Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Wszystko co nas motywuje do treningu.

TEMAT: Progresja

Progresja 2017/01/10 18:20 #32632

  • Korniszonek18
  • Korniszonek18 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Witam!
Otóż mija już 8msc odkąd zaczalem przygodę ze steet workoutem , jak progres? Kiedy zaczynalem pierwsze treningi ilość podciagniec wynosiła podchwytem 1/2 nachwytem 0, obecnie dam rade sie podciagnac 20 razy podchwytem i z dobre 18 nachwytem . Z ilością dipow było tak samo , zaczynalem z, niczym .
Ćwicząc przytylem z 58.6kg do 67kg , ale po mnie tego jakos nie widać tych dodatkowych kilogramów, czy wy tez tak czasem macie?
Oczywiście jestem ciągle zmotywowany do działania dalej ;)
Sila !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja 2017/01/10 19:41 #32638

  • etanolek
  • etanolek Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Finis coronat opus :
  • Posty: 76
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 3
Było super potem kontuzja przedramienia następnie barku i wróciłem do poziomu podstawowego ale jest co raz lepiej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja 2017/01/10 20:28 #32641

  • p1Workout
  • p1Workout Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 129
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 1
Ja przez okres ponad lekko dwóch miesięcy zauważyłem progres siłowy, dużo więcej powtórzeń. Zaczynając ćwiczyć robiłem dwie serie z niespełna 5 powtórzeniami w jednym ćwiczeniu (czasami było ciężko). Aktualnie jestem na poziomie 3 serii 7,6,6 w ostatnim treningu, pompki diamentowe diametralnie poszły w górę, było po 6 powtórzeń w 2 seriach a aktualnie około 16 w jednej serii a robię takich serii 3. Co do wyglądu zewnętrznego: spadek wagi - ok. 4 kg jak dotąd, zobaczymy w którym kierunku pójdzie dalej.
Nie trzymam się żadnej diety, od czasu do czasu wleci na ruszt jakaś pizza/kebs, ale bardzo rzadko w porównaniu do tego co było wcześniej.
A jak u Was z dietą ?
Wolny progres, jest dużo lepszy, niż jego brak!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja 2017/01/10 22:27 #32649

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 6044
  • Podziękowania: 307
  • Oklaski: 87
Korniszonek, opisz od czego zaczynałeś, jaki typ treningu stosowałeś i stosujesz najchętniej?
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Progresja 2017/01/11 17:12 #32677

  • Korniszonek18
  • Korniszonek18 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Moje pierwsze treningi pamiętam że to była mieszanina wszystkiego, tam sie podciagnalem tu se pompki zrobiłem itd , trwalo to z miesiąc, takie przygotowanie sie przyzwyczajenie do otoczenia.
Kiedy juz skończyłem sie wyglupiać, zaczalem już pierwsze treningi na ilość powtórzeń i serie pamiętam że to byly same pompki ( z 8max) , zero brzucha nóg, ledzwia. Wtedy zglosilem sie do Was z prosba co sadzicie o tym moim "planie" :D no i tu mi pomogliscie twierdząc że mój plan jest do dupy i żebym se siegnal do gotowych planów treningowych i tak zrobilem , z dobre 4 miesiące trenowalem :
Poniedziałek środa - biceps plecy brzuch
Wtorek czwartek piatek - triceps klatka barki
Nie powiem zmiany byly , zauwazylem wiekszy przyrost sily :D ale od wrzesnia zaczalem treningi FBW ( full body workout) i wyglada to u mnie tak :
Podciaganie szeroko nachwytem 5/6/7
Pompki na poreczy 10/12/14
Podciaganie wąsko podchwytem 5/6/7
Pompki na poręczy 10/12/14
Podciaganie (na poziomie barkow) podchwytem 5/6/7
Pompki zwykle 20/20/25
Pompki diamentowe 15/15/15
Pompki szerokie 15/15/15
Wznosy kolan do klatki piersiowej 15/15/15
Wznosy nóg do l-sita 15/15/15
Superman , mostek - 30s w serii
Plank - 1min
Tak wygladaja obecnie moje treningi ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): zulco
Moderatorzy: Ancik

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.

Kalendarz

Jan 2017

Zulco

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Street Workout Poland Championships 2014

Mimo iż wakacje się jeszcze na dobre nie rozpoczęły, to wielu z nas już wygląda ich końca. Dlaczego? Otóż w dniach 23 - 24 sierpnia, w nowo wybudowanym Parku do Street Workout w Rzeszowie odbędą się Mistrzostwa Polski Street Workout 2014...  

Więcej…

Wideo Tutoriale

Właśnie uruchamiamy nową kategorię artykułów, w której będziemy prezentować gotowe wideo tutoriale znalezione w internecie, dotyczące wykonywania różnych trików Street Workout-owych.   Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Posiłek po treningowy

Posiłek po treningu jest równie istotny jak posiłek spożywany przed treningiem. Mimo, że bardzo często po skończonych ćwiczeniach nie odczuwamy uczucia głodu to jednak zawsze warto coś zjeść, choćby garść suszonych owoców czy małą porcję jogurtu. Wynika to przede wszystkim z tego, że...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.