Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: PROŚBA O POMOC W UŁOŻENIU PLANU

PROŚBA O POMOC W UŁOŻENIU PLANU 2017/01/09 17:49 #32566

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 6044
  • Podziękowania: 307
  • Oklaski: 87
Kalesony i szalik na treningu.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

PROŚBA O POMOC W UŁOŻENIU PLANU 2017/01/09 18:10 #32568

  • fresz
  • fresz Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki na cuda trzeba chwilkę poczekać
  • Posty: 607
  • Podziękowania: 54
  • Oklaski: 10
Moze wychodzisz za lekko ubrany z cieplego w zimne.
Ja np. w sobote bylem 7 h na podworku a bylo -26 jak zaczynalem robote. Jak czulem ze stopy marzna to herbatke ciepla. Jezeli przeziebiles sie juz n-ty raz to moze organizm sie nie zregenertowal po poprzedniej chorobie a juz go mocno eksploatujesz i obciazasz. Po chorobie 2 tygodnie potraktuj go lagodniej, zrob mu powolny rozruch.
Zakręt jest jak bar wchodzisz bez gazu wychodzisz na.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Rockmen

PROŚBA O POMOC W UŁOŻENIU PLANU 2017/01/09 19:02 #32578

  • p1Workout
  • p1Workout Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 129
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 1
Najważniejsze by ubezpieczyć się w grube skarpetki i dobre ocieplane buty jak i również czapka. 60 % ciepła tracimy przez głowę.
Miałem ostatnio sytuacje kiedy zmarzły mi nogi i powoli mnie składało, ale udało się wyjść z tego cało :)
Wolny progres, jest dużo lepszy, niż jego brak!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

PROŚBA O POMOC W UŁOŻENIU PLANU 2017/01/09 21:21 #32591

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 6044
  • Podziękowania: 307
  • Oklaski: 87
Jeszcze trzeba się nauczyć oddychać przez nos i nie można się nadmiernie pocić.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

PROŚBA O POMOC W UŁOŻENIU PLANU 2017/01/10 13:41 #32611

  • Rockmen
  • Rockmen Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 22
  • Oklaski: 1
No akurat oddychanie przez nos mi nie obce :D

Ale faktem dojeżdżam do pracy i ciągle zmieniam temperaturę. Z domu na busa, z busa na tramwaj, z tramwaju do pracy i po pracy w drugą stronę :)

Akurat polopiryna c, aspiryn c, upsarin c pozwalają mi zwalczyć gorączkę w 1,2 dni ale gorzej z anginą.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

PROŚBA O POMOC W UŁOŻENIU PLANU 2017/01/10 15:07 #32618

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 6044
  • Podziękowania: 307
  • Oklaski: 87
Gorączka to naturalna obrona organizmu.
Obniżając temperaturę nie leczysz się wcale.
Ukrywasz tylko niektóre objawy.

Do łóżka, cebula, ciepła herbata z większą ilością cukru lub miodem (miodu nie rozpuszczamy we wrzątku).
2x dziennie wywietrzyć pokój i dalej pod kołdrę.

Tak by to fajnie wyglądało, ale im człowiek starszy, tym przeziębienie dłużej trzyma.

Obecnie żyjemy w czasach gdzie wszystko leczy się antybiotykami: katar, sraczkę i takie takie.
Tyle że lekarz zwykle zapisuje żeby brać antybiotyk przez 5-7 dni.
A ludzie zwykle przestają brać zaraz jak ustaną objawy: 3-4 dni.
Przez taką niepełną kurację zabijają w swoim organizmie około 99% bakterii (bo podobno antybiotyki nie działają na wirusy, a grypa jest wirusem).
Dobra, zabijamy 99% bakterii, a ten 1%???????
Ten 1% to nowe pokolenie odpornych na terapie antybiotykowe wstrętnych wirusów.


Podobne coś było ze środkami ochrony roślin, bo Polska chciała być najlepsza/najzdrowsza i mocno wyśrubowała dopuszczalne normy stosowania jakichś oprysków (znaczy zalecała robić mniejsze proporcje - mniej środka, więcej wody).
Przez to wyhodowaliśmy jakieś ekstra mszyce, czy coś i teraz inne środki na nią nie działają.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

PROŚBA O POMOC W UŁOŻENIU PLANU 2017/01/10 15:49 #32623

  • Maciurek
  • Maciurek Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Porady ode mnie to przede wszystkim zacząć z wagą własnego ciała. Pamiętaj o rozgrzewce i rozciąganiu, żebyś czasem czegoś sobie nie naderwał. Według mnie ćwiczeń rób po 2-3 serie, tyle powtórzeń ile jesteś w stanie zrobić, ponieważ jedna osoba zrobi 10 powtórzeń i się zmęczy, a druga 10 robi na rozgrzewkę, dlatego w takim treningu polecane jest zrobić tyle powtórzeń ile jesteś w stanie zrobić. Polecam Ci zacząć od łatwiejszych wersji ćwiczeń, a potem przechodzić w coraz trudniejsze. I pamiętaj nie zniechęcaj się do treningu, jeżeli Ci się nie uda.

Życzę powodzenia i dobrych efektów. :)
Zapraszam na mój fanpage związany z grafiką - www.facebook.co...cDesigner/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.

Kalendarz

Jan 2017

Zulco

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Co to są składniki odżywcze?

Składniki odżywcze zawarte w różnych pokarmach są niezbędne do sprawnego funkcjonowania naszego organizmu. Pokrótce postaramy się przybliżyć różnicę pomiędzy: białkami, węglowodanami, tłuszczami, witaminami i składnikami mineralnymi.

Więcej…

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia budujące siłę

Jeśli nie mieliście jeszcze styczności z treningiem Street Workout i nie wiecie jakie ćwiczenia można wykonywać podczas treningu, to Sebastian przygotował coś specjalnie dla was: Zbiór podstawowych ćwiczeń, które musi opanować każda osoba, zaczynająca swoją przygodę z treningiem SW. Miłego oglądania.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.