać tych dodatkowych kilogramów, czy wy tez tak czasem macie?
Oczywiście jestem ciągle zmotywowany do działania dalej ;)
Sila !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja 2017/01/10 19:41 #32638

  • etanolek
  • etanolek Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Finis coronat opus :
  • Posty: 77
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 3
Było super potem kontuzja przedramienia następnie barku i wróciłem do poziomu podstawowego ale jest co raz lepiej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja 2017/01/10 20:28 #32641

  • p1Workout
  • p1Workout Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 130
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 1
Ja przez okres ponad lekko dwóch miesięcy zauważyłem progres siłowy, dużo więcej powtórzeń. Zaczynając ćwiczyć robiłem dwie serie z niespełna 5 powtórzeniami w jednym ćwiczeniu (czasami było ciężko). Aktualnie jestem na poziomie 3 serii 7,6,6 w ostatnim treningu, pompki diamentowe diametralnie poszły w górę, było po 6 powtórzeń w 2 seriach a aktualnie około 16 w jednej serii a robię takich serii 3. Co do wyglądu zewnętrznego: spadek wagi - ok. 4 kg jak dotąd, zobaczymy w którym kierunku pójdzie dalej.
Nie trzymam się żadnej diety, od czasu do czasu wleci na ruszt jakaś pizza/kebs, ale bardzo rzadko w porównaniu do tego co było wcześniej.
A jak u Was z dietą ?
Wolny progres, jest dużo lepszy, niż jego brak!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja 2017/01/10 22:27 #32649

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 6309
  • Podziękowania: 325
  • Oklaski: 91
Korniszonek, opisz od czego zaczynałeś, jaki typ treningu stosowałeś i stosujesz najchętniej?
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja 2017/01/11 17:12 #32677

  • Korniszonek18
  • Korniszonek18 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Moje pierwsze treningi pamiętam że to była mieszanina wszystkiego, tam sie podciagnalem tu se pompki zrobiłem itd , trwalo to z miesiąc, takie przygotowanie sie przyzwyczajenie do otoczenia.
Kiedy juz skończyłem sie wyglupiać, zaczalem już pierwsze treningi na ilość powtórzeń i serie pamiętam że to byly same pompki ( z 8max) , zero brzucha nóg, ledzwia. Wtedy zglosilem sie do Was z prosba co sadzicie o tym moim "planie" :D no i tu mi pomogliscie twierdząc że mój plan jest do dupy i żebym se siegnal do gotowych planów treningowych i tak zrobilem , z dobre 4 miesiące trenowalem :
Poniedziałek środa - biceps plecy brzuch
Wtorek czwartek piatek - triceps klatka barki
Nie powiem zmiany byly , zauwazylem wiekszy przyrost sily :D ale od wrzesnia zaczalem treningi FBW ( full body workout) i wyglada to u mnie tak :
Podciaganie szeroko nachwytem 5/6/7
Pompki na poreczy 10/12/14
Podciaganie wąsko podchwytem 5/6/7
Pompki na poręczy 10/12/14
Podciaganie (na poziomie barkow) podchwytem 5/6/7
Pompki zwykle 20/20/25
Pompki diamentowe 15/15/15
Pompki szerokie 15/15/15
Wznosy kolan do klatki piersiowej 15/15/15
Wznosy nóg do l-sita 15/15/15
Superman , mostek - 30s w serii
Plank - 1min
Tak wygladaja obecnie moje treningi ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): zulco
Moderatorzy: Ancik

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!

Kalendarz

Feb 2017

Dudek308

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Taśma TRX - HMS

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

HMS - Sprzęt treningowy

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rutyny MadBarz - Początkujący

W tej galerii przedstawiamy zestaw rutyn MadBarz przeznaczony dla osób początkujących.


Nie wiecie jeszcze co to są rutyny?

Rutyny to gotowe SET-y które można wykonywać samodzielnie w ramach własnego treningu.

SET - to zestaw ćwiczeń wykonywanych kolejno po sobie (zgodnie z instrukcją). Jeden trening może składać się z jednego lub więcej SET-ów.

Więcej…

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Próbne moduły Street Workout Parku w Piasecznie juz są!

W dniu 24 lutym ruszyły prace nad budową próbnych modułów Parku do Street Workout-u w Piasecznie. Przy Gosirze stanęły dwa bliźniacze moduły, które dzięki pomocy naszego kolegi droozdy zostały uwiecznione na fotkach.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.