Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Brak progresu

Brak progresu 2020/04/05 19:23 #52351

  • Skein
  • Skein Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Po krotce opisze moja sytuacje. Miesiac temu zakonczylem redukcje ze 129kg zszedlem na 82kg aktualnie, ktora trwala od czerwca 2019. Od wrzesnia zaczalem trenowac wg ksiazki skazany na trening ale do rzeczy. Chodzi mi o podciaganie, zakonczylem krok 1 po miesiacu bo to niezbyt wymagajace zaczalem krok 2 czyli australijskie i zonk bo dalem rade 4-5 razy wiec podwyzszylem drazek jak pisalo w ksiazce tak do kąta 45 stopni i dazylem do 30szt w 3 seriach co osiagnalem dopiero na poczatku marca ale jako ze bylem na redukcji to przekminilem ze nie mialem z czego budowac miesni i nie przejmowalem sie tym wolnym progresem. Teraz 3 tydzien robie poczatek kroku 2 (2 serie po 10 powtorzen) i stoje w miejscu a na redukcji juz nie jestem od 5 tygodni, nie wiem za bardzo o co chodzi bo w innych cwiczeniach ide na spokojnie do przodu i koncze wlasnie krok 3 w pozostalych trzech cwiczeniach (pompki, przysiady, wznosy nog). Macie moze jakies sugestie co jest nie tak? Dodam, ze jestem pod kontrola dietetyka nie pije alko ani nie pale papierosow wiec raczej prowadze zdrowy tryb zycia. Sporo sie naczytalem w internetach ale do mojego przykladu nie moge nic dopasowac niestety.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak progresu 2020/04/05 19:48 #52353

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2530
  • Podziękowania: 169
  • Oklaski: 18
Jak masz drążek to wskakuj od razu na niego i rób ruchy negatywne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak progresu 2020/04/05 19:54 #52354

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 724
  • Podziękowania: 64
  • Oklaski: 4
Rabbek napisał:
Jak masz drążek to wskakuj od razu na niego i rób ruchy negatywne.

Dokładnie tak, australijskie mają znikome przełożenie na zwykłe podciąganie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak progresu 2020/04/05 20:06 #52355

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Online
  • Złoty forowicz
  • Posty: 381
  • Podziękowania: 25
  • Oklaski: 5
Negatywy na drązku - najlepsze ćwiczenie pod budowe siły do podciągania. Wg. mnie nie wiem czemu wszyscy dookoła polecają podciąganie austrailijskie , skoro to jest ćwiczenie , w którym bardziej przypomina przyciąganie poziome ( wioslowanie) niż przyciaganie pionowe ( podciąganie ).

Niby będziesz nakuriwał te 30-40 australianów w serii, będziesz budował wytrzymałośc , a żeby zacząć sie podciągać musisz budować siłe. Tylko negatywy wg mnie.

To samo się będzie tyczyć dipów , pompek na poręczach. Negatywy i jeszcze raz negatywy.
Ostatnio zmieniany: 2020/04/05 20:07 przez Wariot.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak progresu 2020/04/05 20:08 #52356

  • Skein
  • Skein Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Mam rozporowy, w takim razie wypróbujemy ten wariant, dzięki za podpowiedź
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak progresu 2020/04/05 20:09 #52357

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2530
  • Podziękowania: 169
  • Oklaski: 18
taboret stawiasz obok, wchodzisz na niego, spinasz łopatki i pod kontrolą się opuszczasz. Im więcej siły tym ruch bardziej kontrolowany
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brak progresu 2020/04/05 20:11 #52358

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 676
  • Podziękowania: 45
  • Oklaski: 6
Zgadzam się z resztą
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak zrobić Wejście Siłowe - Muscle Up

Jest to jedno z pierwszych ćwiczeń, które początkujące osoby trenujące Street Workout chciały by zgłębić. Wejście Siłowe nie jest jednak wcale takie proste do wykonania. Gdy obserwujemy inne osoby wykonujące ?Muscle Up? wszystko wydaje się bardzo łatwe. Jednak gdy sami próbujemy okazuje się, że coś jest nie tak.

Więcej…

Co to jest Plank?

Czym jest tzw. "Plank"?

To rodzaj ćwiczeń izometrycznych. Ćwiczenia izometryczne polegają na napinaniu poszczególnych mięśni, bez zmiany długości ich włókien.

Co to oznacza w praktyce? Napinamy mięśnie, ale nimi nie ruszamy i wytrzymujemy w takiej pozycji kilkadziesiąt sekund...

Więcej…

Nogi? Po co?

Nogi są najczęściej pomijaną częścią ciała wśród osób trenujących sporty siłowe. Dlaczego warto poświęcić im trochę czasu i jakie korzyści możemy z tego powodu osiągnąć?

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.