Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dietka

Dietka 2020/01/10 00:29 #50968

  • Wiewior
  • Wiewior Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Siemka, ostatnio mam lekki kryzys bo waga mi stanęła na 100 kg i miałem problemy z dietą.
Ogarnąłem się i coś tam skleiłem. Podaje dietkę poniżej. Czy coś takiego będzie pasowało czy jednak ja zmienić?
Do tego oczywiście dochodzą treningi 5/6 razy w tygodniu. W dni wolne staram się robić cardio.
DIETA

Posiłek nr 1 (Śniadanie)

Jaja 3
Boczek surowy/ wędzony 20g
olej kokosowy 20g
przyprawy


Posiłek nr 2 (Przekąska)

Mleko 3,2% 200g
Banan 1 szt
Serek wiejski 200g
Miód 20g


Posiłek nr 3 (Obiad)

Ryż biały 50g
Mięso wołowe 100g
warzywa 150g


Posiłek 4 (Potreningowy)

30g białka
2 banany

Posiłek 5 (Kolacja)

Ziemniaki 150g
Mąka pszenna pełnoziarnista 7,5g
Jaja 2
Olej rzepakowy 10g
Mleko 15g
przyprawy
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dietka 2020/01/10 00:50 #50969

  • Wiewior
  • Wiewior Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Myślę, że dodam bułkę pszenna do 1wszego posiłku,a jedno jajko odejmę z ostatniego
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dietka 2020/01/10 06:52 #50971

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 629
  • Podziękowania: 59
  • Oklaski: 5
Ile to ma kcal i jakie makro?
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

ig: konrad.sudol
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Wiewior

Dietka 2020/01/10 09:01 #50974

  • Wiewior
  • Wiewior Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Fitatu pokazuje 2220 Kcal
123g Białka 93g Tłuszczu i 227g Węgli
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dietka 2020/01/10 10:14 #50976

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1801
  • Podziękowania: 116
  • Oklaski: 14
Jak dla mnie możesz to zamienić na dwa wieś mąci z frytkami byle się kalorie zgadzały. A tak na poważnie to nie rozpisują każdego posiłku tylko dopisuje kolejno co zjadłeś. Dosyć szybko nauczysz się robić posiłki takie po 500 kkcal i już. Nie bądź zakładnikiem diety , którą rozpocząłeś tydzień wcześniej a dzisiaj masz na co innego ochotę.


W tym pierwszym posiłku po co ci olej kokosowy ? Nie lepiej dać więcej boczku ?
Ostatnio zmieniany: 2020/01/10 10:16 przez Rabbek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dietka 2020/01/10 10:27 #50978

  • Wiewior
  • Wiewior Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Znaczy jeżeli chodzi o bycie zakładnikiem diety to ja patrze raczej na to z innej strony -"Jedzenie to paliwo i nie musi mi smakować" :P Nie mam czegoś takiego, że np a jutro mam ochotę coś innego zjeść. Po prostu jem i tyle :P Jedyna słabość to słodycze ale tego unikam i nie patrze na to :side: :side:
Czy założenie, że będę spożywał te 2200kcal przy 100kg i 5/6 treningach w tygodniu jest spoko ? W sumie wcześniej znajomy mi rozpisywał dietę, ale aktualnie nie ma czasu wiec sam coś tam skleiłem i zmniejszyłem kcal. Co do tego oleju kokosowego, to po prostu chce na czymś usmażyć sobie tę jajecznice :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dietka 2020/01/10 10:32 #50979

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1801
  • Podziękowania: 116
  • Oklaski: 14
2200 to nawet za mało jak dla mnie. Jeżeli będziesz się ruszał 5-6 razy w tyg to pomnóż 33 kkcal na kilogram to twoje zero. Czyli odjąć 300 to wychodzi 2700 redukcja. Od tego bym zaczął . Kontroluj wagę czy spada i jak będzie zastuj to odejmiesz do 2600 i dalej jedziesz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dietka 2020/01/10 10:37 #50980

  • Wiewior
  • Wiewior Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Tylko wcześniej miałem dietę rozpisaną na 2900 kcal zbiłem ją do 2750kcal i nic to nie dało waga dalej stała w miejscu czyli w sumie tak latała miedzy 101,5kg-100kg.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dietka 2020/01/10 11:01 #50982

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1801
  • Podziękowania: 116
  • Oklaski: 14
No wiesz jak będziesz piłował kalorii to nie ma bata żeby nie spadała. Zawsze można odjąć kolejne 100 kkcal
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Wiewior

Dietka 2020/01/10 11:36 #50984

  • Wiewior
  • Wiewior Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
No ok podbiłem do 2500kcal zobaczymy jak to wyjdzie w praniu ;) Dziękuje bardzo za pomoc ;P Będę dawał znać ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć,
bo nikt za mnie nie umrze.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przykładowe treningi Street Workout - Wytrzymałość

Trenując Street Workout nie wystarczy jedynie nabrać siły, by móc się podciągnąć 20 razy, wykonać 10 eksplozywnych muscle up-ów pod rząd, czy pokazać znajomym kilka wyuczonych trików. Należy również zyskać odpowiednią wytrzymałość, która pozwoli nam wykonywać kombinacje tych ćwiczeń bez schodzenia z drążka, czy poręczy, przez, np.: półtorej minuty...

Więcej…

Flaga - Human Flag

Human flag - Jeden z podstawowych trików stosowanych w Street Workout. Wymaga od ćwiczącego silnych mięśni: obręczy barkowej, skośnych brzucha, oraz pleców i ramion.

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia na poręczach równoległych

Poręcze równoległe są jednym z podstawowych przyrządów gimnastycznych wykorzystywanych podczas treningów w Street Workout. Większość osób używa ich głównie do wykonywania mniej lub bardziej poprawnie dipów (standardowe ugięcia ramion) jedynie w najprostszej wersji. W poniższym artykule zaprezentujemy kombinacje ćwiczeń, które nie tylko pozwolą uniknąć monotonii w treningu, ale także przygotują Was do wykonywania bardziej zaawansowanych akrobacji i figur na poręczach.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.