Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Wszystko o redukcji

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/05/31 23:10 #55377

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 577
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 4
Na chwilę obecną to dla mnie abstrakcja. Daj chociaż zejść do normalnej wagi ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/05/31 23:11 #55378

  • Michael82
  • Michael82 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 667
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 2
Nikt tu chyba dużej wagi nie potrzebuje zrzucić żeby keto stosować. Ją chyba pod okiem lekarza lepiej stosować.
Słyszałem też że dobrze jest robić sobie głodówki albo częściowe. do 6h uzupełniamy kalorie na cały dzień a 18h nic nie jemy. Im więcej posiłków tym więcej insuliny się wytwarza więc ta głodówka ma nam insulinę obniżać. Ciekawe jak ma się do utraty tkanki tł. czy mięśniowej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/05/31 23:16 #55380

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 950
  • Podziękowania: 86
  • Oklaski: 4
Na tym kanale gość bardzo mądrze wszystko tłumaczy i potwierdza badaniami. Ogólnie ciekawa sprawa ta ketoza, ale niestety nie dla mnie. Raczej jestem zwolennikiem węgli i nie lubię tłustego. Tak pytam z ciekawości może ktoś tutaj testował lub stosuje :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/05/31 23:19 #55382

  • Michael82
  • Michael82 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 667
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 2
Fajnie że podrzuciłeś temat bo zobaczyłem fragment i może być ciekawe. Też te teorie w komentarzach mnie ciekawią że drapieżnicy nie jedzą węgli i są szczupli i umięśnieni. Warto się wgłębić ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/05/31 23:32 #55384

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2968
  • Podziękowania: 190
  • Oklaski: 18
Nie każdy może być na keto. Kiedyś ziomek był i pił kawę taką kuloodporną z mleczka kokosowego to jak to wypiłem to fakt nie jadłem z 5h ale non stop mi się rzygać chciało. Obciążenie od tego tłuszczu jest duże i trzeba się przystosować.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 11:04 #55387

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Posty: 481
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
jem te posiłki jak neandertalczyk z głodu xD, wczoraj palcami jadłem nawet nie zdazylem widelca wziąć

woda zeszła z brzucha zajebiscie, teeraz widac ile jest faktycznie tluszczu

nogi żyją swoim życiem jak zwykle
2k21
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 11:13 #55388

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2968
  • Podziękowania: 190
  • Oklaski: 18
Teraz jak zrozumiesz o co chodzi zaczniesz kombinować z jedzeniem. Nagle się okaże, że jesz mało objętościowo i jesteś głodny, więc będzie trzeba kombinować z objętością tj więcej warzyw zielonych i tym podobnych. Zamiast kanapek z chlebem warto jeść kanapki z waflami ryżowymi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 11:20 #55390

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 433
  • Podziękowania: 25
  • Oklaski: 5
A po co przechodzić na keto skoro sie nie ma potrzeby? Przechodząc na keto tylko utrudniamy sobie budowanie mięśni.
W perspektywie długofalowej osoby na keto , robią o wiele gorsze wyniki siłowe niż te będące na węglach. Mleko o tym wspominał kiedyś na IG :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 11:31 #55391

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2968
  • Podziękowania: 190
  • Oklaski: 18
No i pizzy nie zjesz bo to nie keto, lodów to samo nie ma keto piwa :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 11:31 #55392

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2968
  • Podziękowania: 190
  • Oklaski: 18
No i pizzy nie zjesz bo to nie keto, lodów to samo nie ma keto piwa :D Same problemy ;)
Ostatnio zmieniany: 2020/06/01 11:31 przez Rabbek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 11:37 #55393

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 433
  • Podziękowania: 25
  • Oklaski: 5
Dokładnie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 14:33 #55426

  • NeuroD
  • NeuroD Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 95
  • Podziękowania: 4
  • Oklaski: 0
Ciekawy temat tutaj się pojawił.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 16:33 #55435

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 950
  • Podziękowania: 86
  • Oklaski: 4
Heeeku002 napisał:
jem te posiłki jak neandertalczyk z głodu xD, wczoraj palcami jadłem nawet nie zdazylem widelca wziąć

woda zeszła z brzucha zajebiscie, teeraz widac ile jest faktycznie tluszczu

nogi żyją swoim życiem jak zwykle

Coś szybko Ci to schodzi wszystko. U mnie teraz 6 tydzień redu i dopiero coś zaczyna delikatnie widać i schodzić z cm, a wcześniej -3kg i brak widocznych zmian.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 17:23 #55441

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Posty: 481
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
koteł napisał:
Heeeku002 napisał:
jem te posiłki jak neandertalczyk z głodu xD, wczoraj palcami jadłem nawet nie zdazylem widelca wziąć

woda zeszła z brzucha zajebiscie, teeraz widac ile jest faktycznie tluszczu

nogi żyją swoim życiem jak zwykle

Coś szybko Ci to schodzi wszystko. U mnie teraz 6 tydzień redu i dopiero coś zaczyna delikatnie widać i schodzić z cm, a wcześniej -3kg i brak widocznych zmian.


woda zeszła z brzucha bo widzę to, nie tłuszcz :p, za tydzień zrobię zdjęcia albo dwa i wrzucę.
2k21
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 19:19 #55450

  • drake
  • drake Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 518
  • Podziękowania: 73
  • Oklaski: 10
koteł napisał:
Na tym kanale gość bardzo mądrze wszystko tłumaczy i potwierdza badaniami. Ogólnie ciekawa sprawa ta ketoza, ale niestety nie dla mnie. Raczej jestem zwolennikiem węgli i nie lubię tłustego. Tak pytam z ciekawości może ktoś tutaj testował lub stosuje :)

Ja coś tam próbowałem keto i początkowo rzeczywiście nastrój dopisuje, ale na dłuższą metę to nie dla mnie. Po pierwsze jednak lepiej mi się ćwiczy jak trochę tych węgli jest, po drugie badania - badaniami, jednak są one krótkoterminowe, bo keto - moda nie jest zbyt stara. Poza tym trzeba się przyjrzeć kto bada i z jaką metodyką (czy na pewno są niezależne). Wieloletnie badania zakrojone na szeroką skalę przez niezależne instytuty pokazują wyraźną korelację z częstym jedzeniem mięsa (zwłaszcza czerwonego czerwonego) a nowotworami jelit, udarami, chorobami serca i sporą ilością innych atrakcji. A w keto mamy do tego 70% tłuszczu, nie ma opcji, żeby po latach nie odbiło się to na organach. Niedobory też się na pewno po czasie pojawiają.
I po trzecie - jest to uciążliwe rodzinnie, nie mogę np z synem na lody iść... Poza tym bardzo lubię owoce.

A mi najlepiej się redukowało na takim lekkim IF - tak z grubsza 14/10. Trzeba tylko dobrać godziny postu pod swój rytm dobowy to po kilku dniach się przestawisz i nie jesteś specjalnie głodny. Po pewnym czasie wręcz cały czas byłem najedzony i ciężko mi było wyjść z redukcji :) Rzeczywiście byłem wtedy na low-carb, ale nie keto (jakieś 130 - 150 gram węgli jadłem, keto to poniżej 50).
Ostatnio zmieniany: 2020/06/01 19:22 przez drake.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 19:40 #55454

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Posty: 481
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
ja teraz jem
śniadanie 11:00 jajecznica chleb dodatki
obiad 15 mięso węglowodany surówka
kolacja 20 twaróg jakieś węglowodany i tłuszcze
ostatni posiłek 23 skyr chleb i jakieś tłuszcze
2k21
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 19:57 #55455

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 950
  • Podziękowania: 86
  • Oklaski: 4
drake napisał:
koteł napisał:
Na tym kanale gość bardzo mądrze wszystko tłumaczy i potwierdza badaniami. Ogólnie ciekawa sprawa ta ketoza, ale niestety nie dla mnie. Raczej jestem zwolennikiem węgli i nie lubię tłustego. Tak pytam z ciekawości może ktoś tutaj testował lub stosuje :)

Ja coś tam próbowałem keto i początkowo rzeczywiście nastrój dopisuje, ale na dłuższą metę to nie dla mnie. Po pierwsze jednak lepiej mi się ćwiczy jak trochę tych węgli jest, po drugie badania - badaniami, jednak są one krótkoterminowe, bo keto - moda nie jest zbyt stara. Poza tym trzeba się przyjrzeć kto bada i z jaką metodyką (czy na pewno są niezależne). Wieloletnie badania zakrojone na szeroką skalę przez niezależne instytuty pokazują wyraźną korelację z częstym jedzeniem mięsa (zwłaszcza czerwonego czerwonego) a nowotworami jelit, udarami, chorobami serca i sporą ilością innych atrakcji. A w keto mamy do tego 70% tłuszczu, nie ma opcji, żeby po latach nie odbiło się to na organach. Niedobory też się na pewno po czasie pojawiają.
I po trzecie - jest to uciążliwe rodzinnie, nie mogę np z synem na lody iść... Poza tym bardzo lubię owoce.

A mi najlepiej się redukowało na takim lekkim IF - tak z grubsza 14/10. Trzeba tylko dobrać godziny postu pod swój rytm dobowy to po kilku dniach się przestawisz i nie jesteś specjalnie głodny. Po pewnym czasie wręcz cały czas byłem najedzony i ciężko mi było wyjść z redukcji :) Rzeczywiście byłem wtedy na low-carb, ale nie keto (jakieś 130 - 150 gram węgli jadłem, keto to poniżej 50).

Też mam podobną opinię o keto. Na pewno zbilansowana dieta jest zdrowsza i łatwiejsza do utrzymania, sam lubię węgle i nie wyobrażam sobie bez tego funkcjonować.
U mnie 6 tydzień redukcji i również coś w stylu IF i jak narazie żadnego poważnego głodu, a jak się wieczorem zapcham to deficyt wychodzi większy niż mam założone.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 20:19 #55458

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Posty: 481
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
jak już tu jesteście to zapytam,

mianowicie po jutrze mój najlepszy ziomek, ma 18 urodziny, wiadomo co się z tym wiąże, będzie chlanie i to potężne, praktycznie sama wódka, po 1 piwie na głowę jest więc sama wódeczka, i tu pytanie co mam zrobić żeby redukcji nie spierdolić, uciąć jutro kalorie jakoś czy w ten dzień co urodziny jeść same białko od rana, mniej kcal?
2k21
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 20:24 #55459

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2968
  • Podziękowania: 190
  • Oklaski: 18
Już robić większy deficyt żeby zniwelować naddatek alkoholu. W dniu chlania jedz głownie białka i tyle co możesz zrobić. Nie chlaj w opór i przy tym nie jedz nie wiadomo ile. Do popity kup sobie coca cole zero
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dziennik motywacyjny [Heeeku002] 2020/06/01 20:25 #55460

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 950
  • Podziękowania: 86
  • Oklaski: 4
Heeeku002 napisał:
jak już tu jesteście to zapytam,

mianowicie po jutrze mój najlepszy ziomek, ma 18 urodziny, wiadomo co się z tym wiąże, będzie chlanie i to potężne, praktycznie sama wódka, po 1 piwie na głowę jest więc sama wódeczka, i tu pytanie co mam zrobić żeby redukcji nie spierdolić, uciąć jutro kalorie jakoś czy w ten dzień co urodziny jeść same białko od rana, mniej kcal?

Ja nie doradzę bo nigdy nie miałem takich problemów do ogarniania, ale trzeba ustalić priorytety bo takich dylematów będzie w przyszłości więcej B) Jak się coś postanowi to wypadałoby z tym cisnąć bo tak to formy nie zrobisz ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Break The Bar! vol. 2 - Street Workout Freestyle Contest

Po udanej pierwszej edycji zawodów: Break The Bar!, przyszła pora na ich kolejną edycję.   Poniżej zamieszczamy pierwsze wzmianki o imprezie. ...

Więcej…

Swing Gainer / Salto z drążka

Kolejny poradnik od Sebastiana: ″Dodając ten element do swoich występów, nie tylko urozmaicisz repertuar swoich umiejętności, ale przede wszystkim zachwycisz innych... Zapraszam do obejrzenia i nauki!″

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.