Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: 175 cm 50 kg ektomorfik

175 cm 50 kg ektomorfik 2019/01/06 14:09 #44295

  • Kiro
  • Kiro Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 74
  • Oklaski: 0
Siema! Cwicze już od jakiegoś czasu. Dokładnie zacząłem przed wakacjami. Mam 14 lat. 3100 kcal chyba zapotrzebowanie.

I do tej pory zero efektów. Wątpię że waga się ruszyla. Klata płaska jak deska od stodoły, bicek trochę urósł, więcej podnoszę ale no nic się nie dzieje z klatą.

Cwicze w czwartek i w poniedziałek. Staram się ostatnio żreć dużo, robię domowe gainery:
-orzechy włoskie
-mleko
-platki pszenne
-miód
,-banany
-czasami jabłka, pomarańcze i jogurty proteinowe.

Jem czasami jakieś jajka, dużo mięsa, makarony..

Rano jak wstaje to nie mam apetytu. Wstaje rano ale nie chce mi się jeść, jak coś próbuje na siłę to mam odruch wymiotny

Niedługo będę przyjmował białko w proszku.

Mam 4-5 godzin WFu w szkole. Musze dużo biegać bo jestem jednym z najszybszych w klasie i w piłce się to przydaje.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

175 cm 50 kg ektomorfik 2019/01/06 14:48 #44296

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Moderator
  • Posty: 1208
  • Podziękowania: 76
  • Oklaski: 6
Proste. Jesz za mało i tyle. Ruszasz się bardzo dużo to i dużo musisz zjeść. 3100 to jest twoje 0 kaloryczne ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

175 cm 50 kg ektomorfik 2019/01/06 20:31 #44305

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 143
  • Podziękowania: 15
  • Oklaski: 3
Ten sport to nie sprint tylko maraton. Jak chcesz w miesiąc odrazu urosnąć jak jakies bydle to weź sterydy.
Jak masz taką przemiane materii to jedz nawet jakies biszkopty z biedronki , ciastka.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

175 cm 50 kg ektomorfik 2019/01/07 10:47 #44329

  • megamoc
  • megamoc Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 445
  • Podziękowania: 16
  • Oklaski: 5
Rzeczywiście powinieneś więcej jeść, ale w jakieś pierwsze lepsze ciastka z dyskontu raczej radziłbym się nie pakować.
Pracuję nad sobą...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

175 cm 50 kg ektomorfik 2019/01/07 14:48 #44336

  • budzik00
  • budzik00 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • " Jeśli upadłeś zawsze wracaj do tego co robiłeś wcześniej "
  • Posty: 24
  • Oklaski: 0
Nawpierdzielaj się przez kilka dni tak że będzie aż Cię brzuch bolał ja tak na sworta zrobiłem A tez mało jadłem. Teraz praktycznie co chwilę jestem głodny chyba że najem się tak ze na godzinę dwie starczy ale to rzadkos teraz gdzie i kiedy kolwiek muszę cos jeść bo się zle czuje
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Fizyczne bariery są niczym wobec tych,
które wznosimy w naszych umysłach.
Wątpliwości mogą pokonać nawet najsilniejszego wojownika.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Kombinacje Planka

Wszyscy znają ćwiczenie na brzuch jakim jest Plank, ale czy nie jest ono trochę nudne?

Żeby nie popadać w monotonię przedstawiamy kilka ciekawych sposobów na wykonanie Planka.

Więcej…

Rozgrzewka - Część 1: Wstęp

Jedna z najważniejszych części treningu, a jednocześnie najczęściej bagatelizowana przez początkujących (i nie tylko) sportowców. Ponieważ jest to tzw. temat rzeka, podzielimy go na kilka części prezentowanych w kolejnych artykułach.

Więcej…

Flaga - Human Flag

Human flag - Jeden z podstawowych trików stosowanych w Street Workout. Wymaga od ćwiczącego silnych mięśni: obręczy barkowej, skośnych brzucha, oraz pleców i ramion.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.