Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Dieta redukcyjna

Dieta redukcyjna 2015/12/13 18:30 #18823

  • marlon2014
  • marlon2014 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 87
  • Oklaski: 0
Może ktoś umie ułożyc ulozyc diete redykcyjna ? :P prosze o pomoc :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2015/12/13 18:50 #18824

  • Pepes
  • Pepes Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Nie jesteś w stanie wszystkiego przewidzieć.
  • Posty: 642
  • Podziękowania: 42
  • Oklaski: 19
Ułożyć może nie umiem, ale na pewno trzeba wrzucić w nawyk, że jesz 5 posiłków - w tym owoce lub warzywa. Ograniczyć lub wyrzucić pizze,kebaby,kfc, mcdonald(ja ograniczyłem bo kurczaki z kfc raz w miesiącu muszą być :D) . Mogę Ci powiedzieć jak ja zacząłem się odżywiać (Śniadanie 9:00-9:30 bułka żytnia+trochę kurczaka gotowanego dzień wcześniej x2 lub ryba niestety z puchy + serek wiejski, potem jakaś marchewka czy pomarańcza (akurat taki okres), potem jem normalny obiad w domu. trudno trafić co może być. następnie przed treningówkę czyli jabłko...po treningu banan i na kolację jakieś parówki z musztardą lub kurczak gotowany i przygotowuję kolejne porcje na następny dzień.i mimo że waga mi nie koniecznie spadła bo 1-2 kg się waha, to widać, że brzuch zmalał.
Zaczynałem od 0 podciągnięć i 7 pompek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2015/12/13 20:26 #18828

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7771
  • Podziękowania: 459
  • Oklaski: 119
Nie jestem specem i nie będę się wypowiadał, ale jak ktoś ma Ci doradzić to nie każ tej osobie szukać informacji.
Napisz swoją masę, wiek, rodzaj intensywności, czy ostro trenujesz czy rekreacyjnie.
Może jakieś sprawy uczuleniowe na pokarmy byś dopisał jeśli występują.
I rozpisz obecne posiłki jak wyglądają, o jakich porach, jakie ilości.


Najprościej jak bym miał Ci doradzić to przytnij wszystkie posiłki o 10-15%.
Po 3-4 tygodniach sprawdź czy coś się zmieniło.
10-15% to tak rozsądnie dosyć. Mogłem napisać 25%, ale ktoś zaraz by mnie zjechał że to zbyt radykalne :unsure:
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2015/12/13 20:37 #18834

  • Pepes
  • Pepes Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Nie jesteś w stanie wszystkiego przewidzieć.
  • Posty: 642
  • Podziękowania: 42
  • Oklaski: 19
Wystarczy po prostu zmienić przekąski, słodycze itd. na owoc lub warzywo, Na prosty rozum żołądek się trochę zapcha i dostanie trochę witamin :) To powinien być pierwszy krok do jakiejkolwiek zmiany nawyków żywieniowych wg. mnie.
Zaczynałem od 0 podciągnięć i 7 pompek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2015/12/14 16:35 #18858

  • marlon2014
  • marlon2014 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 87
  • Oklaski: 0
Pepes ja tez juz dawno odrzucilem slodkie i wogole zadnych fast foodòw jezeli chodzi o jedzenie to tak w piatek to codzennie rybe jem z weglowodami i kilka zieziemniakow a takto to ciagle sałatke a takto to nic ttakiego dietetycznego nie jem chociaz w sobote jacznica z serem zòłtym gouda i tez w czwartki przed treningiek z 2 banany a takto w pozostale dni to normalnie jem szynke kupna i czasami sie zdarza serek wiejski zjesc :P jak bys mogl napisac jaka diete sdiete stosujesz w poszczegolne dni to bede wdzieczny ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2015/12/14 16:40 #18859

  • poczciwyekto
  • poczciwyekto Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Wyciągać wnioski z każdego treningu i... byle do przodu.
  • Posty: 322
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 5
Dodaj cardio 3x w tygodniu po 30-40 minut, nie dość, że przyspieszy metabolizm to spalisz trochę kalorii.
Twoje ciało to twój prawdziwy dom i tylko ty zadbasz o to jak on będzie wyglądać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2015/12/14 17:22 #18862

  • Pepes
  • Pepes Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Nie jesteś w stanie wszystkiego przewidzieć.
  • Posty: 642
  • Podziękowania: 42
  • Oklaski: 19
No masz wyżej napisane co zazwyczaj jem :) może się trochę znudzić wtedy wrzucam coś dla odmiany na śniadanie czy kolację(parówki na jajecznice zamieniam czy cos) nie stosuje jakiejś specjalnej diety, ponieważ w dzisiejszych czasach też musi Cię na nią stać...kup sobie orzechy wloskie w sklepie(30 zł/kg ostatnio było) - chyba, że masz dostęp do kogoś kto ma drzewo :) staraj się po prostu jeść na tyle byś nie był wypchany ani głodny. no i w miarę zdrowe rzeczy właśnie. możesz patrzeć na skład danego produktu zawsze.
Zaczynałem od 0 podciągnięć i 7 pompek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2015/12/14 17:40 #18863

  • Firentis
  • Firentis Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 589
  • Podziękowania: 55
  • Oklaski: 15
Wtrącę się odnośnie tych orzechów :P Co zawierają orzechy i w jakich ilościach warto je jeść? :D
Jeśli tylko w jednym życiu spełnię wszystkie plany,
Będzie znaczyło, że serio nie umiałem marzyć ~ Deys
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2015/12/14 17:43 #18864

  • Pepes
  • Pepes Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Nie jesteś w stanie wszystkiego przewidzieć.
  • Posty: 642
  • Podziękowania: 42
  • Oklaski: 19
Orzechy są bez wątpienia zdrowe ze względu na dużą zawartość nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), witamin i soli mineralnych a jednocześnie kaloryczne, gdyż zawierają w swoim składzie ponad 85% tłuszczu. Dieta obfitująca w jednonienasycone i wielonienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT) obniża poziom „ złego” cholesterolu, a więc pełni istotną rolę w profilaktyce przeciwmiażdżycowej.


100g orzechów średnio zawiera od 560 - 690kcal. A więc mała paczka orzechów odpowiada kaloryczności obiadu dla kobiety w średnim wieku o niskiej aktywności fizycznej.

Orzechy szczególnie polecamy osobom, które mają wysoki wydatek energetyczny, a więc dzieciom w fazie wzrostu o prawidłowej wadze, osobom o dużej aktywności fizycznej oraz kobietom wychudzonym, które muszą zwiększyć swoją masę ciała.
Pozostałe osoby mogą spożywać orzechy, ale z umiarem. Osoby otyłe, z nadwagą powinny je spożywać w symbolicznych ilościach ze względu na dużą zawartość tłuszczu.

Niestety orzechy to też silny alergen. Musimy pamiętać, że część osób jest na nie uczulona. Osoby uczulone na orzechy NIE MOGĄ ich spożywać. Powinny ich unikać również osoby z chorobami wątroby, żołądka oraz w pierwszym okresie po usunięciu woreczka żółciowego.


Pierwszy wynik google
Zaczynałem od 0 podciągnięć i 7 pompek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Firentis

Dieta redukcyjna 2015/12/14 18:51 #18868

  • qla
  • qla Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Nie ma, że boli. Musi boleć.
  • Posty: 1518
  • Podziękowania: 55
  • Oklaski: 41
marlon2014 napisał:
...... jak bys mogl napisac jaka diete sdiete stosujesz w poszczegolne dni to bede wdzieczny ;)

Tu jest rozpisany mój dzień.

To taki przykładowy jadłospis ale generalnie jem dużo jajek 3-4 dziennie, zawsze nabiał (bieluch lekki, ser twarogowy lekki, jogurt naturalny), ryby (dorsz, łosoś) i kurczak (pierś bez skóry). Mięso zawsze grilowane.
Codziennie dużo warzyw i max 2 owoce.
Pełnoziarniste pieczywo (sam piekę chleb).
Ryż brązowy i kasze, makarony razowe.
5 posiłków dziennie i regularnie to podstawa.
Jakość nie ilość.
Tomek

Moje filmiki
Dragon flag, kółko i zawody
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2015/12/14 22:40 #18901

  • marlon2014
  • marlon2014 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 87
  • Oklaski: 0
Ajheszcze takie pytanie jak sie oblicza miktroskladniki jak waze 77kg ? :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2015/12/14 22:44 #18903

  • qla
  • qla Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Nie ma, że boli. Musi boleć.
  • Posty: 1518
  • Podziękowania: 55
  • Oklaski: 41
Poszukaj kalkulatorów w necie.

Tu masz jeden.
Jakość nie ilość.
Tomek

Moje filmiki
Dragon flag, kółko i zawody
Ostatnio zmieniany: 2015/12/14 22:46 przez qla.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2015/12/15 09:16 #18913

  • Ancik
  • Ancik Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • „Ból nie istnieje, to tylko samoobrona naszego umysłu”
  • Posty: 238
  • Podziękowania: 28
  • Oklaski: 14
Ja bym zaczęła od przejścia na zdrową formę żywienia.
- zamiast smażenia - gotuj, duś, paruj, piecz - nie będziesz dostarczał zbędnego tłuszczu (często niezdrowego);
- zamiast słodyczy - zdrowe przekąski np. suszone owoce;
- zamiast pieczywa pszennego - żytnie, orkiszowe, graham (pełno zbożowe);
- na śniadanie duża ilość białka, da Ci to uczucie sytości i nie będziesz podjadał w ciągu dnia;
- z mięs wybieraj te chude;
- jedz regularnie - pięć posiłków dziennie, średnio co trzy godziny;
- pij dużo wody i ogranicz spożywanie soli.

Do tego jak wspomniał poczciwyekto cardio 3 razy w tygodniu.

Możesz bawić się w liczenie kalorii, ale wystarczy jak zmniejszysz ilość spożywanych produktów o 10%.
Śniadań nie musisz ograniczać, to najważniejszy posiłek dnia i jak pisałam wyżej da Ci to energię na cały dzień.
Wydaje mi się, że już połowa ryżu mniej na obiad i jedna kromka mniej na kolację powinna pomóc :)
"Niemożliwe uczyń możliwym"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2018/07/08 14:35 #41390

  • Gustav2
  • Gustav2 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Nie jestem specem, ale wyrzuciłem ze swojej diety zbędne węglowodany, jem duży ryb, warzyw, orzechów... grunt, to spożywać regularne posiłki, najlepiej 5 dziennie. Ja sporządzałem swoją dietę w oparciu o info z neta https://szczuplejsza.pl/jak-ulozyc-diete-redukcyjna-na-czym-polega-dieta-redukcyjna/ więc tez na pewno dasz sobie radę ;) Powodzenia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2018/07/08 15:28 #41392

  • piesu
  • piesu Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 215
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Gustav, zwracaj uwagę na datę postów :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dieta redukcyjna 2018/07/09 16:30 #41407

  • Gustav2
  • Gustav2 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Ups... racja, nie zauważyłem :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!

Kalendarz

Jul 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Szkoła na drążku 8 - Wspieranie wychwytem

Kolejne ćwiczenie przedstawione w naszym tutorialu jest ćwiczeniem zaczerpniętym bezpośrednio z gimnastyki sportowej. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że jest to rodzaj Muscle Up-a, wykonywanego z większym zamachem ciała.

Więcej…

Szkoła na drążku 3 - Szybki wymyk do zwisu

Wymyk - teoretycznie jedno z podstawowych ćwiczeń gimnastycznych, które pozwala na szybkie i łatwe dostanie się na drążek (ze zwisu swobodnego, do podporu przodem). W tym tutorialu, wymyk wygląda odrobinę inaczej...

Więcej…

Lista światowych imprez Street Workout 2014

Światowa federacja Street Workout i Kalisteniki (World Street Workout & Calisthenics Federation\'s) udostępniła na swojej stronie kalendarz imprez na 2014.   Najbliższa impreza odbędzie się w stolicy Republiki Chińskiej (Tajwanu)) Tajpej.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.