Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Pomoc w ułożeniu treningu

Pomoc w ułożeniu treningu 2020/06/30 12:11 #57255

  • Wojtas92
  • Wojtas92 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 6
  • Oklaski: 0
Witam serdecznie długo mnie tutaj nie było i dodam że od ponad roku regularnie ćwiczę głównie za sprawą tego że jestem żołnierzem. I teraz co udało mi się osiągnąć, a co chce i osiągnąć i napisze tutaj odrazu jak wygląda moja forma.
Wiek 28 lat
Wzrost 171
Waga 73kg
Pompki 73
Podciagniecia na chwytem 18
Podchwytem 19
Przysiady 70
Kiedy przebiegłem 1km bieg codziennie 3 km średnia na tym odcinku to 11 45
Teraz co umiem.
Front lever wytrzymuje jakieś 3-4 sekund
Dragon flag bardzo podobnie
Hs na paraletkach pracuje tutaj nad wyczyszczeniem pozycji i uczę się na samych rękach
Chce robić progresje pod planche dodam Ze potrafię zrobić pompkę gdzie już udaje mi się oderwać nogi od podłoża oczywiście przy pomocy paraletek dlatego byłbym wdzięczny gdyby ktoś pomógł ułożyć jakoś dobry plan na wzmocnienie brzucha i pod progresje planche. Z góry dzięki pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu treningu 2020/06/30 13:08 #57260

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 528
  • Podziękowania: 37
  • Oklaski: 4
polecam:



z planem nie pomogę, ale nie jesteś Świeżakiem więc coś ogarniesz.

Rób na początku treningu progresje od najcięższej do najłatwiejszej pod planche, a później na dobitkę bazę pod element.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Obroty przodem z siedzenia na drążku / Bar Spinning #4

Zapraszam do obejrzenia kolejnego poradnika, tym razem obroty przodem z siedzenia na drążku.

Jeśli chcesz dodać trochę dynamiki do swojego repertuaru na drążku? ten poradnik jest właśnie dla Ciebie.

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 2

Wiemy już jakie korzyści możemy osiągnąć podciągając się, oraz w jaki sposób można chwytać drążek. Przyszła więc kolej na pierwsze podciągnięcie.   Jeśli nie jesteście w stanie wykonać ani jednego prawidłowego podciągnięcia na drążku, postaramy się w dalszej części artykułu opisać kilka sposobów na ułatwienie tej czynności.

Więcej…

Muscle Up

Kolejny tutorial od Sebastiana: ″Chyba większość ludzi zaczynających ćwiczyć Street Workout zafascynował właśnie muscle up, w tym video poradniku przygotowałem ćwiczenia które pomogą Ci w nauce tego wejścia na drążek.″

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.