Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Osłabienie po treningu i małe łapy.

Osłabienie po treningu i małe łapy. 2017/10/06 22:33 #38642

  • Dragson
  • Dragson Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Witam
Ćwiczyłem splitem bazę przez parę miechów teraz próbuję fbw z filmiku kury:

z tym, że pomiędzy ćwiczeniami na łapy dokładam przysiady bo nie jestem w stanie zrobić podciągnięć potem od razu pompek i znów podciągnięcia.
Na początku jak zaczynałem nie zmieniałem diety tylko wyrzuciłem słodycze bo byłem zalany na klatce i brzuchu(bmi i poziom tkanki tłuszczowej z moich wyliczeń był w normie)
Teraz mam problem bo plecy fajnie się rozrastają, klatka, brzucha trochę znikło ale łapy stoją w miejscu do tego po treningu czuję się jakbym miał zemdleć.
Na razie zacząłem jeść jajka na śniadanie, jak zrobię sobie ziemniaki z surówką i kurczakiem to dokładam dodatkowo do mięsa jeszcze pół piersi.
Tylko jest problem czuję, że powinienem więcej jeść ale za cholerę nie potrafię. Wciskam w siebie i robi mi się niedobrze. Kombinowałem z małymi ilościami czyli 5 posiłków i to samo.
Mam 20 lat 172cm wzrostu i 63 kg wagi ;/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Osłabienie po treningu i małe łapy. 2017/10/07 21:44 #38647

  • Dominik
  • Dominik Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Co do osłabienia po treningu też go miałem po tym planie od Kury, co ciekawe zdarzały sie treningi na których sie normalnie czułem ale po większości miałem zawroty głowy itp. Nie wiem od czego to zależy. teraz zmieniłem plan i jest wszystko okej. co do łap też mam podobnie klata, brzuch, plecy w miarę git a biceps/triceps tak średnio, mimo że podciągnę się około 14-15 razy do w łapie marne 32-33cm, może po prostu dieta, nie ładuj w siebie ilościowo dużo tylko żeby jakość była w miarę czyli żeby makro było konkret a nie jakieś np słodycze, wody kolorowe. po za tym trzeba czasu żeby zmiany były.
co do treningu to może spróbuj tak: drabinka podciągnięć, drabinka dipów, drabinka podciągnięć (inne niż poprzednio), drabinka pompek, -coś na nogi, brzuch, barki (kilka obwodów lub w seriach), wszystko zależy ile masz czasu, ile jesteś w stanie zrobić powtórzeń danego ćwiczenia, co masz do dyspozycji
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dragson

Osłabienie po treningu i małe łapy. 2017/10/09 15:18 #38668

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7260
  • Podziękowania: 417
  • Oklaski: 107
Zawroty głowy przy Obwodach.
Popracujcie nad oddechem i zróbcie odrobinę dłuższe przerwy.

Przy oddechu w treningu bardzo ważne są wydechy (czyli pozbywanie się dwutlenku węgla).


A żreć na siłę nie trzeba. Wiem że to potrafi być bardzo męczące. Kiedyś próbowałem jeść na potęgę.
Jak mało kalorii to dodaj orzechów lub ciastek :)
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dragson

Osłabienie po treningu i małe łapy. 2017/10/11 11:02 #38682

  • Dragson
  • Dragson Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Właśnie ćwiczyłem splitem sam układając sobie z pomocą skazanego te treningi i nie dość, że się dobrze po nich czułem to i pompa była.
Z orzechów kupuję sobie fistaszki w skorupkach bez soli natomiast mam też swoje włoskie ale słabo w tym roku z nimi.
Ciastek nie jem bo mnie znów zaleje xD
brzuch trenuje z filmiku kury i pomimo dużej ilości powtórzeń i ćwiczeń czuję się ok po tym treningu.
A co do diety mam czasami takie dni, że po prostu czuję się głodny. Jem o wiele zdrowiej niż w tamtym roku fastfood czasami jako cheat meal i też nie na całość tylko 2-3 kawałki pizzy.
Co warto dodać na stałe do jadłospisu? Aktualnie jem jajka na śniadanie, obiad totalnie losowo czasami spagheti czasami pierś z kurczaka z ziemniakami i surówką. Kolacja jeśli mam akurat to domowa sałatka warzywna. Jakieś ogólne rady bym prosił.
Ostatnio zmieniany: 2017/10/11 11:03 przez Dragson.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Osłabienie po treningu i małe łapy. 2017/10/12 19:36 #38694

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 232
  • Podziękowania: 23
  • Oklaski: 1
Powiem krótko. Wegle, białko, trening, wytrwałość i czas. Naturalnie nie będziesz miał łapy 40cm w pół roku :evil: Orzeszki ziemne polecam, smaczne i kaloryczne. Niestety nie wiem czy wychodzą na zdrowie :p
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dragson

Osłabienie po treningu i małe łapy. 2017/10/13 10:29 #38696

  • megamoc
  • megamoc Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 313
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 3
Znam ten ból z łapami :D mi do 40 dobiło dopiero po 4 latach ćwiczeń... Halo genetyka? ...

Dietą też się jakoś nie przejmuj, daj czas swojemu organizmowi. Z autopsji wiem że początkowo się nie chce jeść, ale z czasem gdy tych mięśni dochodzi to nawet po 3000kcal potrafię chodzić głodny ;p
Pracuję nad sobą...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dragson

Osłabienie po treningu i małe łapy. 2017/10/13 16:19 #38698

  • Dawido90
  • Dawido90 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Na początku miałem ten sam problem. Masa mięśniowa stała w miejscu, zero rozrostu i żarcie na potęgę. Pogadałem z trenerem personalnym i zalecił suplementację. Od tamtej pory próbowałem różnych marek, ale przeważnie same syntetyki w składzie. Jakoś dwa miesiące temu wyczaiłem LargoMass, do tego intensywny trening i odpowiednia dietka. Mięśnie i motywacja rosną.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dragson

Osłabienie po treningu i małe łapy. 2017/10/14 10:57 #38714

  • Dragson
  • Dragson Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 17
  • Oklaski: 0
Ok dzięki panowie za rady co jakiś czas prosiłem o pomoc i za każdym razem się sprawdzało :D. Pora zastosować wszystko w praktyce.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.

Kalendarz

Oct 2017

costa1999

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Ghetto Workout Poland Championship 2014

IMPREZA PRZEŁOŻONA Lista imprez organizowanych w 2014 roku ciągle rośnie. Kolejne zawody Street Workout tym razem na warszawskim podwórku. Impreza pod nazwą: Ghetto Workout Poland Championship 2014 odbędzie się najprawdopodobniej 17 maja 2014.  

Więcej…

Co to są składniki odżywcze?

Składniki odżywcze zawarte w różnych pokarmach są niezbędne do sprawnego funkcjonowania naszego organizmu. Pokrótce postaramy się przybliżyć różnicę pomiędzy: białkami, węglowodanami, tłuszczami, witaminami i składnikami mineralnymi.

Więcej…

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.