Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Nowy dziennik

Nowy dziennik 2020/04/16 13:29 #52687

  • Phenoim
  • Phenoim Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 731
  • Podziękowania: 43
  • Oklaski: 9
Witam ponownie. Zrobiłem sobie rezonans i wyszło mi, że mam uszkodzone ścięgno mięśnia nadgrzebieniowego. Od roku nie miałem poważnego treningu, coś tam się rehabilitowałem, ale nic poważnego. Ból jakiś tam odczuwam, ale nauczyłem się z nim funkcjonować.

Maxy
Pompki:50
Podciąganie:15
Ostatnio zmieniany: 2020/04/16 13:30 przez Phenoim.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy dziennik 2020/04/16 13:59 #52689

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 580
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 4
Ok,
jak już dzielisz się tą informację to napisz może jak to się stało - kontuzja, abyśmy mogli się uczyć na cudzym przypadku ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy dziennik 2020/04/16 14:03 #52691

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2975
  • Podziękowania: 190
  • Oklaski: 18
No dawno cie nie było i avatar znikł ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy dziennik 2020/04/16 14:32 #52696

  • Phenoim
  • Phenoim Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 731
  • Podziękowania: 43
  • Oklaski: 9
matthan napisał:
Ok,
jak już dzielisz się tą informację to napisz może jak to się stało - kontuzja, abyśmy mogli się uczyć na cudzym przypadku ;)

Nieodpowiednia rozgrzewka, duża powtarzalność ruchów z byle jaką techniką, brak ćwiczeń na najmniejsze grupy mięśniowe typu stożek rotatorów, brak rozciągania i zła postawa w ciągu dnia/podczas snu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy dziennik 2020/04/16 14:46 #52697

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 580
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 4
Widziałem wcześniej sporo Twoich wypowiedzi - chociaż nie znam wszystkiego - i co nieco już wcześniej wiedziałeś ale po tej odpowiedzi zaczynam się zastanawiać czy trening bez innej osoby, która sprawdza technikę jest bezpieczny ;)

Trzeba będzie rozejrzeć się za trenerem/fizjo i popracować nad techniką...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy dziennik 2020/04/16 14:55 #52698

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2975
  • Podziękowania: 190
  • Oklaski: 18
Wiesz możesz rozgrzewać się dobrze i rozciągać a kobita Ci każe segment przestawić i ci coś łupnie ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy dziennik 2020/04/16 16:17 #52701

  • Phenoim
  • Phenoim Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 731
  • Podziękowania: 43
  • Oklaski: 9
Zależy jak się na to zapatrywać. Jest teraz tendencja, że ludzie wszystko rozdrabniają na jakieś elementy i muszą mieć perfekcyjnie doprecyzowane, bo inaczej świat się zawali.Trzymaj się podstawowych zasad i będzie dobrze. Możesz nic nie robić i też mieć kontuzje. A fizjo to każdy z nas powinien regularnie odwiedzać czy się ćwiczy, czy nie.
Odnośnie tej techniki jeszcze. Każdy ma inną budowę ciała i każdy inaczej robi ćwiczenia. Ja bym się bardziej zastanawiał nad objętością i intensywnością w treningu. Tej "techniki" też nie olewaj, ale nie podchodź do niej obsesyjnie, bo zawsze będziesz stał w miejscu.

Rabbek dobrze mówi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy dziennik 2020/04/16 19:35 #52707

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 785
  • Podziękowania: 48
  • Oklaski: 6
Jesteż w stanie opisać ból? :) Gdzie, jaki i przy jakich ruchach odczuwasz? Promieniuje gdzieś?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy dziennik 2020/05/20 20:03 #54300

  • Phenoim
  • Phenoim Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 731
  • Podziękowania: 43
  • Oklaski: 9
Nie mam juz parcia i rezygnuje z cwiczenia pod wyniki. Bede trenowal typowo pod sylwetke i zdrowie, ale trening i tak nie jest zdrowy, wiec :silly:
Mam calkiem fajny punkt startowy, jakbym odbudowal te 8-10kg i potem nabral nastepne 10 to fajnie by to wygladalo. Wszystko i tak wyjdzie w praniu. Na pewno jakies zywienie musze sobie ogarnac i sie pare miesiecy rozruszac, no i jeszcze ten bark nie jest w pelni sprawny, a ja od tych ciezarow jestem bardzo pospinany. :pinch:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy dziennik 2020/05/21 07:51 #54317

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 580
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 4
To zależy co nazywasz "treningiem".
Ja uważam, że kalistenika i rozciąganie to bardzo zdrowy tryb życia :) bez tego czułem się dużo gorzej.

No niestety przekładanie granicy wytrzymałości organizmu też ma swoje ograniczenia ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nowy dziennik 2020/05/24 18:24 #54611

  • Phenoim
  • Phenoim Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 731
  • Podziękowania: 43
  • Oklaski: 9
Wszystko byleby wiedziec co sie robi i nie przesadzac w zadna strone. Ja teraz mam zabawe z rehabilitacja :) .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Podstawowe ćwiczenia budujące siłę

Jeśli nie mieliście jeszcze styczności z treningiem Street Workout i nie wiecie jakie ćwiczenia można wykonywać podczas treningu, to Sebastian przygotował coś specjalnie dla was: Zbiór podstawowych ćwiczeń, które musi opanować każda osoba, zaczynająca swoją przygodę z treningiem SW. Miłego oglądania.

Więcej…

Wideo Tutoriale

Właśnie uruchamiamy nową kategorię artykułów, w której będziemy prezentować gotowe wideo tutoriale znalezione w internecie, dotyczące wykonywania różnych trików Street Workout-owych.   Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Wyzwanie 30 dni do wakacji

Do wakacji mamy coraz mniej czasu.

Niektórzy z Was pewnie chcieli by coś jeszcze poprawić żeby odpowiednio zaprezentować się na plaży.

Nie martwcie się. Jeszcze nie jest za późno żeby coś z tym zrobić.

Przygotowaliśmy dla Was 30-to dniowe wyzwanie, które pomoże Wam zachować systematyczność w treningach.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.