Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Układanie planu/powrót po kontuzji.

Układanie planu/powrót po kontuzji. 2020/07/15 09:20 #57674

  • Gr3G
  • Gr3G Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Siema, pierwszy raz jestem na tym forum i widze, ze wiele ciekawych tematow tutaj. Może o sobie kilka słów. Mam 17 lat, 186 wzrostu i obecnie ważę 81 kg (najwiecej 86), staż: niby 1.5 roku, ale jakby zliczyć regularne treningi to moze z 6 miesięcy by wyszlo :(. Stricte sw nigdy nie trenowałem, mieszałem z hantlami/silownia, mialem plany ale nigdy nie trzymalem sie zasad progresowania, mialem gorszy dzien robilem mniej i zmienialem plany co 2 tygodnie :p Rok temu (czerwiec) z d*py zrobiłem najlepsza formę w zyciu, w zasadzie bez planu, poprostu duzo sie podciagalem i pompki robilem chyba nawet codziennie. Potem praca, w październiku powrót sw i styczeń silownia i dopiero pod koniec lutego po silowni wróciłem do porownywalnej formy... I w marcu trach, uczylem sie hs'a kilka razy upadlem na wyprostowaną prawą rękę (a bark wcześniej byl niestabilny, delakatnie zwichnięty i przestawiony a nawet o tym nie wiedzialem) no i kontuzja pierwsza w życiu. Aż do lipca męczyłem sie z tym shitem i dopiero teraz po zrobieniu kilku treningów (typu dzisiaj pompki, barki lapy i podciaganie innego dnia tylko 2 pompki i podciaganie) nie dretwieje ręka... W pompkach zawsze bylem slaby bo po 20 powtórzeniach niestabilny bark zaczynal mnie "gnieść", ale co ciekawe jak robilem je na drążku w takiej pozycji jak wyciskanie to bylo duzo lepiej. Pull dosyć mocny mialem, pomimo przerwy nie spadalem ponizej 10 podc nachwytem. Chcialbym ułożyć (wkońcu) plan, ale tym razem nie 3s po 12, bo zawsze taki plan dawał mi progres na 2 tygodnie a potem wręcz spadala mi siła i forma... Planuje trening oparty na superseriach, tylko nie wiem jak dobrać powtorzenia itd... Maks w podciaganiu to ok 9-10, pompki 20 (wiem ze malo, ale po długiej kontuzji). Moze byc cos w stylu superseria podciaganie nachwytem 8p i pike push ups 4p, potem pompki 14 p i australijskie z ciezarem, na koncu jakas superseria na lapy i przysiady z holloe body. 3-4 serie, nie wiem jak mi pójdzie i totalnie nie wiem jak progresowac. Kiedys progresowalem 2 powtorzenia co trening ale sie wypalilem odrazu, nawet 1 p co trening bylo ciężko po 3 tygodniach. Czy może cos innego polecicie, bo powiedzmy ze juz 4-5 treningow mam za sobą i moge myśleć o powrocie. Najbardziej zależy mi na sylwetce i sile (proste rzeczy typu muscle up), najmniej na wytrzymałości :p
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Układanie planu/powrót po kontuzji. 2020/07/15 09:27 #57675

  • Gr3G
  • Gr3G Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Kurde, zły dział, jak ktos moze to przenieść i wybaczcie ale dopiero zaczynan z tym forum :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Układanie planu/powrót po kontuzji. 2020/07/15 09:28 #57676

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 3339
  • Podziękowania: 194
  • Oklaski: 18
W SW to ja super serie bym robił na te same partie czyli Nachwyt lub podchwyt na maxa i przejście na australijskie nachwytem/lub podchwytem i na maxa. Dipy i przejście na pompki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Układanie planu/powrót po kontuzji. 2020/07/15 09:44 #57677

  • Gr3G
  • Gr3G Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Kurde, akurat nie mam poręczy to dipy odpadają :/ Mam 25 kg obciążenia to moge dodawać ciezaru. Nie ukrywam, ze głównym celem jest nabranie masy, bo 81 kg przy 186 to zdeczydowanie za malo (w formie mialem 85). A jak ogladam filmiki typu prisioner workout albo czarnych ulicznych sw z usa to oni robią same superserie typu podciaganie i pompki i są niesamowicie dowaleni robiąc tylko podstawy, ja tez mialem dobrą sylwetke w zasadzie zbliżoną do osob trenujacych sw regularnie 2 lata, ale wszystko przelecialo i chciałbym to odbudować... Z drugiej strony mam nieźle rozbudowane i bardzo mocne genetycznie dolne partie (po miesiącu trenowania na silowni siady z 125 na 140 2 razy, martwy sumo ze 120 na 160 kg). Ale silownia odpada ze względu na czas, moze w zimie wrócę. Teraz tylko sw i priorytet na górę ciała
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Układanie planu/powrót po kontuzji. 2020/07/15 10:34 #57678

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 3339
  • Podziękowania: 194
  • Oklaski: 18
To możesz zamiast dipów robić np archer push up i dopiero pompki./

Tobie chyba superserie się mylą z obwodami
Ostatnio zmieniany: 2020/07/15 10:35 przez Rabbek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Układanie planu/powrót po kontuzji. 2020/07/15 10:54 #57679

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1056
  • Podziękowania: 90
  • Oklaski: 4
Raczej z seriami łączonymi. Superserie to chyba na tą samą partię 2 ćwiczenia po sobie, a serie łączone to 2 różne partie, tutaj (push-pull).
Ostatnio zmieniany: 2020/07/15 10:55 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Układanie planu/powrót po kontuzji. 2020/07/15 11:47 #57682

  • Gr3G
  • Gr3G Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
W żadnym wypadku superserie mi sie nie mylą, poprostu można robić je na wiele sposób...Na silowni większość osób robi superserie na antagonistyczne grupy mięśniowe (np. plecy klatka), stąd tak układałem cwiczenia, a nie zadne łączone czy obwody.. No ale dobra pokombinuje coś z cwiczeniami na jedną partie. 1 cwiczenie będę robił trudniejsza wersje np archery, albo pompki z ciezarem a później przejde do zwyklych, na plecy podciaganie nachwytem szeroko a następnie wąski podchwyt. Bedzie taka opcja? I czy jakbym robil cos takiego to tak samo barki i lapy robic, czy ta objętość z podciagania i pompek wystarczy? (wątpie)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Układanie planu/powrót po kontuzji. 2020/07/15 14:52 #57689

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 673
  • Podziękowania: 42
  • Oklaski: 4
A nie odwrotnie?

Superserie robi się na mięśnie antagonistyczne ( biceps/triceps; klata/plecy)
A serie łączone to serie na tę samą grupę mieśniową
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Układanie planu/powrót po kontuzji. 2020/07/15 15:23 #57691

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 3339
  • Podziękowania: 194
  • Oklaski: 18
nazywajcie to jak chcecie superseria czy seria łączona. Można robić na antagonistyczne albo na te same
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Układanie planu/powrót po kontuzji. 2020/07/15 15:46 #57692

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1056
  • Podziękowania: 90
  • Oklaski: 4
matthan napisał:
A nie odwrotnie?

Superserie robi się na mięśnie antagonistyczne ( biceps/triceps; klata/plecy)
A serie łączone to serie na tę samą grupę mieśniową

Tak, napisałem na odwrót :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to, żeby wziąć rozbieg.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Słownik Crossfit

W sieci można znaleźć bardzo wiele gotowych treningów i zestawów ćwiczeń CrossFit-owych, jednak w gąszczu specyficznych nazw i określeń można się łatwo pogubić. Poniższy słownik pomoże Państwu w ich rozszyfrowaniu.

Więcej…

Street Workout Showcase

W dniach 18-19 Kwietnia 2015 r. we Wrocławiu, podczas międzynarodowych targów Wrocław Sport Power ekipy z całej Polski prezentować będą swoje umiejętności właśnie na pokazie Street Workout Showcase!

Więcej…

Park Street Workout Bemowo - Wielkie Otwarcie

No i się doczekaliśmy. Właśnie stanęły konstrukcje bemowskiego Parku do Street Workout.   Póki co Park jest w fazie budowy (beton dopiero wiąże), ale już na przyszłą sobotę (tj. 2014.03.29) planowane jest huczne otwarcie.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.