Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Nie rosną mięśnie

Nie rosną mięśnie 2020/08/12 17:04 #58531

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 542
  • Podziękowania: 74
  • Oklaski: 10
lotek11 napisał:
Wariot napisał:
Odejmij białko , dojeb węgli :p
Też tak myślę ale nie wiem za bardzo czym.

Pisałeś, że Cię zalewa, więc na twoim miejscu na pewno nie szedłbym w śmieci, tylko skupiłbym się na "czystych" źródłach: kasze, makarony pełnoziarniste, warzywa, suszone owoce itp.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nie rosną mięśnie 2020/08/13 00:02 #58540

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 448
  • Podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
Miód z waflami ryżowymi :D Banany , lays baked oven , chleb tostowy z dżemem , sok jakiś ;P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nie rosną mięśnie 2020/08/13 00:03 #58541

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 448
  • Podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
No to chyba , że tak. Jak ma problem , że go "zalewa" to lepiej pójść w coś co bardziej go nasyci.
Ostatnio zmieniany: 2020/08/13 00:04 przez Wariot.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nie rosną mięśnie 2020/08/13 00:08 #58542

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 448
  • Podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
Drake tylko mi się wydaje w tym problem , że on szytwno sie trzyma jakiś posiłków a nie liczy kalorii. Pewno wychodzi mu więcej niż myśli.

Przy jego wzroście to wagę ma wręcz idealną , wystarczy zrobić rekompozycje , z jego treningu zamiast splitu zrobić jakieś FBW z użyciem ciężaru w głownych bojach street lifterskich ( jeśli nie ma dostępu do prawdziwych ciężarów , akurat jemu by sie to przydało bo zależy mu na sylwetce ). No i dokładać ciężaru co tydzień w podciąganiu i dipach. Trzymać sie tych dwóch bojów i sylwetka kosa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Bar Spinning #2 / kręcenie na drążku tyłem - Street Workout podstawy

Obiecany poradnik do nauki kręcenia tyłem po wejściu taboretem!(poprzedni poradnik). Jeśli wejście taboretem jest dla Was proste, z Bar Spining-iem też sobie poradzicie. Zapraszam do obejrzenia i nauki.

Więcej…

Treningi dla średnio zaawansowanych

Przyszedł czas na kolejną serię treningów, tym razem coś dla osób bardziej średnio zaawansowanych.

Treningi były utworzone na naszym forum dyskusyjnym dla konkretnych osób, ale być może znajdziecie tu coś co Wam się spodoba.

Więcej…

Szkoła na drążku 8 - Wspieranie wychwytem

Kolejne ćwiczenie przedstawione w naszym tutorialu jest ćwiczeniem zaczerpniętym bezpośrednio z gimnastyki sportowej. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że jest to rodzaj Muscle Up-a, wykonywanego z większym zamachem ciała.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.