Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Koncepcja treningu myo reps w kalistenice

Koncepcja treningu myo reps w kalistenice 2020/04/11 21:49 #52559

Witam serdecznie.

Od dluzszego czasu zastanawiam sie czy ktos cwiczy metoda Myo- Reps i jakie sa efekty? Metoda ta polega na zmaksymalizowanie liczby skutecznych powtórzeń, dzieki czemu trening jest bardziej efektywny i krotszy. System Myo-Reps polega na jak największej aktywności mięśni, wykonaniu dodatkowych powtórzeń w postaci metody serii przerywanych oraz ,, autoregulacji”. Np. wykonujemy cwiczenie do upadku miesniowego (seria aktywacyjna), nastepnie odpoczywamy np. 15-30s i wykonujemy myo powtorzenia np. (4,4,4,3). To wlasnie te powtorzenia w nawiasie sa najbardziej efektywne... Metoda jest ukierunkowana pod hipertrofie. Nie zaleca sie do przysiadow z obciazeniem.

Mamy np. standardowy trening FBW:
pompki 10x3 (przy 10 powtorzeniach w 3 seriach tylko ostatnie 2-3 powtorzenia sie licza za efektywne)
podciagniecia 8x3
itd.

trening FBW myo - reps:
pompki 10 (3,3,3,3,2) (zrobilismy 10 powtorzen do upadku i juz teraz zaczynaja sie efektywne powtorzenia)
podciagniecia 8 (2,2,2,1)
itd.
Najbardziej zalezy mi na waszych opiniach i co o tym wgl myslicie?

Ps: Nie zauwazylem, ze napisalem to w zlym dziale... :S Prosze o przeniesienie.
Ostatnio zmieniany: 2020/04/11 21:52 przez fallen_snake.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Koncepcja treningu myo reps w kalistenice 2020/04/11 22:31 #52564

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2973
  • Podziękowania: 190
  • Oklaski: 18
od czasu do czasu możesz robić ale nie cały trening tylko powiedzmy same pull upy. Ogólnie szybko byś się zajechał na tylko takim treningu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

GHETTO WORKOUT SHOW na targach Fit&Sport Show

Podczas drugiego dnia targów Fit & Sport Show w Warszawskim Centrum EXPO XXI miałem przyjemność oglądać odbywające się po raz pierwszy zawody GHETTO WORKOUT SHOW. Zawody które odbyły się w niedzielę 16 listopada 2014 r. były zorganizowane przez znaną nam grupę Ghetto Workout Poland i były typowo Street Workout-owe. ...

Więcej…

Z Back Lever-a do Front Levera-a - Combo

Jeśli brakuje Ci pomysłu jak urozmaicić swoje umiejętności na drążku koniecznie zapoznaj się z tym poradnikiem!

Więcej…

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.