Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Progresja w podciąganiu drabinką

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/16 19:12 #47043

  • Rafał Mu.
  • Rafał Mu. Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 34
  • Podziękowania: 5
  • Oklaski: 2
Ootoris, sądząc po Twoich wynikach, to pewnie i tak nie podciągasz się jak należy. Kiedyś też podciągałem się jakiś czas z obciążeniem, ale wróciłem do masy własnej. Zbiegło się to z tym, że zmieniłem także formę podciągania na bardziej poprawną, tzn siłową. Większość osób (nawet ze street workoutu) podciąga się nie do końca poprawnie moim zdaniem. Zważywszy na Twój staż i wyniki, masz pewnie niezbyt silny rdzeń, ciężar obciąża kręgosłup, zwiększa się przestrzeń między kręgowa, i jeśli nie masz silnego korpusu to po co dowalać ciężar? Pewna osoba napisała mi że zmieniając formę podciągania na "moją" jej wynik skoczył o kilka powtórzeń w dotychczasowym podciąganiu, zaledwie w ciągu kilku treningów. Czeka Cię jeszcze długa nauka. Ja do 15 powtórzeń dochodziłem już kilka razy. Potem zmiana techniki na lepszą i znów wynik w dół. Ucz się podciągać, wzmacniaj ciało, dopiero później obciążenie.
Ostatnio zmieniany: 2019/05/16 19:20 przez Rafał Mu..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/17 14:07 #47050

  • Ootoris
  • Ootoris Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Dzięki za uwagę, mam wrażenie, że jest słuszna :) Rozumiem, że polega głównie jeszcze bardziej na szlifowaniu techniki. Dziś mi się udało zrobić całą czwórkę metodą W, wyszły 34 powtórzenia tylko pytanie, czy rzeczywiście poprawnie. Co masz na myśli poprzez odpowiednią formę, technikę wykonywania ćwiczenia czy metodę jaką wykonuje się to ćwiczenie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/17 18:53 #47051

  • Rafał Mu.
  • Rafał Mu. Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 34
  • Podziękowania: 5
  • Oklaski: 2
Miałem wrzucić film, ale nie umiem :huh:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/17 19:01 #47052

  • Rafał Mu.
  • Rafał Mu. Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 34
  • Podziękowania: 5
  • Oklaski: 2
[youtube]
[/youtube]
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/17 19:04 #47053

  • Rafał Mu.
  • Rafał Mu. Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 34
  • Podziękowania: 5
  • Oklaski: 2
Ok, chyba poszło. Główne aspekty podciągania siłowego:

1. Nie wyginaj pleców w łuk – w największym napięciu przechodź do sylwetki hollow body.
2. Nie szarp, nie stosuj kippingu.
3. Nie zadzieraj podbródka do góry, nie patrz w niebo lecz cały czas przed siebie, nawet w górnej pozycji.
4. Stopy utrzymuj złączone, najlepiej z cechą gimnastyczną (obciągnięte palce).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/19 10:29 #47068

  • Ootoris
  • Ootoris Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Dzięki za instruktaż, to wiele rzeczy rozjaśniło, świetnie Ci ćwiczenie tam poszło. Kippingu na szczęście nauczyłem się już wystrzegać, zauważyłem, że główną kwestią u mnie jest to, że właśnie ten nieszczęsny podbródek mam skierowany w górę, od następnego treningu będę się tego wystrzegać, ciekawe jak mi z tym pójdzie, myślę, że nieco "utrudni"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/19 11:33 #47071

  • Ootoris
  • Ootoris Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Nie dam rady edytować, dziś zauważyłem u siebie, że mimo tych wszystkich podciągnięć nawet podchwytem nie jestem w stanie wykonać nachwytem, żeby być prostą głową nad drążkiem, dociągam się czołem do drążka, może trochę wyżej, kwestia techniki? Łopatki ściągnięte mam, klatkę wypiętą, brzuch i pośladki napięte. Zdziwiło mnie trochę, że aż taka duża różnica między tymi ćwiczeniami jest, zastanawiam się czy po podciąganiu w podchwycie dobrze by było porobić serię negatywów nachwytem pod koniec treningu?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/19 12:15 #47072

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Moderator
  • Posty: 1089
  • Podziękowania: 67
  • Oklaski: 5
rób wysokie podciągnięcia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/19 12:15 #47073

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Moderator
  • Posty: 1089
  • Podziękowania: 67
  • Oklaski: 5
rób wysokie podciągnięcia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/19 16:04 #47076

  • Ootoris
  • Ootoris Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Wyglądają na wymagające, ale myślę, że podchwytem w mniejszej ilości powtórzeń dałbym radę, również "metodą" W :) Nie powiem, przypadła mi do gustu całkiem, wysokie podciąganie wpłynęło by jeszcze bardziej na siłę? Ciekawi mnie jedna kwestia, czy metoda W też wpływa na hipertrofię czy ona ma swoje zastosowanie wyłącznie w budowaniu siły?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/19 17:42 #47078

  • Rafał Mu.
  • Rafał Mu. Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 34
  • Podziękowania: 5
  • Oklaski: 2
Rabbek napisał:
rób wysokie podciągnięcia.

No skoro nie może dociągnąć nawet brodą nad drążek to wysokich tym bardziej nie zrobi :)

Ja na Twoim miejscu podciągałbym się jedynie do 5 powtórzeń i dążył do tego by podciągnąć się w pełnym zakresie ruchu, czyli podbródkiem nad drążek. Dopiero wówczas myśl o zwiększaniu powtórzeń. W tym zakresie powt będzie siła i hipertrofia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/19 21:32 #47083

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Moderator
  • Posty: 1089
  • Podziękowania: 67
  • Oklaski: 5
Rafał czyli wysokie podciągnięcia mniej ale jak najwyżej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/20 10:15 #47086

  • Ootoris
  • Ootoris Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Jeśli chodzi o podciąganie podchwytem to nie mam problemu, żeby być brodą powyżej drążka :) Ile takich serii mógłbym wykonywać do tych 5 powtórzeń? Jak zrobiłem całą metodę W zaczynając od 4 to nie spadnie mi za bardzo objętość treningu?
Ostatnio zmieniany: 2019/05/20 10:16 przez Ootoris.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/20 18:25 #47098

  • Ootoris
  • Ootoris Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Na początku miałem taki plan, żeby dojść do zrobienia 3x8, żeby po zrobieniu tego powoli dokładać obciążenie progresując falowo, na jednym treningu robiąc 3x8 np. 1,25kg, na drugim 3x6, 2,5kg, a na trzecim, 3x4, 3,75kg, potem 3x8 na 2,5kg, 3x6 na 3,75 itd., obecnie trening pod hipertrofię jest moim celem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja w podciąganiu drabinką 2019/05/20 23:10 #47115

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 740
  • Podziękowania: 62
  • Oklaski: 9
Mogę się mylić ale na moje jak nie jesteś w stanie brodą do drążka dojść w podciąganiu to ci łopatki mogą puszczać i dlatego ciągniesz bardziej rękami i może przez to te podciągnięcie nie jest takie jak być powinno.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Z Back Lever-a do Front Levera-a - Combo

Jeśli brakuje Ci pomysłu jak urozmaicić swoje umiejętności na drążku koniecznie zapoznaj się z tym poradnikiem!

Więcej…

Otwarty trening Hell Yeeeah

W najbliższą sobotę, tj. 02-08-2014 o godzinie 15:00 na warszawskim Bemowie odbędzie się otwarty trening dziewczyn ze szkoły Hell Yeeeah.  

Więcej…

Jeden z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych

W tym tutorialu zobaczysz jakie ćwiczenia wykonywać żeby nauczyć się jednego z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych. Zapraszam do obejrzenia.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.