Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Problem z obliczeniem PAL

Problem z obliczeniem PAL 2019/07/19 19:47 #48408

  • Renx
  • Renx Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
Nie jestem pewny czy dobry dział, ale ma to związek z dietą.

Obliczyłem swoje PPM które wynosi 1592,22kcal
I teraz chcę obliczyć CPM tylko, że nie wiem jaki współczynnik PAL powinienem dać.
Znalazłem takie równianie PAL = CPM / PPM gdzie CPM to (PPM+kcal spalane w danym dniu)/PPM i moje pytanie jest takie czy powinienem liczyć ilość snu w dziennym spalaniu kcal czy to jest już wliczone w PPM?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z obliczeniem PAL 2019/07/19 23:18 #48417

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 743
  • Podziękowania: 55
  • Oklaski: 6
Podstawową przemianę materii pomnóż przez 1,5 jeśli jesteś osobą mającą pracę siedzącą, a trenujesz jakieś 3 razy w tyg. Lepiej założyć niższy PAL i w razie czego go skorygować po 3-4 tygodniach. O ile nie jesteś lunatykiem, który nie biega po nocy podczas snu to nie martwiłbym się, że Twoja PPM będzie zachwiana podczas snu ;)
Jakiego wzoru użyłeś do obliczenia PPM? Harrisa-Benedicta? Coś niskie te PPM Ci wyszło, jesteś niski, drobny i młody?

Chcesz redukować? Czy masować?
Ostatnio zmieniany: 2019/07/19 23:19 przez Charles88.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z obliczeniem PAL 2019/07/19 23:34 #48418

  • Renx
  • Renx Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
Tak, użyłem wzoru Harrisa-Benedicta.PPM wyszło niskie,bo jestem niski :lol: i mam 20lat.
Właśnie jestem na PAL 1,5 i na redukcji chcę schudnąć jeszcze 1-2kg :) Chciałem obliczyć ten PAL lepiej,bo wieczorami łapie mnie głód i chyba 1,5 to za mało. Wydaje mi się, że mógłbym go podnieść, bo oprócz ćwiczeń 3x w tygodni po 1h(razem z rozgrzewką treningiem i rozciąganiem) rozciągam się jeszcze po 30min w dni wolne.

Edit:Na tym wskaźniku jestem już jakieś 1,5 miesiąca.
Ostatnio zmieniany: 2019/07/19 23:35 przez Renx. Powód: dopisanie przydatnej informacji
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z obliczeniem PAL 2019/07/19 23:37 #48419

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1394
  • Podziękowania: 88
  • Oklaski: 10
Jeżeli ćwiczysz 3 x w tygodniu to twoje zero będzie pewnie 33 kkcal x waga
Ostatnio zmieniany: 2019/07/20 08:48 przez Rabbek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z obliczeniem PAL 2019/07/20 06:35 #48425

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 743
  • Podziękowania: 55
  • Oklaski: 6
No to podnieś współczynnik do 1,6 i zobacz jak reagujesz
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z obliczeniem PAL 2019/07/21 16:43 #48462

  • MariuszW.
  • MariuszW. Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 281
  • Podziękowania: 7
  • Oklaski: 0
Kalkulatory nie dają dokładnej informacji, ile powinieneś jeść, jedynie ogląd. więc jak chcesz schudnąć, to nie dorzucaj tak od razu kalorii tylko dlatego, że wieczorem czujesz głód. To czasami wymaga trochę wyrzeczeń ;) Jak ćwiczysz 3x w tygodniu, to waga też może Ci dawać mylne wrażenie, że nie chudniesz. Waż się, ale rób zdjęcia co jakieś dwa tygodnie, mierz sobie obwody, i porównuj wyniki. Ja miałem tak, że waga przez kilka miesięcy stała mi w miejscu, ale trochę się dzięki regularnym ćwiczeniom odtłuściłem. Pozdro!
...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Kombinacje Planka

Wszyscy znają ćwiczenie na brzuch jakim jest Plank, ale czy nie jest ono trochę nudne?

Żeby nie popadać w monotonię przedstawiamy kilka ciekawych sposobów na wykonanie Planka.

Więcej…

Jeden z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych

W tym tutorialu zobaczysz jakie ćwiczenia wykonywać żeby nauczyć się jednego z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych. Zapraszam do obejrzenia.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.