Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Średnio zaawansowany z długą przerwą

Średnio zaawansowany z długą przerwą 2019/11/03 12:23 #50118

  • Kibicuu
  • Kibicuu Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Wiek: 18
Wzrost: 180
Waga: 59

Ilość wykonanych pompek: 30
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): Nachwyt 16 Podchwyt 10
Ilość wykonanych przysiadów: 75

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Może z rok temu :O
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Brak jakichkolwiek
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):
W marcu skończyłem swoją przygodę z trenowaniem bazy street workout , staż około 4 miesiące.
Trening 6 razy w tygodniu

---Poniedziałek-Środa
-Podchwyt (st1) x 10-12-14
-Nachwyt (st1) x 10-12-14
-Dip x 10-15-20
-Odwrotne Pompki x20-25-30
-Diamnetowe x20
-Five-Push x8-10-12
-Nachwyt (st2)x 5-7-9
-Podchwyt (st2)x 5-7-9
-Pomp (podwyż) wąs x10-15-20

----Wtorek-Piątek
-Pomp wąs x20-22-25
-Pomp (podwyż) szer x20-22-25
-FivePush x10-12-14
-Pomp (podw2) x10-12-14
-SuperMan (30s)x3
-Scyzoryk (30s)x2
-Plank (lewa) 20s
-Plank (prawa) 20s
-Nachwyt (st3) 10-12-14

Czwartek-Sobota
L-sit (krze) 10x2-15x2-20x2
-Krzesełka (drąż) x30-35-40
L-Hang (10s/15s/20s)
-Suwak x30-35-40
-Skręty (1min)
-Wzniosy x30-35-40


Na tym planie skończyłem swoją przygodę , przez uraz scięgna prostownika palca wskazującego lewej ręki, uszkodzone około 3/4 scięgna, szycie operacyjne , scięgno zszyte 4-roma szwami, oraz rana zszyta 12 stoma szwami.

Czy teraz coś boli:Nie

Jak często chcesz/możesz trenować: 5-6 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Dom, na wiosnę park do street workoutu
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):Moim celem jest przybranie masy mięśniowej , oraz nauka elementów street workout.
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Drążek rozporowy
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Street workout
Ostatnio zmieniany: 2019/11/03 12:24 przez Kibicuu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Średnio zaawansowany z długą przerwą 2019/11/04 15:21 #50139

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8270
  • Podziękowania: 496
  • Oklaski: 124
Skoro miałeś przerwę, to proponował bym 2-3 tygodnie lżejszych treningów, a potem....

A potem zwiększyć intensywność. :)


Zależy Ci na masie, to musisz pamiętać że mięśnie rosną podczas regeneracji.
Po dobrym treningu przydało by się odczekać 4-5 dni, zanim ponownie będziesz trenował daną partię mięśniową. Tak robią kulturyści.

Ale Ty nie jesteś kulturystą, a masa i tak będzie powoli przybywać.

Nogi trenuj i barki.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Recenzja z otwarcia Street Workout Parku Bemowo

Otwarcie Street Workout Parku mamy już za sobą. Organizatorzy zadbali o świetną atmosferę i nie pozwolili, by było nudno. Pogoda dopisała. Ludzie dopisali. Czego chcieć więcej?...  

Więcej…

Posiłek po treningowy

Posiłek po treningu jest równie istotny jak posiłek spożywany przed treningiem. Mimo, że bardzo często po skończonych ćwiczeniach nie odczuwamy uczucia głodu to jednak zawsze warto coś zjeść, choćby garść suszonych owoców czy małą porcję jogurtu. Wynika to przede wszystkim z tego, że...

Więcej…

Runmageddon - Dasz radę?

Na wiosnę szykuje się ciekawa impreza w stylu "Reebok Spartan Race". Będzie to pierwsza edycja nowej zabawy pod nazwą "Runmageddon". Jeśli lubisz ekstremalne wyzwania, nieziemskie zmęczenie, rywalizację, oraz całą masę błota, to ta impreza jest właśnie dla Ciebie...  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.